|
|
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 10:35 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Gefeliciteerd allemaal op deze pagina =D
Zow, eig. wil ik een verhaallijn met Mockingpaw D= Wie een topicje met 1 van de acc in mijn onderschrift?? Ik wil wel een topic Wiebe x Skippy En had ik geen topic Twilightmoon x Leafstorm? En ook nog wel wat andere...? I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 10:46 | |
| Ik wil nog wel een topic, maar ik moet ook nog met Ravalira, Donna en Kestrelwing posten c: |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 10:51 | |
| http://livestream.com/flaredanceWe gaan streamen! Wees, als je gaat kijken, voorbereid op sarcastisch live commentaar (Dus je kan me horen), totale wanhoop, wegens het moeten werken met Illustrator, glas in lood, random fits of (Ugly) singing en meer :'D Ik ben nu nog alles aan het opzetten, maar je kan zien wat ik aan het maken ben. |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 10:55 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Mensen die topicjes willen, ik ga nu toch maar eerst eventjes posten in de topics die op mij wachten!
Maar is er dan niemand die me blij wilt maken door een aanmelding te plaatsen D=
http://warriorcats.bigforumpro.com/t11177-gzskippy-s-family O sorry ik al zoveel accounts, en ik denk ook niet dat als ik me aanmeld bij al jou zoek topics, ik weer gekozen word xD |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| |
| |
116 Actief
| |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:05 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Wingpaw schreef:
- Mockingpaw schreef:
- Mensen die topicjes willen, ik ga nu toch maar eerst eventjes posten in de topics die op mij wachten!
Maar is er dan niemand die me blij wilt maken door een aanmelding te plaatsen D=
http://warriorcats.bigforumpro.com/t11177-gzskippy-s-family O sorry ik al zoveel accounts, en ik denk ook niet dat als ik me aanmeld bij al jou zoek topics, ik weer gekozen word xD Nouja, hier meld niemand zich aan, dus tsja x'] Alleen Vik heeft aangegeven dat ze een aanmelding gaat maken voor Finn x'D Haha xd Mm, ik zo'n zin in dit weekend. Straks komen de Opa en Oma van mijn moeders kant met zelf gebakken taarten, morgen die van mijn vaders kant met cadeau's, en mijn oom met een cd en een boek. EN ELKE KEER TAART <3333 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:05 | |
| Ik vraag me eigenlijk best wel af wanneer de verhaallijn van Skyclan begint~
|
|
| |
55 Actief
| |
| |
| |
Assie 221 Actief
| |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:11 | |
| The nightmare of the dead is beginning
Nieuwe spreuk voor Donna <3 |
|
| |
Daniëlle 60
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:14 | |
| - Snowypaw schreef:
- http://livestream.com/flaredance
We gaan streamen! Wees, als je gaat kijken, voorbereid op sarcastisch live commentaar (Dus je kan me horen), totale wanhoop, wegens het moeten werken met Illustrator, glas in lood, random fits of (Ugly) singing en meer :'D Ik ben nu nog alles aan het opzetten, maar je kan zien wat ik aan het maken ben. C: |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:16 | |
| - Splashtail schreef:
- Mooie spreuk!
Dankje =3 Owke nu ga ik douchen of mijn ouders vermoorden me >.> |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:22 | |
| Is er misschien iemand die een postsheet voor me wil maken? Voor Winterfrost c: |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:32 | |
| Ik ga zo even posten denk ik xd n.n |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:35 | |
| Nobody? Wil niemand postsheet voor me maken? Op de Art Corner heb ik die al een tijdje geleden aangevraagd maar er heeft nog steeds niemand gereageerd... |
|
| |
Daniëlle 60
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|