|
|
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:00 | |
| Swiftheart haar setje is heel mooi <3 |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:02 | |
| CHAINY. <3 God, ik houd teveel van dit kereltje. :'] |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:04 | |
| @Rebecca; Nope :'3 moet ik nog gaan maken En ik was al begonnen met een schets, maar dat moest ik op school inleveren xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:08 | |
| - Softcream schreef:
- Swiftheart haar setje is heel mooi <3
Dankjewel c: Alle credits naar Juul ~ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:11 | |
| |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:14 | |
| Er worden hier zulke mooie setjes gemaakt, echt waar <3 Had ik maar zo'n mooi setje ;3 |
|
| |
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:19 | |
|
Pff,, ben er vandaag helaas in, veel postjes gedaan .. Heel blij blij... nu alleen hopen dat er niet te veel spelling foutjes in zitten
|
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:21 | |
| - BB <3 c:
That took 2 days. >_< Well, nu maar een sheetje voor Raccoonpaw maken. c:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:26 | |
| Mijn kat is een Hand-killer. Ik leg mn hand gewoon op mn schoot en meteen uber attack! |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:27 | |
| guys als Tiny en ik beetje doorposten komen over een weekje of 2/3 de kitties van BreakiexStorm iedereen er klaar voor (: |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:28 | |
| Kawaii <3 Smoke houd zijn moord gewoon lekker geheim. Ik heb zo'n mooi ideetje dat nog wel even duurt maar toch >D *Evillaugh* |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:30 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:33 | |
| - Brightpaw schreef:
- Kawaii <3
Smoke houd zijn moord gewoon lekker geheim. Ik heb zo'n mooi ideetje dat nog wel even duurt maar toch >D *Evillaugh* Wie heeft Smoke nou eigenlijk vermoord dan? Sorry, ik volg de rpg niet zo goed mee :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:36 | |
| - Mousefur schreef:
- Brightpaw schreef:
- Kawaii <3
Smoke houd zijn moord gewoon lekker geheim. Ik heb zo'n mooi ideetje dat nog wel even duurt maar toch >D *Evillaugh* Wie heeft Smoke nou eigenlijk vermoord dan? Sorry, ik volg de rpg niet zo goed mee :') Smoke was zo lief om een Riverclan Elder om het leven te brengen =3 |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:37 | |
| - Breakingdawn schreef:
- guys als Tiny en ik beetje doorposten komen over een weekje of 2/3 de kitties van BreakiexStorm iedereen er klaar voor (:
YAY. <3 Can't wait untill Courage is born.
Juul; Awh zo super mooi :'D |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:37 | |
| Stomme topografie |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:39 | |
| Waterlily@ Jij bent Noor toch?C: Nog gefeliciteerd dat je aanmelding voor Waterpaw erdoor is gekomen meid~! |
|
| |
TINY! 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:39 | |
| in de ochtend
Moon: Ja, en veel meer mensen reageren weer op open topics dit en dan, dat vind ik echt leuk, dan word de site weer activer blablabla Ik: Moon, ik reageerde op een open topic en dat was meer dan twee weken geleden en diegene reageerd niet terug, wat een open topic, open zonder einde bedoel je T_T Fahk warrior cats is niet meer wat het geweest is! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:43 | |
| - Dubstep schreef:
- in de ochtend
Moon: Ja, en veel meer mensen reageren weer op open topics dit en dan, dat vind ik echt leuk, dan word de site weer activer blablabla Ik: Moon, ik reageerde op een open topic en dat was meer dan twee weken geleden en diegene reageerd niet terug, wat een open topic, open zonder einde bedoel je T_T Fahk warrior cats is niet meer wat het geweest is! Meid, twee dingen^^" 1) Warrior Cats zal nóóit meer worden zoals het was. Ik zou het ook graag alles willen, but it's a fact sadly enough. 2) Ik denk dat je gewoon een keer pech hebt gehad? Of diegene heeft 't niet gezien? PB diegene anders? |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 jan 2013 - 17:43 | |
| Ziek .-. Al de hele dag. Morgen ga ik wss ook nog naar school, maar ik denk dat het van mijn moeder moet *zucht* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|