We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:24
mn broer en mn moeder waren aan t stoeien en mn moeder raakte haar nek verkeerd ofzo dus ineens begon ze heel hard te schreeuwen ik kwam de kamer binnen en ze lag op de grond dat ze niets kon zien en mn broer helemaal overstuur hoe heb ik ooit kalm kunnen blijven. Ze zei dat ze niets meer kon zien en mn broer was meteen van moet ik ambulance bellen ik bleef kalm ik voelde niets en legde haar op de grond met kussen er onder deed de deur open en bleef bij haar hoe ik zo kalm kon zijn ik weet het niet maar ineens kon ze weer zien en raakte ze uit de hyperventilatie t is gewoon.. nu pas komen de tranen, nu pas tril ik en daarom reageerde i kdus zo
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:24
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:26
@Mim, z'n soortgelijke situatie heb ik ook gehad, mijn moeder kreeg een of andere niersteen/galblaas aanval(1 van de 2). Ze schreeuwde het ook uit, ik was thuis met m'n kleine zusje, dokter bellen, vader bellen, dokter binnenlaten, dokter ambulance bellen, kleren voor mijn moeder pakken, mijn zusje troosten, we dachten allemaal dat het fout ging. Ik was toen niet echt kalm gebleven, respect voor je ;]
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:39
Breakingdawn schreef:
mn broer en mn moeder waren aan t stoeien en mn moeder raakte haar nek verkeerd ofzo dus ineens begon ze heel hard te schreeuwen ik kwam de kamer binnen en ze lag op de grond dat ze niets kon zien en mn broer helemaal overstuur hoe heb ik ooit kalm kunnen blijven. Ze zei dat ze niets meer kon zien en mn broer was meteen van moet ik ambulance bellen ik bleef kalm ik voelde niets en legde haar op de grond met kussen er onder deed de deur open en bleef bij haar hoe ik zo kalm kon zijn ik weet het niet maar ineens kon ze weer zien en raakte ze uit de hyperventilatie t is gewoon.. nu pas komen de tranen, nu pas tril ik en daarom reageerde i kdus zo
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:44
Breakingdawn schreef:
Sterkte <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 20:55