We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Goodmorning ~! Ik heb heerlijk geslapen :3 En lang, heel lang xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
CAT'S PROFILE Age: 60 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Laten we het erop houden dat Dustkit nu al bijna tegen de 10 verschillende sheets heeft om mee te posten en ik gewoon heel erg verslaafd ben aan deze kater. Can't wait until he's born<'3
True love stories never have endings ღ
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Derp derp, Hallo iedereen ^^ Voor Nederlands moeten we een verhal schrijven over onze ontmoeting met een kabouter en er moeten minstens 30 verklein woorden inkomen x'D --- @Sleeping, Gefeliciteerd c:
op een mooie zomerdag waarop het zonnetje lichtjes op mijn zachte huid scheen liep ik door het bos, de grote bruine stammen van de bomen rijkte lang naar boven terwijl de groene blaadjes inbloei stonden. Ik ging zitten onder het stammetje van een jonge boom. Ik luisterde naar de vogeltjes en bekeek hoe een paar bijtjes honing aan het verzamelen waren en naar hun grote nest terug brachten.
hier heb je een begin met al 6 )als je lichtjes) meeteld
Yey, It;s my Bday. :'D Het begon al goed, want ben samen met mijn vriendje inslaap gevallen op skype, en heb nu een spiegelreflex camera gekregen. <3 Yaaay ~
Yey, It;s my Bday. :'D Het begon al goed, want ben samen met mijn vriendje inslaap gevallen op skype, en heb nu een spiegelreflex camera gekregen. <3 Yaaay ~
JUUUULUUUUUUUUU IT'S YOUR BIRTHDAAAAYYYY WIIIEEEEE
EN JE HEBT GEWOON WEL EEN SPIEGELREFLEX CAMERA GEKREGEN OMG YAY THAT'S YAY ISN'T IT DIT BERICHTJE DUURDE LANG WANT IK ZIT OP DE LAPTOP VAN M'N BROERTJE EN DAAR KAN IK NIET GOED MEE TYPEN XDDD
--
Derp derp, m'n andere konijn is ontsnapt. Doet ze wel vaker, komt altijd wel terug, tenzij ze onder een auto komt of wordt opgegeten door een vos .-.