|
|
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:20 | |
| - Creamypaw schreef:
- Wat een gedoe als een computer geen word heeft :') ...
Die van mij loopt na 3 woorden vast waardoor je niet verder kunt werken :'3 |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:21 | |
| Zo, na doodgegooid te worden door school, ben ik hier nu weer.
Hallo iedereen. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:21 | |
| - Zack schreef:
- Creamypaw schreef:
- Wat een gedoe als een computer geen word heeft :') ...
Die van mij loopt na 3 woorden vast waardoor je niet verder kunt werken :'3
Ook leuk... :') @Dog: Haai =D ! |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:23 | |
| |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:23 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:24 | |
| |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:33 | |
| Waarom laad mijn iPod zo moeilijk op? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:35 | |
| Ik voel me zo leeg en rot nu... Ik besef nu pas hoe veel mijn tekeningen voor me betekende ... |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 21:49 | |
| Any How I Met Your Mother Fans around here? |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:03 | |
| Donderdag een toets latijn, moet ik 200 woorden gaan leren in twee dagen. Hoe onmogelijk ~ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:05 | |
| - Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Waz, you were right.
Amnesia fcked up my mind now xD I'm confused o3o Lol he xD But but but Shin was so damn sweet en Ikki zegt enge dingen D: So true D: Ik hoop echt dat Ikki niet blijft and stuff >.< Hij is eng o.o
COME BACK SHIN *sleurt Shin terug* Helpt mee sleuren xD Haha die populaire guys die aardig doen hebben meestal een duister tintje.
Ik snap echt nie van da meisje dat ze nog steeds zo geschokt is als Shin dr kust trouwens. I mean jeez, just listen to him, he's a good guy! *heeft heel veel facepalm momentjes gehad* Echt hea D: Ik wil dat ze weer een stelletje worden enzeuw. *fluit* Maar jah, ik heb ook al veel facepalm momenten gehad. Waarbij je echt dacht van "Jeez.. xD". Kan niet wachten op episode 5, though <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:07 | |
| - Swiftheart schreef:
- Donderdag een toets latijn, moet ik 200 woorden gaan leren in twee dagen.
Hoe onmogelijk ~ Helaas ik ook D: Alle lessen weer doornemen ><' |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:09 | |
| - Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Waz, you were right.
Amnesia fcked up my mind now xD I'm confused o3o Lol he xD But but but Shin was so damn sweet en Ikki zegt enge dingen D: So true D: Ik hoop echt dat Ikki niet blijft and stuff >.< Hij is eng o.o
COME BACK SHIN *sleurt Shin terug* Helpt mee sleuren xD Haha die populaire guys die aardig doen hebben meestal een duister tintje.
Ik snap echt nie van da meisje dat ze nog steeds zo geschokt is als Shin dr kust trouwens. I mean jeez, just listen to him, he's a good guy! *heeft heel veel facepalm momentjes gehad* Echt hea D: Ik wil dat ze weer een stelletje worden enzeuw. *fluit* Maar jah, ik heb ook al veel facepalm momenten gehad. Waarbij je echt dacht van "Jeez.. xD".
Kan niet wachten op episode 5, though <3 Lol ja xD En ik vraag me echt af wat the hell er allemaal met Ikki gaat gebeuren in die wss 2 episodes die hij krijgt. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:12 | |
| - Shrewleap schreef:
- Swiftheart schreef:
Hoe onmogelijk ~ Helaas ik ook D: Alle lessen weer doornemen ><' Bij ons telt latijn alleen als je de taal ook gaat kiezen. Onvoldoende = geen latijn. Maar niet dat ik van plan was het te gaan kiezen, ik begrijp er niet veel van xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:14 | |
| - Swiftheart schreef:
- Shrewleap schreef:
- Swiftheart schreef:
Hoe onmogelijk ~ Helaas ik ook D: Alle lessen weer doornemen ><' Bij ons telt latijn alleen als je de taal ook gaat kiezen. Onvoldoende = geen latijn. Maar niet dat ik van plan was het te gaan kiezen, ik begrijp er niet veel van xD Ik moet kiezen tussen Latijn of Grieks, maar omdat ik een medische studie wil gaan doen moet ik Latijn wel kiezen, ook al is Grieks zo makkelijk D; |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:14 | |
| - Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Waz, you were right.
Ik snap echt nie van da meisje dat ze nog steeds zo geschokt is als Shin dr kust trouwens. I mean jeez, just listen to him, he's a good guy! *heeft heel veel facepalm momentjes gehad* Echt hea D: Ik wil dat ze weer een stelletje worden enzeuw. *fluit* Maar jah, ik heb ook al veel facepalm momenten gehad. Waarbij je echt dacht van "Jeez.. xD".
Kan niet wachten op episode 5, though <3 Lol ja xD En ik vraag me echt af wat the hell er allemaal met Ikki gaat gebeuren in die wss 2 episodes die hij krijgt. Yeah, heel benieuwd .__. Ik vind het tenminste een creep, meteen van "What kind of sexual things do you want me to do" Ofzo iets. Like, WTF. |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:17 | |
| Miep. PWS shit is gedeeltelijk af, ik zie wel hoe ik de rest morgen oplos >> Gepost met Polar, die van Oak komt morgen.
Nu ga ik een of twee episodes van How I Met Your Mother kijken en naar bed x'D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:20 | |
| - Shrewleap schreef:
- Swiftheart schreef:
- Shrewleap schreef:
- Swiftheart schreef:
Hoe onmogelijk ~ Helaas ik ook D: Alle lessen weer doornemen ><' Bij ons telt latijn alleen als je de taal ook gaat kiezen. Onvoldoende = geen latijn. Maar niet dat ik van plan was het te gaan kiezen, ik begrijp er niet veel van xD Ik moet kiezen tussen Latijn of Grieks, maar omdat ik een medische studie wil gaan doen moet ik Latijn wel kiezen, ook al is Grieks zo makkelijk D; Wij mogen het voor het tweede jaar kiezen, maar we moeten wel slagen op een moderne taal naast engels. Latijn is bij ons zegmaar extra c': Maar ik ga slapen, dadah ~ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 22:51 | |
| Zo'n lange quotes overal.
Ik voel me echt... Weird. Meh, iedereen leest hier toch overeen. Ik snap niet waarom ik nog echt iets nuttigs hier neer zou zetten. Derptiedoe. |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 23:04 | |
| Waar Zsa als je d'r nodig hebt .-.
I've found my OTP <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|