|
|
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:40 | |
| @Splashtail; Welke doe je weg? |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:41 | |
| Liese, kader of postsheet? Daan, Sorry, kan je niet helpen D: heb al te veel acounts xd |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:43 | |
| - Tiffany. schreef:
- Liese, kader of postsheet?
Daan, Sorry, kan je niet helpen D: heb al te veel acounts xd Gewoon om mee te posten, wat is het verschil? ;$ Moet ik foto even sturen c: |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:54 | |
| Nou een kader is dit; - Spoiler:
♥Name: Tiffany ♥Gender: Female ♥Clan: BloodClan ♥Nicknames: Tiffy ♥Age: Unborn ♥Current Rank: Kitten ♥Former Ranks: None ♥Future Ranks: Apprentice | Warrior ♥[Unlikely] High ranks: Deputy [?] | Leader [?]
♥Fur colour: Bruine Tabby ♥Markings: Witte mond, buik, om de ogen en gedeeltelijk staart ♥Eye colour: Licht bruin ♥Nose colour: Roze ♥Paw colour: Brown ♥Build: Licht, slank, klein
♥Tiffany is een slanke poes, te klein voor haar leeftijd en ze zal dat altijd blijven. Haar ogen zijn licht bruin zoals die van haar vader. Haar neusje is roze en klein, maar ze kan er goed mee ruiken. Haar pootkussentjes zijn bruin, en haar nageltjes zijn langer dan het gemiddelde. Haar mond is wit, haar buik is wit, de top van haar staart is wit en om haar oogjes is het wit. Haar tanden zijn scherp, maar niet erg lang, ze kan wel erg hard bijten. Ze is erg licht van gewicht.
♥Tiffany is als kitten een beetje verlegener dan de rest, toch speelt ze intensief met iedere kitten. Ze heeft wel een grote mond en reageert soms erg fel en bitcherig. Ze vindt zichzelf geweldig knap en ze denkt dat ze een geweldig karakter heeft, en ook dat wilt ze graag laten zien. Ze schept graag op over haar kunsten tegen haar moeder maar dan op de goede manier, en ze laat graag alles zien aan haar vader. Tegen haar broertjes en zusjes doet ze erg dominant en ze speelt daar graag de baas over, ondanks dat ze weet dat haar siblings dat weinig uitmaakt. Ze is vooral ook verlegen tegen apprentice's.
♥Tiffany is als apprentice geheel het zelfde, ze is opschepperig, bitcherig, fel en ze laat niet over zich heen lopen. Ze heeft een hele slechte band met de meeste siblings. De band met haar ouders is goed, en nog steeds komt ze na een training of jacht aan met grote verhalen. Ze is niet verlegen en laat zich vooral niet kennen als ze jaloers is, iets wat ze erg gauw is. Ze heeft niet echt de drang om te vechten, ze houd meer van spotten, en meestal zijn haar opmerkingen al genoeg, maar als de katten zich dan nog in haar buurt bevinden kan ze weleens een klauw uitsteken. Haar verlegenheid is ook weg, en zelfs tegen de leader kan ze soms een grote bek hebben, maar meestal kan ze toch wel respectvol zijn.
♥Tiffany is als warrior nog steeds erg bitcherig, fel en ze heeft nog steeds de zelfde vervelende opmerkingen. Ze zal maar met één sibling [kies ik wel] een goede band hebben, en de rest haat ze echt. Ze is nog best wel close met haar ouders, maar ook die kunnen een vervelende opmerking krijgen, als ze tenminste iets verkeerds zeggen. Verder is ze zeer vriendelijk voor ze en gaat ze zelfs voor hun jagen. De poes houd van een goed uiterlijk en is ook gauw jaloers. De poes is geen koelbloedige moordmachine zoals de meeste gestoorde BloodClanners, ze is best vriendelijk voor een BloodClanner, maar ze haat het als katten commetaar geven en ze houd op zijn tijd wel van een gevecht.
- ♥Avatar:
- ♥Onderschrift:
Kader zie je ;D
♥Extra information: ~Tiffany zal niet goed op kunnen schieten met haar siblings. ~Tiffany kan maar met één sibling opschieten als ze warrior is [wordt gekozen] ~Tiffany zal goed kunnen opschieten met beide ouders. ~Tiffany's ogen zijn goed. ~Tiffany's reukkennis is minder goed, maar niet slecht. ~Tiffany is erg tastgevoelig. ~Tiffany's oren zijn minder goed dan de ogen, maar wel goed. ~Tiffany's neus is gemiddeld goed. ~Tiffany kan wel zwemmen en vindt dit ook leuk. ~Tiffany haat het als andere katten haar Tiffy noemen, alleen haar ouder mogen dat. ~Tiffany's grote voorbeeld is haar vader, maar ze houd meer van haar moeder.
♥About me: ~Bekendste account is Honeyblossom ~Ik ben hier 1 jaar actief ~Andere accounts zijn Icoon, Darkened, Shiva, Icedance ~Mijn motivatie om me hier aan te melden is niet lastig. Ik hou van de twee katten, realy, ik volg ze echt al heel lang. En nu ik dit zag dacht ik, dafuq daarvoor moet ik me aanmelden!
En een postsheet is gwn het zelfde maar dan heb je een scrolbalkje. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 11:59 | |
| Wel, zonder scrolbalkje dus c; Zou je dat voor me kunnen maken met de naam Winterfrost op en met de foto op de spoiler? Je mag dit tekstje er dan ook bijzetten: My heart is maybe of ice, but you can my heart warming... - Spoiler:
Tanks! |
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 12:16 | |
| Shiva; Thanks, en gebruik die zin dan maar van Hollowstreak Hollowstreak; Zou goed kunnen, ik ben echt slecht in Engels dus gebruik ik verstaalsite's maar die kloppen zo goed als nooit... Meestal kloppen ze wel nog beter als mijn Engels xD Chi'tje; Oei, hoe komt het? x |
|
| |
Daniëlle 60
| |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 12:22 | |
| - Splashtail schreef:
- Hiddendance schreef:
- @Splashtail; Welke doe je weg?
Daar kom ik juist niet uit D= Oh, zo bedoelde je dus Welke vind je het minst goed posten? Welke accounts vind je het minst "WAAUW" en welke accounts bespeel je het minste? Stel van die vragen, dat gaat makkelijker c; |
|
| |
Daniëlle 60
| |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 12:32 | |
| Dandelionkit en Rushkit denk ik, zijn hebben nog geen ava, nog niet gepost, Rushkit is zelfs nog niet online geweest xD En van die andere, hmm, even denken... Deze moet je al zeker houden volgens mijn mening : Sunlily - Skippy - Frostlake - Splashtail - Sparrowkit Mockingpaw, Fawnpaw en Dandelionkit zijn ook wel leuk maar die spreken je (mij toch al zeker, bij anderen weet ik dat niet) minder aan als je snapt wat ik bedoel c; |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 27 apr 2013 - 13:13 | |
| |
|
| |