|
|
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:03 | |
| - Snowpaw schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Per maand stroomt er ongeveer tussen de 150 en 200 euro binnen op mijn rekening :')
Whut o3o ?.. Mag ik: Teach me master, zeggen =w= ?... Ga werken bij de Appie als vakkenvuller als je 17 bent :')
@Scamander: Welcome (: COLLEGA! 'hoeveel uur werk je dan dat je maar 150 - 200 krijgt. ik zit normaal aan de 300 - 400 met ongeveer 10 - 12 uur per week. op Kassa maar kassa en houdbaar verdienen beide 5,50 voor een 17 jarige.
Bovendien willen supermarkten liever 15 jarige.. mijn ap hebben 15 jarige die 1700 - 1900 werken 2 dagen in de week. Ik werk bij verkoopklaar. 3 avonden. Donderdag van 18.00 tot 21.00, vrijdag van 18.00 tot 20.00 en zaterdag van 17.00 tot 21.00 AL wilt de zaterdag nog wel eens uitlopen tot half 10 en mag ik op donderdag meestal rond 8 al weg x'D Ik verdien trouwens 4,26 per uur :') Maar werk jij bij een XL of een gewone Appie? Want XL verdiend beter x'D |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:05 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Heb vandaag even nagedacht over wat ik met Dapplepaw ging doen. Kwam vervolgens op een hele nare verhaallijn uit voor hem. Maar ik betwijfel of ik het wel ga doen, want ik ga er waarschijnlijk toch spijt van krijgen ._.
Wie wil de verhaallijn weten? Iemand? c:
Quinty; Ik zou ook nooit met plezier achter de kassa zitten -shrug- ik ben er gewoon bang voor xD Nee, ik ga wss niet in een supermarkt werken. Klinkt misschien wel heel verwend van mij, maar ik wil wachten tot ik uiteindelijk klaar ben met leren .-. Al zal ik ooit moeten werken xD le me want to know the storyline ;D Vindt het altijd wel leuk om verhaaallijntjes/verhalen te lezen c: |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:09 | |
| Ik haat dit onderwerp. Er zijn altijd mensen verwend ¬¬
M'ja. Ik ga wel gewoon verder aan m'n presentatie, Zo tosti eten, m'n hondje is zo weer thuis. Hopelijk dan weer vrolijker. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:09 | |
| - Scamander. schreef:
- Hi, ik ben nieuw. :']
Van harte welkom. Vragen kun je altijd bij mij en de rest van het team terecht ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:11 | |
| - Scamander. schreef:
- TY. (:
Moet nog ff uitvogelen hoe deze RPG werkt. (': Welkom ^^ Veel plezier hier. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:12 | |
| En toen had ik 10 kerstkaarten geschreven, heb ik er nog 5 over en weet ik niet aan wie ik die moet sturen .-. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:13 | |
| - Minnowpaw schreef:
- En toen had ik 10 kerstkaarten geschreven, heb ik er nog 5 over en weet ik niet aan wie ik die moet sturen .-.
Aan mij Stuur ik jouw er 1 ^.^ |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:14 | |
| - Spotlight schreef:
- Minnowpaw schreef:
- En toen had ik 10 kerstkaarten geschreven, heb ik er nog 5 over en weet ik niet aan wie ik die moet sturen .-.
Aan mij Stuur ik jouw er 1 ^.^ Hehe, nee. Sorry ^^' Van buiten Maastricht krijgen alleen Lianne en Kiki een kaart. No offence <'3 Misschien pik ik er nog een paar uit mijn vriendengroep. Ik twijfel alleen of ik Synkk een kaart stuur :/ HIj wilt geen kerstkaarten en ik weet niet hoe zijn vriendin erop zou reageren. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:16 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Spotlight schreef:
- Minnowpaw schreef:
Aan mij Stuur ik jouw er 1 ^.^ Hehe, nee. Sorry ^^' Van buiten Maastricht krijgen alleen Lianne en Kiki een kaart.
No offence <'3
Misschien pik ik er nog een paar uit mijn vriendengroep. Ik twijfel alleen of ik Synkk een kaart stuur :/ HIj wilt geen kerstkaarten en ik weet niet hoe zijn vriendin erop zou reageren. Noes Succes met kiezen ^.^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:16 | |
| Iemand die met Inner op border patrol wilt? |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:18 | |
| En toen luisterde ik te veel naar SWS .-. |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:18 | |
| - Darkfire schreef:
- Scamander. schreef:
- Hi, ik ben nieuw. :']
Van harte welkom. Vragen kun je altijd bij mij en de rest van het team terecht ^^ Niet alleen bij het team maar ook bij willekeurige andere mensen ^^ *gluurt boos naar Moon ;3* |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:20 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Per maand stroomt er ongeveer tussen de 150 en 200 euro binnen op mijn rekening :')
Whut o3o ?.. Mag ik: Teach me master, zeggen =w= ?... Ga werken bij de Appie als vakkenvuller als je 17 bent :')
@Scamander: Welcome (: COLLEGA! 'hoeveel uur werk je dan dat je maar 150 - 200 krijgt. ik zit normaal aan de 300 - 400 met ongeveer 10 - 12 uur per week. op Kassa maar kassa en houdbaar verdienen beide 5,50 voor een 17 jarige.
Bovendien willen supermarkten liever 15 jarige.. mijn ap hebben 15 jarige die 1700 - 1900 werken 2 dagen in de week. Ik werk bij verkoopklaar. 3 avonden. Donderdag van 18.00 tot 21.00, vrijdag van 18.00 tot 20.00 en zaterdag van 17.00 tot 21.00 AL wilt de zaterdag nog wel eens uitlopen tot half 10 en mag ik op donderdag meestal rond 8 al weg x'D
Ik verdien trouwens 4,26 per uur :')
Maar werk jij bij een XL of een gewone Appie? Want XL verdiend beter x'D gewone, maar werk jij bij een van Ahold of een Franchise. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:20 | |
| I"M BACK!!! again.. Het spijt me dat ik totaal niet on-line en actief ben geweest omdat.. omdat.. Ik ben verslaafd, verslaafd aan anime en manga waardoor ik de heel tijd dat keek/las. here something as apology: (>^-^)># a waffle <3 Ik zal nu wel proberen actiever te worden.. aangezien ik gewoon moet posten.. & warrior moet worden.. al een ceremonie geleden.. ik dacht dat ik het al had ingevuld .-. owh en: AWESOME NEW LAY-OUT & CHRISTMAS VERSION OF IT!!! & & & & & & ik wens iedereen alvast een: (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ HAPPY CHRISTMAS AND A MERRY NEW YEAR!! ✧*。ヾ(。・ω・。)ノ゙✧*。
dus euhm.. hallo iedereen? Ik wou dat ik zoveel inspi dat ik hiervoor had voor een echte post had.. |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:21 | |
| now I'm so happy <3 THANK YOU SOPHIE |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:22 | |
| Joos; Iedereen word verwend op zijn eigen manier, al lijk je het zelf nooit te zien c: en merk je meestal alleen dat van anderen op. -- Oké, voor degenen die het willen lezen, wat ik bedacht heb voor Dapple en wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren omdat ik dan tijdens de verhaallijn enorme medelijden en spijt ga krijgen; - Verhaallijn ~:
Nou, nadat Dapplepaw dus partners is geworden met Tinderpaw en zijn partner naar Windclan is verhuist kan hij zijn liefde voor haar bijna niet onderdrukken. Al moet hij dat altijd doen, omdat de anderen het simpelweg niet mogen weten. Het liefst zegt hij het tegen iedereen, is hij er eerlijk over. Maar het kan gewoon simpelweg niet omdat het tegen de regels is dat hij überhaupt een partner heeft.
Nou, wat er dus gaat gebeuren is het volgt; Dapple en Tinder komen vaker bijelkaar ergens op een afgelegen plaats in het territorium. Ze doen dit heel vaak, en vaak ook op dezelfde plaats omdat ze denken dat niemand het kent. Er is één warrior/apprentice die hun gesprek opmerkt en hoort hoe erg dat ze om elkaar geven. Deze warrior/apprentice schrikt hiervan, en verteld het door aan zijn vrienden. Zo gaat de roddel rond dat Dapplepaw en Tinderpaw iets met elkaar hebben, een verboden liefde. De katten kijken hun na, volgen hun soms en proberen steeds iets los te krijgen bij de twee. Na een lange tijd krijgt ook Hollystar/Angelvoice hier van te horen.
En wat er dan gebeurt snappen jullie vast wel c: Het is tegen de regels, weg rang, weg dapple's droom. "Don't do this linn" said a voice in linn's head. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:23 | |
| - Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
Bovendien willen supermarkten liever 15 jarige.. mijn ap hebben 15 jarige die 1700 - 1900 werken 2 dagen in de week. Ik werk bij verkoopklaar. 3 avonden. Donderdag van 18.00 tot 21.00, vrijdag van 18.00 tot 20.00 en zaterdag van 17.00 tot 21.00 AL wilt de zaterdag nog wel eens uitlopen tot half 10 en mag ik op donderdag meestal rond 8 al weg x'D
Ik verdien trouwens 4,26 per uur :')
Maar werk jij bij een XL of een gewone Appie? Want XL verdiend beter x'D gewone, maar werk jij bij een van Ahold of een Franchise. Ik werk bij een gewone :') Al is het wel het kleinste filiaal van heel Maastricht x'D Wij hebben maar de helft van het assortimentofzo, niet normaal .-. |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:24 | |
| Ik zou het ook niet doen
But jou keus jou rang en het ligt in jou handen
Maar Fleck mijn lieve sgat is er weer =333 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:25 | |
| Maar dat is het juist, ik verdien deze rang niet ._. Iemand anders had het vast beter gedaan, en echt als ik het over zou kunnen doen had ik het heel anders gedaan *zucht* |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |