|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:24 | |
| Ik zit hier te rillen van de angst..... ;-; |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:25 | |
| - Frostclaw schreef:
- Ik zit hier te rillen van de angst..... ;-;
Wazzup? |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:27 | |
| - Rhymekit schreef:
- Frostclaw schreef:
- Ik zit hier te rillen van de angst..... ;-;
Wazzup? Ja whats up? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:29 | |
| - Dotpaw schreef:
- Niet waar ik woon. Ik heb toevallig het geluk getroffen een van de best betaalde bijbaantjes in het Gooi te pakken heb gekregen,
Maar als ik de loon hoor van mensen van mijn leeftijd, zit dat sowieso onder de 5 euro per week. Hoeveel verdien je dan? ^.^ Ik heb ook een perfect baantje ^.^ Verdien kwa uur meer dan mijn 21 jarige zus verdiend (dacht ik xD) Alleen werk ik veel korter xD Ik verdien 12 cent per adres. Moet een halfuurtje per week werken en verdien 6/7 euro per week :3 31 euro kreeg ik deze maand xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:30 | |
| - Spotlight schreef:
- Dotpaw schreef:
- Niet waar ik woon. Ik heb toevallig het geluk getroffen een van de best betaalde bijbaantjes in het Gooi te pakken heb gekregen,
Maar als ik de loon hoor van mensen van mijn leeftijd, zit dat sowieso onder de 5 euro per week. Hoeveel verdien je dan? ^.^
Ik heb ook een perfect baantje ^.^ Verdien kwa uur meer dan mijn 21 jarige zus verdiend (dacht ik xD) Alleen werk ik veel korter xD
Ik verdien 12 cent per adres. Moet een halfuurtje per week werken en verdien 6/7 euro per week :3 31 euro kreeg ik deze maand xD 15 euro per werkdag, ik werk twee dagen in de maand, da's daarbij dus al 30 euro. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Ik ben lui, en leef op m'n 5,00 per week. Ja, misschien ben ik verwend qua geld. Well, ik kan er ook niks aan doen. Sorry hoor, mar als iemand dat me aanbied ga ik geen nee zeggen. ._. |
|
| |
| |
| 1: ik voel me niet hetzelfde like door de dag heen...
2: mijn moeder gaat wss mijn abonnoment afpakken omdat ik eroverheen was terwijl ik dat niet wist
3: mijn moeder denkt door een lolbericht dat ik drugs en alcohol gebruik
4; als ik zeg dat het niet waar is, zegt ze: jaja ook nog liegen zeker, hou je me nou helemaal voor de gek?
meeh ;_;
|
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:31 | |
| - Chikita schreef:
- Ik ben lui, en leef op m'n 5,00 per week. Ja, misschien ben ik verwend qua geld. Well, ik kan er ook niks aan doen. Sorry hoor, mar als iemand dat me aanbied ga ik geen nee zeggen. ._.
Kijk ~ Da's mn statement. So, +1 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:32 | |
| Atm werkloos, maar ik heb niet veel ofzo, maar ben er blij mee. Tenslotte komt kerst er aan, en dan krijg ik wel weer wat leuke hebbedingen xD En hoe zijn we op dit onderwerp gekomen? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:32 | |
| - Dotpaw schreef:
- Spotlight schreef:
- Dotpaw schreef:
Maar als ik de loon hoor van mensen van mijn leeftijd, zit dat sowieso onder de 5 euro per week. Hoeveel verdien je dan? ^.^
Ik heb ook een perfect baantje ^.^ Verdien kwa uur meer dan mijn 21 jarige zus verdiend (dacht ik xD) Alleen werk ik veel korter xD
Ik verdien 12 cent per adres. Moet een halfuurtje per week werken en verdien 6/7 euro per week :3 31 euro kreeg ik deze maand xD 15 euro per werkdag, ik werk twee dagen in de maand, da's daarbij dus al 30 euro. Amg xD Hoelang werk je dan? en zwaar werk ofzo? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:33 | |
| ik durf niet naar beneden ;__; |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:34 | |
| Ik krijg per week 10 euro van mijn ouders.
Ik werk een keer in de week, 2 uurtjes. Daar verdien ik ook 10 euro mee. Ben ik nu verwend? Nee. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:35 | |
| |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:37 | |
| Ik krijg 12.50 per maand van mijn ouders, en over een tijdje 25 euro |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:38 | |
| @Sas;; Nee, niet eens, ik werk bij de kapper. Daar wel 4 uur achter elkaar, maar het is best okay behalve voor mijn rug. Die kan t eigenlijk niet aan 4 uur achter elkaar te staan//vegen
Maar mijn zakgeld zit redelijk tegen. Ik zeur niet want dan heb ik weer alle oudjes aan me hangen ¬¬ Maar ik krijg maar 15 euro per maand. |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:39 | |
| - Spotlight schreef:
- Dotpaw schreef:
Ik verdien 12 cent per adres. Moet een halfuurtje per week werken en verdien 6/7 euro per week :3 31 euro kreeg ik deze maand xD met oppassen kan je zo makkelijk 5 - 10 per uur verdienen in de avond. Tsja de wereld is hard je moet je best doen om aan een baan te komen, zeker met een te groot arbeidsaanbod. Mijn ouders betalen niets meer voor me al bijna 2/3 jaar, kom maar eens aan de deo die jij wil, aan het beleg dat jij op brood wil of kleding en extra pennen voor school. Bovendien werk ik in bloemendaal waar ergere kakkers wonen dan het gooi. Ik ben uitgescholden voor achtelijk uitgemaakt om onzin shit. |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:41 | |
| Oh ik maar 2€ per week > |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:42 | |
| Ik krijg per maand 35 euro zakgeld en ooit zal het verhoogd worden naar 40 als ik maar flink blijf zeuren. Hoop ik. Niet dat ik zeur, maar mijn ouders zijn van: O, je doet het zo goed op school ~
Daarbij heb ik geen tijd voor een baantje atm. Heb het veel te druk met school, ben iedere dag pas rond vijf uur thuis en dan moet ik nog huiswerk maken en leren en dat soort dingen. En ook eten en douchen. Ja, ik douche iedere dag. Ik kies ervoor om nog wat tijd door te brengen met mijn moeder door samen met haar tv te kijken van negen tot half elf en dan ga ik richting bed - maar dan kan ik niet slapen en sukkel ik wat op mijn iPod. Zaterdag ga ik paardrijden - en dat heb ik echt nodig - en zondag ga ik verder met dingen voor school. Daarbij ben ik chronisch lui ;D
Noem me een aansteller dat ik zeg dat ik geen tijd heb: maar ik wil mezelf niet overwerken en ik verkies liever school boven een bijbaantje :3
HAI MENSJES. Ik neem eventjes een pauze =w=...
Maar je moet nagaan dat ik pas vanaf de tweede zakgeld kreeg, daarvoor had ik er niet echt besef van. Toen vond ik uit dat ik er eten mee kon kopen. Ghehe. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:48 | |
| Ik krijg 30 in de maand, maar dat wordt in het nieuwe jaar stop gezet. Daarnaast verdien ik 4,26 per uur x +/- 10 uur in de week.
Per maand stroomt er ongeveer tussen de 150 en 200 euro binnen op mijn rekening :') |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 17:50 | |
| - Dotpaw schreef:
- @Sas;;
Nee, niet eens, ik werk bij de kapper. Daar wel 4 uur achter elkaar, maar het is best okay behalve voor mijn rug. Die kan t eigenlijk niet aan 4 uur achter elkaar te staan//vegen
Maar mijn zakgeld zit redelijk tegen. Ik zeur niet want dan heb ik weer alle oudjes aan me hangen ¬¬ Maar ik krijg maar 15 euro per maand. Jaloers xD Nou ja... Eigenlijk verdienen we hetzelfde ^.^ (30 euro per maand xD Ikke lekker 31 ) Maar ik krijg 10 euro zakgeld op m'n bankrekening per maand + 10 euro beltegoed :3 Ik moet zelf kadootjes voor feestjes enzo betalen maar verder betalen m'n ouders wel veel :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|