| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 18 feb 2013 - 19:58 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 19 feb 2013 - 0:05 | |
| Ik lees nu Warriors Power Of Three Eclipse. En heb net The Rise Of Scourge uit gelezen, zo'n vette manga... <3 |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 23 feb 2013 - 22:31 | |
| Ik wacht op maannacht... D: |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 24 feb 2013 - 11:55 | |
| - Blossompaw schreef:
- Bluestar's Prophecy <3
+1 nou eigenlijk :3 Net uit xD |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 2 maa 2013 - 1:37 | |
| Geen ik wacht op de nederlandse nieuwe profetie deel 3 (te lui om naam op te zoeken) MAAR DIE DUURT ZO LAHAHANGGGGG, en me bff moet hem eerst uit hebben (ik leen ze allemaal van haar, YAY FREE WARRIOR CATS BOOKS XD) |
|
| |
Max 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 3 maa 2013 - 16:15 | |
| Ik heb net Middernacht uit ;3 |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 4 maa 2013 - 17:08 | |
| ik krijg deze week Bluestar's prophecy en the rise of Scourge i'm so excited |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 8 maa 2013 - 13:44 | |
| ik heb the rise of Scourge uit en ben nu bezig met Bluestar's prophecy |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 10 apr 2013 - 13:29 | |
| Ik ben vandaag begonnen in The fourth apprentice |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 10 apr 2013 - 18:40 | |
| Gister kwam Crookedstar's Promise binnen, dus ik hoop daar vanavond in te kunnen beginnen n.n |
|
| |
Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 10 apr 2013 - 18:42 | |
| Ik heb net Long Shadows uit van Power of the Three, en lees nu Sunrise van Power Of The Three~
Ik ga eerdaags ook Crookedstars Promise bestellen... Ik wacht nog even met The Fourth Apprentice, daar wil ik namelijk ook zo'n box van, gezien dat goedkoper is dan elk boek los kopen. |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 10 apr 2013 - 19:45 | |
| ik ben bezig in Maannacht van de nieuwe profetie (ben niet goed in Engels dus ik lees Nederlands...) |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 apr 2013 - 17:30 | |
| ik kan geen engels dus moet ik wachten tot Dawn (dageraad in het nederlands) vertaald is |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 apr 2013 - 17:33 | |
| ik ben nu bezig in Starlight maar het gaat nog lang duren voor hij uit is ben wel blij dat ik eindelijk heb kunnen overstappen naar de engelse boeken XD |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 apr 2013 - 11:01 | |
| Ik zit nog maar in het tweede boek... En in het Nederlands want ik kan totaal geen Engels... ;$ |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 apr 2013 - 13:39 | |
| Omdat ik mijn warrior boeken nu uit heb, lees ik Bluestar's Prophecy op nieuw~ En ik wacht nu op: Firestar's Quest, Skyclan's Destiny, en Crookedstar's Promise. |
|
| |
hanne 26
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 15 mei 2013 - 20:10 | |
| omg kom op dageraad!! ^^ eerst zo de hoogstenen we zijn bijna thuis wil nu natuurlijk de reactie weten als ze alles vertellen dus nu maar wachten AAAAAAAAAAh |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 15 mei 2013 - 21:50 | |
| Ik wacht nu ook op dageraad, maar op de website van de boekenwinkel staan ze wel maar zijn ze nog niet in de winkel. D: |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 16 mei 2013 - 21:07 | |
| hey, ik ook, maar omdat ik me verveel ben ik nu into the wild of de wildernis in aan het lezen |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 16 mei 2013 - 21:35 | |
| The Sun Trail, alleen ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd om te lezen D= |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|