|
|
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:35 | |
| Ok, ik moet eerst nog een post afmaken met Kearn, daarna ga ik een topic openen voor Kestrelpaw en daarna zal ik er een openen met Kearn =) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:44 | |
| - March schreef:
- @Juul maak jij? ben jij btw de Juul van WotF?
Is goed, dat wordt dan waarschijnlijk wel vanavond. Ik moet straks naar school. Ik ben trouwens een andere Julia :p . |
|
| |
Annemeike 65
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:54 | |
| Straks pas naar school?! D: Ik was er om 8 uur, tot en met 3:00 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:55 | |
| I love weak and poor Brighty <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 10:58 | |
| - March schreef:
- Straks pas naar school?! D:
Ik was er om 8 uur, tot en met 3:00 Ja ik heb een symposium van 1 tot 5. Dus ik moet straks maar is richting de trein XD . |
|
| |
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:27 | |
| Zucht.......
waarom zijn er zo domme mensen op de wereld .. :S |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:31 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:35 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:36 | |
| Waarom sloeg ik mijn eigen knokkel ook al weer kapot? *stare* Ohja! Omdat ik ruzie had met mn zusje en haar de klappen wou besparen ._.
En nu kan/mag ik vandaag geen plankje door slaan met Karate ... >< |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:47 | |
| Hii Marieke.
Nath ; Omfg ? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:49 | |
| @Robin, Yeapp, maar ja. Ik zal btw even je topic lezen. En ik zal je zo nog even een PB sturen ^^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:51 | |
| Is goed |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:57 | |
| Wat voel ik me ook pro *partying* |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 11:58 | |
| Ik ga maar weer eens wat aan mijn huiswerk doen, anders komt dat nooit af haha. Naja, ben nog steeds ziek :/ jammer genoeg wil mijn moeder dat ik morgen weer naar school ga. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:00 | |
| @Linn, //huggzellss
Wajoo, Innerghost is echt gewoon badass ._.' Love it >D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:05 | |
| - Arcticlight schreef:
- Ik ga maar weer eens wat aan mijn huiswerk doen, anders komt dat nooit af haha.
Naja, ben nog steeds ziek :/ jammer genoeg wil mijn moeder dat ik morgen weer naar school ga. bij mij hetzelfde ik ben al een tijd ziek en mijn moeder wilt dat ik morgen naar school ga |
|
| |
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:27 | |
| Gister zo had moeten janken om het laaste deed van het nieuwe boek van warrior cats =(
Net opgebeld naar boeken winkel, om te vragen wanneer de nieuwe uit komt en laten bestellen voor als die er is. Alleen ze zeggend dat die pas eind Mei of april komt...
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:31 | |
| - Heathpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Ik ga maar weer eens wat aan mijn huiswerk doen, anders komt dat nooit af haha.
Naja, ben nog steeds ziek :/ jammer genoeg wil mijn moeder dat ik morgen weer naar school ga.
bij mij hetzelfde ik ben al een tijd ziek en mijn moeder wilt dat ik morgen naar school ga Bij mij ook, @Linn ; Ik moet ook naar school morgen terwijl ik nog ziek ben -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:33 | |
| Beterschap allemaal :3 !
Ik heb straks symposium. Ik ben net op school. Ik ben benieuwt of deze ook weer interressant wordt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 jan 2013 - 12:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|