|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:07 | |
| - Hollypaw schreef:
- Zo'n lange quotes overal.
Ik voel me echt... Weird. Meh, iedereen leest hier toch overeen. Ik snap niet waarom ik nog echt iets nuttigs hier neer zou zetten. Derptiedoe. Ik lees er niet overheen hoor <3 Ik lees zo'n beetje elk bericht hier, maar reageer er niet altijd op xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:12 | |
| - Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Waz, you were right.
Amnesia fcked up my mind now xD I'm confused o3o Lol he xD But but but Shin was so damn sweet en Ikki zegt enge dingen D: So true D: Ik hoop echt dat Ikki niet blijft and stuff >.< Hij is eng o.o
COME BACK SHIN *sleurt Shin terug* Helpt mee sleuren xD Haha die populaire guys die aardig doen hebben meestal een duister tintje.
Ik snap echt nie van da meisje dat ze nog steeds zo geschokt is als Shin dr kust trouwens. I mean jeez, just listen to him, he's a good guy! *heeft heel veel facepalm momentjes gehad* Echt hea D: Ik wil dat ze weer een stelletje worden enzeuw. *fluit* Maar jah, ik heb ook al veel facepalm momenten gehad. Waarbij je echt dacht van "Jeez.. xD".
Kan niet wachten op episode 5, though <3 Lol ja xD En ik vraag me echt af wat the hell er allemaal met Ikki gaat gebeuren in die wss 2 episodes die hij krijgt. Yeah, heel benieuwd .__. Ik vind het tenminste een creep, meteen van "What kind of sexual things do you want me to do" Ofzo iets. Like, WTF. Ja echt.. Ik was van "Waait, did I read that right? Did he really... omg wtf" |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:21 | |
| Well, ik ga maar eens naar bed. *Kijkt over d'r schouder*
Correctie, eerst bed leegruimen, daarna naar bed :')
Tot morgen, peepz <'333 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:24 | |
| - Hollypaw schreef:
- Zo'n lange quotes overal.
Ik voel me echt... Weird. Meh, iedereen leest hier toch overeen. Ik snap niet waarom ik nog echt iets nuttigs hier neer zou zetten. Derptiedoe. Lederp :3 wie leest r nou over ons Noortje heen <3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:26 | |
| - Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Waz, you were right.
Amnesia fcked up my mind now xD I'm confused o3o Lol he xD But but but Shin was so damn sweet en Ikki zegt enge dingen D: So true D: Ik hoop echt dat Ikki niet blijft and stuff >.< Hij is eng o.o
COME BACK SHIN *sleurt Shin terug* Helpt mee sleuren xD Haha die populaire guys die aardig doen hebben meestal een duister tintje.
Ik snap echt nie van da meisje dat ze nog steeds zo geschokt is als Shin dr kust trouwens. I mean jeez, just listen to him, he's a good guy! *heeft heel veel facepalm momentjes gehad* Echt hea D: Ik wil dat ze weer een stelletje worden enzeuw. *fluit* Maar jah, ik heb ook al veel facepalm momenten gehad. Waarbij je echt dacht van "Jeez.. xD".
Kan niet wachten op episode 5, though <3 Lol ja xD En ik vraag me echt af wat the hell er allemaal met Ikki gaat gebeuren in die wss 2 episodes die hij krijgt. Yeah, heel benieuwd .__. Ik vind het tenminste een creep, meteen van "What kind of sexual things do you want me to do" Ofzo iets. Like, WTF. Ja echt.. Ik was van "Waait, did I read that right? Did he really... omg wtf" Precies mijn gedachten.. xD Ben echt benieuwd wat er nou gaat gebeuren .__. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:27 | |
| Nou, niemand reageert erop. Meestal. Behalve als ik zielig doe. Lol. Dus dan interpreteer je als persoon snel dat mensen het niet lezen, non?
En die zin typte ik trouwens erg vaag. My bad. Ik wilde er nog wat achteraan typen en toen was ik van: Wacht, why do I even bother typing this? Dus ja. Stuff.
Blijkbaar ben ik een bezit. Nais.
EDIT; Babs noemt me een muts omdat ze vindt dat ik Maartje negeer. Maar dit bericht is ook mede voor jou bedoelt. So yea. Dat je het weet. PEACE OUT.
Laatst aangepast door Hollypaw op di 29 jan 2013 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:31 | |
| Ik ga maar eens naar bed.
Weltruste allemaal :3 ! |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:46 | |
| Wrenpaw. FDJSKLFJSKLA;F
Dat moment dat je er random over begint op msn en zo. c: |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:55 | |
| - Wrenpaw schreef:
- Wrenpaw.
FDJSKLFJSKLA;F
Dat moment dat je er random over begint op msn en zo. c: W-R-E-N <3333 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 7:42 | |
| Wren doet me denken aan een.SSA accountje .-. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 9:01 | |
| Good morning =3
Ik heb mijn eerste GIF siggie gemaakt =3 |
|
| |
Annemeike 65
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 9:13 | |
| Wie wil een topic met mijn schat?
@Marieksel mooi :3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:15 | |
| - March schreef:
- Wie wil een topic met mijn schat?
Ik wil wel met Skinny Love (: . Goedemorgen :3 ! |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:18 | |
| Goedemorgen =)
Nog iemand die met mij een topic wil? Accounts staan in mijn os =) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:21 | |
| Volgens mij zouden wij nog steeds een topicje Kestrelpaw en Creamypaw, of niet? |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:22 | |
| Ja, das waar, sorry, ik vergeet het de hele tijd, en ik had dan geen tijd en zo kwam er de hele tijd iets tussen, maar is goed =) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:26 | |
| Maakt niet uit hoor! Oké (: . |
|
| |
Annemeike 65
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:28 | |
| @Juul maak jij? ben jij btw de Juul van WotF? @Viktor ik wil met Kearn :3 |
|
| |
Viktor 283 Actief