Algemene Onzin Topic - Pagina 44

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Softcream
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:52

Als ik klaar ben met mijn posts, zal ik Baily ook leven inblazen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:53

@Vik, jij nog reageren!!
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:04

@Daan, net gedaan
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:07

GODVERDOMME STEFAN GODVERDOMME
Slykit
Member
Tanya
116

CAT'S PROFILE
Slykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:07

WAAROM KLINKEN DEZE EERSTE ZINNETJES TE CUTE?

Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:19

AMG <'3 Check Night's sig <'3

I was bored xd
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:22

guys geef me filmpjes verhaaltjes dingen ik moet mezelf afleiden voor ik echt ga hyperventileren k moet haar geschreeuw uit mn hoofd persen
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:22

@Mim, wat is er dan gebeurt met je moeder?
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:24

mn broer en mn moeder waren aan t stoeien en mn moeder raakte haar nek verkeerd ofzo dus ineens begon ze heel hard te schreeuwen ik kwam de kamer binnen en ze lag op de grond dat ze niets kon zien en mn broer helemaal overstuur
hoe heb ik ooit kalm kunnen blijven. Ze zei dat ze niets meer kon zien en mn broer was meteen van moet ik ambulance bellen ik bleef kalm ik voelde niets en legde haar op de grond met kussen er onder deed de deur open en bleef bij haar hoe ik zo kalm kon zijn ik weet het niet maar ineens kon ze weer zien en raakte ze uit de hyperventilatie t is gewoon.. nu pas komen de tranen, nu pas tril ik en daarom reageerde i kdus zo
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:24

I am so happy right now =3
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:26

Site bijna af
Zack
Member
Haribo, you call me Haribo
219

CAT'S PROFILE
Zack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:26

@Mim; DAT IS ECHT ERG :C Beterschap meissie en veel sterkte :c
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul

@Mim, z'n soortgelijke situatie heb ik ook gehad, mijn moeder kreeg een of andere niersteen/galblaas aanval(1 van de 2). Ze schreeuwde het ook uit, ik was thuis met m'n kleine zusje, dokter bellen, vader bellen, dokter binnenlaten, dokter ambulance bellen, kleren voor mijn moeder pakken, mijn zusje troosten, we dachten allemaal dat het fout ging. Ik was toen niet echt kalm gebleven, respect voor je ;]
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:39

Breakingdawn schreef:
mn broer en mn moeder waren aan t stoeien en mn moeder raakte haar nek verkeerd ofzo dus ineens begon ze heel hard te schreeuwen ik kwam de kamer binnen en ze lag op de grond dat ze niets kon zien en mn broer helemaal overstuur
hoe heb ik ooit kalm kunnen blijven. Ze zei dat ze niets meer kon zien en mn broer was meteen van moet ik ambulance bellen ik bleef kalm ik voelde niets en legde haar op de grond met kussen er onder deed de deur open en bleef bij haar hoe ik zo kalm kon zijn ik weet het niet maar ineens kon ze weer zien en raakte ze uit de hyperventilatie t is gewoon.. nu pas komen de tranen, nu pas tril ik en daarom reageerde i kdus zo

Omg, Mimi, wat erg! Sterkte...
Zack
Member
219

CAT'S PROFILE
Zack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:43

Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Cat-gif_o_129350
Kearn
Member
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:44

Breakingdawn schreef:

Sterkte <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:55

«3
That topic made my whole day back then <3

Meh, kan niet posten en viel me daardoor zo nutteloos ._.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 21:13

Ik heb een rotatie signature gemaakt<3 Ik heb 2 signatures in m'n sig staan, 1 gemaakt door Q en één door mezelf en als je refreshed wisselen ze af <3
Zack
Member
219

CAT'S PROFILE
Zack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 21:14

OH MY GOOOOSHHH <3 IK PRAAT GEWOON LEKKER MET MIJN CRUSH <3333
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 44 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 21:18

Wat een gedoe als een computer geen word heeft :') ...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 44 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: