We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 9:22
Lewis Blackwood
Hier kan een tekstje, anders leeg laten
Hier is de kader voor Lewis Blackwood. Je kan vlak boven, onder de naam, nog een tekstje invullen, of het gewoon leeg laten. Als er iets anders aan moet dan hoor ik wel wat van je ;3
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 14:45
Drizzlecave schreef:
Lewis Blackwood
Hier kan een tekstje, anders leeg laten
Hier is de kader voor Lewis Blackwood. Je kan vlak boven, onder de naam, nog een tekstje invullen, of het gewoon leeg laten. Als er iets anders aan moet dan hoor ik wel wat van je ;3
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 15:54
Nee joh! Hij is echt prachtig! En ik beseft eigenlijk net ook pas dat het een best ingewikkeld plaatje is voor een Sheet. Al met al, het is prachtig en je hebt het gewoon heel goed gedaan!
Sniffingpaw
Member
44 Actief
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 16:07
Ik wil een meeneemsetje! Nummer v/h setje;1 Naam + erop + op ava / os;Hawkwind+Ja+Os Kleur + font;Kies maar Tekstje op os;You can Fly,far way Kleur + font;Kies maar Effecten;Kies maar Extra;/
Ik wil een meeneemsetje! Nummer v/h setje;8 Naam + erop + op ava / os;Seasonkit Kleur + font;Kies maar Tekstje op os;Falling Leaf's and snowflakes. Sun and moon whit flowers are the for Seasons Kleur + font;Kies maar Effecten;Kies maar Extra;/
Ik wist nu niet goed of de naam nu op Seasonkit's avatar moest of niet, dus heb ik 'm er maar afgelaten. Als je de naam er toch nog bij op wilt, dan moet je het even laten weten. Dat geld dus ook voor als je je wat stoort aan iets anders, dan verander ik het wel voor je.
Alle slotjes zijn trouwens weer open, mensen ;3
Sniffingpaw
Member
44 Actief
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 17:34
Ik wist nu niet goed of de naam nu op Seasonkit's avatar moest of niet, dus heb ik 'm er maar afgelaten. Als je de naam er toch nog bij op wilt, dan moet je het even laten weten. Dat geld dus ook voor als je je wat stoort aan iets anders, dan verander ik het wel voor je.
Alle slotjes zijn trouwens weer open, mensen ;3
Ik vind ze zo geweldig!
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 21:20
Ik wil een onderschrift! Naam + erop; Choppedpaw d'r op Kleur + font; Ik vind Before the rain soms wel mooi, maar ik weet niet of dat hier bij ook zo is. Tekstje; Kleur + font; Foto('s);http://blueoreo.deviantart.com/art/Youth-324273968 Effecten; Een beetje blauwig vind ik wel mooi ^^ Soort randje; Dubbel en anders doorzichtig Extra;
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| do 30 jan 2014 - 16:03
Ik heb een heel aantal onderschriftjes gemaakt voor Choppedpaw (4), maar ik heb gewoon telkens andere lagen onzichtbaar gezet bij het opslaan dus was het echt geen moeite xD Je kiest maar welke je het mooiste vind, Bregje! Compleet:
Tess, Zou je misschien wel even het lijstje kunnen invullen? x3
belangrijke mededeling!! Ik ga de soorten kaders beperken. Ik ga in een nieuw topic een poll maken waar jullie kunnen stemmen welke kader zeker moet blijven. Ik ga er nu zo'n 4 verschillende van maken, maar de normale (dus met of zonder gebogen rand) worden wel samen geteld.
Code: Ik wil een onderschrift! Naam + erop; Miles, ja Kleur + font; Wat mooi is. Tekstje; Zie OS (hoeft niet perse, alleen als het past en mooi staat) Kleur + font; Wat past bij de rest. Foto('s);http://sielopmontoya.deviantart.com/art/Look-into-my-eyes-401912609 Effecten; Zelfde als bij avatar. Soort randje; Zelfde als avatar. Extra; Niet te dik als het kan xD Als je me snapt, dus verticaal niet te groot. xD
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 3 feb 2014 - 19:57
Ik wil een kader! Naam + erop;Spottedleap + Ja Kleur + font;Kies maar Tekstje;Verzin maar wat XD Kleur + font;Kies maar Soort kader;Poeh,maak snel voorbeeldjes joh! Kies maar,wat het leukst lijkt. Foto('s); https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/v81utc.jpg Effecten;Kies maar Randje (indien mogelijk);Kies maar. Extra;Kun je gif's? zoja please dan XD
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 3 feb 2014 - 20:59
Hier is je kader dan. Ik hoop dat hij goed is, zo^^" Zeg maar als ik er wat aan moet veranderen. Het is trouwens deze kader geworden, aangezien het plaatje te klein was voor een van mijn andere kader codes xD Ik vond het ook wel leuk dat ze zichzelf soort van aankeek =3
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 5 feb 2014 - 13:33
!!MELDING!!
Voor onderstaande kaders zal je vanaf nu de mogelijkheid hebben om aan te vragen. Deze kaders werden het meest aangevraagd, dus wil me een beetje beperken om alles overzichtelijker te maken. Als er een kader tussen staat die ik maakte voor jou, maar je wilt deze hier niet tussen, stuur dan even een PM naar Hiddendance. Ook zal ik vernieuwde voorbeelden gaan plaatsen voor de setjes. De kaders:
Style maker:
GOLDENKIT
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien
post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here. post goes here.