|
|
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:45 | |
| - Arcticlight schreef:
Ziek .-. Al de hele dag. Morgen ga ik wss ook nog naar school, maar ik denk dat het van mijn moeder moet *zucht* BETERSCHAP XXX |
|
| |
TINY! 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:49 | |
| - Strawberry schreef:
- Dubstep schreef:
- in de ochtend
Moon: Ja, en veel meer mensen reageren weer op open topics dit en dan, dat vind ik echt leuk, dan word de site weer activer blablabla Ik: Moon, ik reageerde op een open topic en dat was meer dan twee weken geleden en diegene reageerd niet terug, wat een open topic, open zonder einde bedoel je T_T Fahk warrior cats is niet meer wat het geweest is! Meid, twee dingen^^"
1) Warrior Cats zal nóóit meer worden zoals het was. Ik zou het ook graag alles willen, but it's a fact sadly enough. 2) Ik denk dat je gewoon een keer pech hebt gehad? Of diegene heeft 't niet gezien? PB diegene anders? Dank je, iemand die hetzelfde denkt als ik! I know, soms zie ik het zelf ook niet, ik ga dnek ik zelf wel een topic openen en zien wat er gebeurt. ik wil het plan van mij en angelo uitvoeren, dat we de oude layout op een nieuwe forum zetten en bijvoorbeeld (toen angelo net nieuw was) en dan alleen voor de mensen van dat jaar, gewoon old school you know.... |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:49 | |
| - Kan iemand deze sheetjes even voor me coderen?:
Herp derp flerp. :<
|
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:51 | |
| |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:53 | |
| - Dubstep schreef:
- Strawberry schreef:
- Dubstep schreef:
- in de ochtend
Moon: Ja, en veel meer mensen reageren weer op open topics dit en dan, dat vind ik echt leuk, dan word de site weer activer blablabla Ik: Moon, ik reageerde op een open topic en dat was meer dan twee weken geleden en diegene reageerd niet terug, wat een open topic, open zonder einde bedoel je T_T Fahk warrior cats is niet meer wat het geweest is! Meid, twee dingen^^"
1) Warrior Cats zal nóóit meer worden zoals het was. Ik zou het ook graag alles willen, but it's a fact sadly enough. 2) Ik denk dat je gewoon een keer pech hebt gehad? Of diegene heeft 't niet gezien? PB diegene anders? Dank je, iemand die hetzelfde denkt als ik! I know, soms zie ik het zelf ook niet, ik ga dnek ik zelf wel een topic openen en zien wat er gebeurt. ik wil het plan van mij en angelo uitvoeren, dat we de oude layout op een nieuwe forum zetten en bijvoorbeeld (toen angelo net nieuw was) en dan alleen voor de mensen van dat jaar, gewoon old school you know.... Ik mis vroeger ook enorm, niet dat ik zo'n enorm oud en actief lid ben geweest toen, en dat iemand van jullie me toen kende. Dat niet :'3 Maar ik mis die leuke topics waarin je kat opeens op een ander valt, waarin je andere dingen doet dan simpel jagen, vechten of praten. Maar ja, ik denk dat we beter niet terug kunnen denken aan vroeger en het beste uit het heden halen c': |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:53 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:58 | |
| -- kijkt mee maar moet nog posten -- XD |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:58 | |
| Herp flerp derp. Ik wil iets doen, maar weet niet wat. >3< Flerp. Ik ga maar even posten met een random account. :'] Heb echt zin in morgen, dan komt Cato een dagje meelopen op mijn school. <'3 En Cath, Morganna heeft Tadase-kun voor je getekend en mijn AK opdracht ermee vol geschreven. x'DD En ze heeft Ikuto-san voor mij getekend. <3 Maarja anyhow ik luister nu random The Lost Silver soundtrack en daardoorheen Rolling Girl. x'D En ja dit is een hele lange onzinnige onzin herp flerp post maar ik verveel me te erg >A< Okay, nu ga ik iets nuttigs doen. :'] |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:01 | |
| Woosh, ik heb zo'n zin in Griekenland <3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:08 | |
| meap... Ik twijfel of ik nou wel of geen Medusa Cosplay dingetje ga vragen aan mijn ouders voor de EFF of carnaval of zo =w= |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:12 | |
| Weet iemand hoe het font van die naam heet? ;3 (Ik vind dit setje echt zo mooi <3) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:14 | |
| Vanavond weer oppassen, dit keer bij een meisje hier uit de buurt. Zij hebben drie honden, dus is altijd heel gezellig, als ik voorzichtig op sta tenminste. Anders hebben we een blafsalvo in huis XD . |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:15 | |
| - Dubstep schreef:
- Strawberry schreef:
- Dubstep schreef:
- in de ochtend
1) Warrior Cats zal nóóit meer worden zoals het was. Ik zou het ook graag alles willen, but it's a fact sadly enough. 2) Ik denk dat je gewoon een keer pech hebt gehad? Of diegene heeft 't niet gezien? PB diegene anders? Dank je, iemand die hetzelfde denkt als ik! I know, soms zie ik het zelf ook niet, ik ga dnek ik zelf wel een topic openen en zien wat er gebeurt. ik wil het plan van mij en angelo uitvoeren, dat we de oude layout op een nieuwe forum zetten en bijvoorbeeld (toen angelo net nieuw was) en dan alleen voor de mensen van dat jaar, gewoon old school you know.... Het is idd beter om je te focussen op het heden. Je kan wel blijven zeggen; vroeger was alles beter, terwijl dat echt niet altijd zo was. Ja er zijn dingen anders en soms ook minder, maar dan kunnen we er beter wat leuks van maken in plaats dat we gaan verlangen naar iets dat gewoon nooit meer terug komt. |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:19 | |
| WAZ. IK HAD JOU NODIG. C: IK HEB OP SCHOOL EEN STRIP GEMAAKT VAN FIREHEART EN KITA DIE CHARACTER CHANGEN EN FIRE VERANDERD IN NYANPIRE C: IK ZAL HEM EVEN UPLOADEN ZO. :'] |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:25 | |
| Rythm... Weet iemand een achtervoegsel die klopt? Ikzelf had Rythmcrash of Rythmbreak... |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:26 | |
| Rythmsong, Rythmwhistle, Rythmsound, Rythmbeat
Zit daar iets tussen?
@Juul, ik wil hem wel zien, als dat mag ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:26 | |
| - Chainsaw schreef:
- WAZ. IK HAD JOU NODIG. C: IK HEB OP SCHOOL EEN STRIP GEMAAKT VAN FIREHEART EN KITA DIE CHARACTER CHANGEN EN FIRE VERANDERD IN NYANPIRE C: IK ZAL HEM EVEN UPLOADEN ZO. :']
OMG YES XD Ik moet ook maar weer eens stripjes gaan maken na de toetsweek. |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:28 | |
| - Whispersong schreef:
- Rythmsong, Rythmwhistle, Rythmsound, Rythmbeat
Zit daar iets tussen?
@Juul, ik wil hem wel zien, als dat mag ^^ Mogen wij hem allemaal zien? :3 @Hierboven; Hm, Rythmsong en Rythmsound klinkt wel nice ;3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:35 | |
| @Waz, you were right. Amnesia fcked up my mind now xD I'm confused o3o |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 18:41 | |
| - Waterlily schreef:
- Whispersong schreef:
- Rythmsong, Rythmwhistle, Rythmsound, Rythmbeat
Zit daar iets tussen?
@Juul, ik wil hem wel zien, als dat mag ^^ Mogen wij hem allemaal zien? :3
@Hierboven; Hm, Rythmsong en Rythmsound klinkt wel nice ;3 Ik denk niet dat Noor op prijs gaat stellen dat je de naam Waterlily hebt gebruikt?^^" http://warriorcats.bigforumpro.com/t9853p15-lAangezien ze eergister is gekozen voor dit met die naam? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|