Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Rhymepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 16:57

Innerghost schreef:
Shinedown schreef:
Spotlight schreef:
Snowpaw schreef:
Breakingdawn schreef:
Dani zeg k ook niet k bedoel kijk naar Juul

HEt enigste wat ik zeg is dat sommige t aardig weten te overdrijven

op jullie leeftijd was mijn leven nog easy en weet je waarom omdat ik geen fking mobiel ect had.

Jeej nu voel ik me oud -.-

Nee echt, pas toen ik 13 was kreeg ik mn computer en dat was echt mn eerste computer waar ik echt op zat, rond die leeftijd kreeg ik ook een kut mobieltje waar ik niets mee kon.

I mean.. You are all pretty much spoiled (:

nee iedereen die na 1998 geboren is is pretty much spoiled.. ik zie kinderen van 11 met een IPhone lopen waarvan ik denk. Je vriendjes wonen wss om de hoek bel aan ipv et smsen kom je buiten spelen. Tot mijn 13e kreeg ik zo een nokia 3310 en pas zinds april heb ik mijn Smartphone. Toen ik 11 was speelde ik elke dag buiten en hockeyde ik op een redelijk niveau maar ik had niet eens interesse in de pc. Mijn zus haar kindjes van 3 en bijna 2 zeuren al dat ze op de ipad willen spelen (wonen in een drukke straat waar de kinderen niet op straat kunnen spelen dus moet ze dr bij zitten.)

maar mims youre totally right

Tellen mensjes uit 1998 ook mee? :3

I was born in the '90, in 1995 to be precisely.

Ik kreeg in groep 7 mijn eerste mobieltje, een klein groen Motorola open klap mobieltje.
Totdat ik in de eerste kwam speelde ik elke dag tot zeker 9u 's avonds buiten.

Ik was ... 14 toen ik aan de RPG begon, op Hplezier om precies te zijn, daarna ben ik achter de PC blijven hangen.

Nu zie je kinderen van 6/7 met een iPhone lopen, zeuren kinderen dat ze geen geld hebben om een app te kopen.
Bitch please, ik was blij als ik eens per half jaar een pakje Pokémon kaarten kon kopen. Of als ik klein geld had/vond, zodat ik bij het snoepwinkeltje snoepjes kon kopen -.-"

Ik kom ook uit de '90s en ben van 1997 de in groep 6 kreeg ik mijn eerste mobieltje, zo'n oude nokia - zo'n koelkast ding. Vlak er na kreeg ik ook zo'n uit klap ding, gewoon om dat mijn nicht een nieuwe kreeg. Daar heb ik mee gedaan tot aan de eerste klas. Ergens midden eerste klas kreeg ik een uitschuif bare mobiel, die was wel cute en maakte mooie foto's terwijl kinderen om me heen liepen met toen de nieuwste mobieltjes - intussen lopen ze rond met het duurste van het duurste - daarna kreeg ik een touch-screen nokia geval die was wel leuk (heb ik kapot gebeten) en dat was ergens vorig jaar, toen liepen kindjes uit de buurt met elkaar van die nutteloze apps te bespreken in plaats van met auto's spelen en met barbies op een kleedje. En nu heb ik in de zomer vakantie een LG ^^
Ik vind kleine kinderen met zo'n uber dure mobiel echt verwende dingen, en ik vind dat je voor je dertiende ongeveer nog niet zo'n ding moet hebben maar gewoon nog moet leven als een kind.
Maarja xD
Er zijn een paar kinderen in groep 3 die nu al met een iPhone lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberclaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 DPKsfdL
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 16:58

Ik ben geboren in 1998 <'3 31 december dan wel, maarjah c:
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 16:59

bleh, wil stoppen met milieu
Moet nog zo veel doen, om morgen er al examen over te hebben
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 16:59

Shinedown schreef:
Palevoice schreef:
JEEZ. WAAROM.
Echt. Dat is echt zo'n duidelijk kenmerk van mensen boven de 13.
"Derp, ik kreeg pas een mobieltje toen ik 13 was,"
MENSEN. ZO WERKT DAT. DIT IS DE TOEKOMST. REMEMBER.
Ja, ik speelde op mn 6e al met een computer, ja ik kreeg toen ik 9 was al een telefoon.
"Ja, kindjes van 9 hebben nu al een iPhone," DIE DINGEN WAREN FCKING RARE VROEGER.
Wat maakt t uit op welke leeftijd je wat krijgt. Hallo, wees blij DAT je die dingen krijgt.
Sorry voor mijn woedende uitbarsting, maar ik krijg dat gezeik al vanaf mijn 8e te horen van mijn broer.
Nou heb ik hem eindelijk zijn kop kunnen laten houden door te zeggen dat onze ouders altijd langer van hem houden, BEGINNEN JULLI >>

"Onze generatie vind de nieuwe generatie verwend."

Maar de generatie vóór ons [Dus mensen van 18+] vonden mijn generatie weer verwend. Het is een eeuwig durende cirkel xD

--

IK GA IN DE KERSTVAKANTIE EEN SCHOLEN RPG OPZETTEN, IEMAND DIE WILT HEBBEN? C:

Q MSN NU!!!!!
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita

Shinedown schreef:
Palevoice schreef:
JEEZ. WAAROM.
Echt. Dat is echt zo'n duidelijk kenmerk van mensen boven de 13.
"Derp, ik kreeg pas een mobieltje toen ik 13 was,"
MENSEN. ZO WERKT DAT. DIT IS DE TOEKOMST. REMEMBER.
Ja, ik speelde op mn 6e al met een computer, ja ik kreeg toen ik 9 was al een telefoon.
"Ja, kindjes van 9 hebben nu al een iPhone," DIE DINGEN WAREN FCKING RARE VROEGER.
Wat maakt t uit op welke leeftijd je wat krijgt. Hallo, wees blij DAT je die dingen krijgt.
Sorry voor mijn woedende uitbarsting, maar ik krijg dat gezeik al vanaf mijn 8e te horen van mijn broer.
Nou heb ik hem eindelijk zijn kop kunnen laten houden door te zeggen dat onze ouders altijd langer van hem houden, BEGINNEN JULLI >>

"Onze generatie vind de nieuwe generatie verwend."

Maar de generatie vóór ons [Dus mensen van 18+] vonden mijn generatie weer verwend. Het is een eeuwig durende cirkel xD

--

IK GA IN DE KERSTVAKANTIE EEN SCHOLEN RPG OPZETTEN, IEMAND DIE WILT HEBBEN? C:
*Hand omhoog* I want. c:
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:00

School RPG sounds AWESOME!! <333
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:00

Q; Sounds cool c:
Joos; I agree.
Palevoice
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Palevoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:01

Just get my point. We zijn niet 'verwend'. Het zit gewoon zo in elkaar.
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:01

Breakingdawn schreef:

FKING SEXY

THE END D;. BUT PINKIE IS THE SEXIEST. PINKIE<3333333333333
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:02

Alright, I've found a new love <'3 Damn, he's cute xD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:03

Timberclaw schreef:
Ik ben geboren in 1998 <'3 31 december dan wel, maarjah c:

Amg O.o Ik ben dus *telt* 5 dagen ouder dan je xD
Snowpaw""
Member
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:09

Palevoice schreef:
Just get my point. We zijn niet 'verwend'. Het zit gewoon zo in elkaar.

jawel, de nieuwe generatie is verwent. Misschien jij niet als persoon. Maar al die nieuwe 13 jarige kindjes weigeren te werken voor hun centen. Waardoor ik van oude mensen altijd hoor dat ik lui ben terwijl ik de poten uit het lijf werk om mijn eigen spulletjes te betalen. wat ik bedoel jullie KRIJGEN alles ik moet SPAREN voor alles. Er zelf voor werken..
Rhymepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:12

Ey, mijn broer is 15 en hij is hartstikke lui, ik ben 11 en moet het hele huis stofzuigen en hij doet niks -.-
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:12

Oké, mijn kitten is uber cute <3
Die licht helemaal uitgerekt over mij heen <3
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:13

// Spotlight: Ah well, ik ben tenminste niet de oudste hier? x'D
// Snowpaw: Niet iedereen krijgt alles hoor, ik moet ook sparen voor iets wat ik zo nodig wil. Mijn ouders gaan me dat heus niet altijd kopen. En ik kan niet zomaar iets vragen voor Kerst, want mijn tas is kapot en ik heb echt een nieuwe nodig. Dus leuke dingen kan ik ook niet vragen c:
//Nath: Heb je een kitten? ;D Awhh, wat cute <'3

// Nog iemand die interesse heeft in een topic met Timberclaw? Ik heb wat nodig om mijn aandacht op te gooien straks, wanneer ik teveel na ga denken en wss weer ga stressen voor morgen.
Snowpaw""
Member
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:16

als iedereen nou even de eerste zin lees (de eerste punt moet een komma zijn) Ik heb het over de meeste kinderen NIET JIJ ALS PERSOON MISSCHIEN maar de meeste..

deamn, lezen -.-''
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:17

Dat komt omdat het nog kinderen zijn. Mijn moeder is ook net gestopt met betalen van alles, omdat ik sinds kort werk. (En betaald al minder sinds ik zakgeld krijg)
Maar het is niet gek. Want je zou officieel pas op je 15e mogen werken, hoe wil je dan voor je geld kunnen werken.
En natuurlijk krijgen jongere kinderen ook af en toe iets. Ik bedoel, we hebben het hier voornamelijk over telefoons.
Die worden meestal door je ouders betaald.
Snowpaw""
Member
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:18

op je 13e mag je folders lopen, daar kan je makkelijk 50 - 70 in de maand mee verdienen.

EDIT: eten, stuur haatmail maar in pb :3
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:20

Snowpaw schreef:
op je 13e mag je folders lopen, daar kan je makkelijk 50 - 70 in de maand mee verdienen.

EDIT: eten, stuur haatmail maar in pb :3

Moet je het wel krijgen zo'n baantje ^.^

Maar idd, je mag vanaf je 13e werken :3 Oppassen mag ook al xD En dingen rondbrengen ook ^.^
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:21

Niet waar ik woon. Ik heb toevallig het geluk getroffen een van de best betaalde bijbaantjes in het Gooi te pakken heb gekregen,
Maar als ik de loon hoor van mensen van mijn leeftijd, zit dat sowieso onder de 5 euro per week.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: