|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 19:27 | |
| - Linesong schreef:
- Shiva schreef:
- Okaay, nu ben ik gespannen, vandaag worden de kittens van Diamond x Katniss gekozen, hopelijk word Tiffany gekozen. :]
*Hoopthoopthoopt*
*Stares at that name* Wait, dat is het paard waar ik vorige zaterdag op gereden heb xD Hahaha xD -Nu Cees begint over paardrijden denk ik ineens aan het feit dat ik morgen een lesje hoger mag D: Damn ik heb echt geen zin in opnieuw pleuren.- - 010 isn't just a code ♥:
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 19:30 | |
| Mijn vader vind dat Shiva's oren lijken alsof ze tussen een wafelijzer hebben gezeten |
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 19:33 | |
| - Sunnykit schreef:
- Mijn vader vind dat Shiva's oren lijken alsof ze tussen een wafelijzer hebben gezeten
WAT WAT WAT O-O Das zo uber cuth ik zie het al voor me een kitten met zijn oortjes daarin vast =333 Aan de ene kant zielig maar aan de andere kant ook wel cuthe =3 And Chris @ Postid =D People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 19:40 | |
| Shiva haar oren zijn super schattig vind ik (: (: (: |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| |
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:00 | |
| zo dat staat er in ieder geval ook |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:01 | |
| Whieeeee ~ Ik heb weer redelijke inspiratie voor Shrew & Hawk c: I-iemand een topicje?
Of zal ik toch wat gaan tekenen? x'D |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:03 | |
| @Soof, je moet nog reageren met Timber op het 'trainingstopic' Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:03 | |
| - Shiva schreef:
- Okaay, nu ben ik gespannen, vandaag worden de kittens van Diamond x Katniss gekozen, hopelijk word Tiffany gekozen. :]
*Hoopthoopthoopt*
hast jij Skype? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:04 | |
| Soof@ Ik wil wel, maar ik moet wel even overal reageren =w= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:04 | |
| I made a deal with the devil.. DERP.
@Babs;; Suresure, ik heb tot 20:30 de tijd en met wie? |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:05 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Shiva schreef:
*Hoopthoopthoopt*
hast jij Skype? Mijn Skype loopt altijd vast :[ But wat heb ik nog meer? xD - 010 isn't just a code ♥:
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:06 | |
| Soof@ Maakt mij niet uit C: Schiet maar een topic~ Heb alleen geen actieve RC katten, dus als je met Hawk wilt, moet dat bij de grens ^-^ Hawk und Strawberry anders? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:07 | |
| Hawk und Straw it is c: Ik moet alleen even een, aardig grote, post afmaken op een ander forum. Maar wie maakt? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:07 | |
| My bunny has been put to sleep.
Maar ik ga wel even Duits leren. Ofzo. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:08 | |
| Whihie ik ben bang dat ik mensen in de war maak, want niet overal staat ingevuld dat ik nu nog 11 ben D: Bij sommige accounts staat er zelfs perongeluk 12, haha |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:09 | |
| Soofske@ Maak jij~? ^-^ Ik heb namelijk nog 6 andere topics. (Wat weinig eigenlijk...)
Nog andere gegadigden voor een topic?D: |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:11 | |
| - Shiva schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Shiva schreef:
*Hoopthoopthoopt*
hast jij Skype? Mijn Skype loopt altijd vast :[ But wat heb ik nog meer? xD
meeh meeh meeh! opnieuw instaleren? dat je het helemaal verwijderd en daaarna opnieuw er op zet pf Tiffany is ook in de familie van dreamheart en al die meuk. :3 Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit || Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.- Spoiler:
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 apr 2013 - 20:11 | |
| - Blossompaw schreef:
- My bunny has been put to sleep.
Maar ik ga wel even Duits leren. Ofzo. Gecondoleerd D: @Babs;; Oki, hopelijk is 'ie nog op tijd af x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|