|
|
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:08 | |
| Whaha, een Noor cloon ;} Krijg je twee vage Asians die niet te begrijpen zijn XDD
Maar nee, ik zeur er niet echt vaak over: ga alleen chaggie in een denkbeeldig hoekje zitten. Alleen dat was gewoon creepy en dan vind ik dat ik er wel over mag zeuren ;p |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:09 | |
| ik heb nu zo een vette naam en maar 4 mensen weten die naam like heiligggg!! |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:10 | |
| Op de een of andere manier ben ik gewoon telkens mezelf, al wil ik dat niet zijn xD Bijvoorbeeld .. Ik heb like nooit gezegd dat ik Linn was. En toen opeens begonnen mensen mij linn te noemen en ik zat hier like; Tha fuck D: - op little dan - Mensen herkennen mij, haha c': En sommige woorden kun je ook weer niet claimen, als iets van een taal afkomt, of zelfs van het engels - en het is een bekend woord - dan is het gewoon niet makkelijk om het te claimen. Dat is hetzelfde als ik opeens zeg "Het woordje 'Hallo' is nu van mij, dus jullie mogen het niet meer gebruiken want dan stelen jullie het!" XD |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:11 | |
| - Frostypaw schreef:
- Little schreef:
- Featherkit. schreef:
- Little schreef:
- Mja, ik ken dat ook enorm .__. Probeer je inderdaad eens origineel te zijn stelen ze je naam etc. gewoon en daar gaat je originaliteit.
O bij mij ging het zover dat zelfs hele opzet qua karakterkaarten werden gestolen en de manier waarop ik bewerkte etc c: Namenlatenmekoudendanvooralopzo'nforumalsWarriorCats. <- want met al die Warrior namen vind ik het ergens niet echt vreemd dat er namen komen die veel op elkaar lijken. Just saying. Oh nee, niet alleen namen op Warrior Cats hoor. Ik heb wel vaker meegemaakt dat iemand opeens op een andere site rondliep met precies dezelfde naam. En die naam was gewoon geheel zelfverzonnen hé, geen betekenis en al. En nja, dat is bij mij ook wel eens gebeurt. Karakterkaarten, ugh, don't talk about that. Soms bedenk je zó iets leuks, en dan kopiëren een heleboel mensen het xD Sommigen zeggen dat je daar juist trots om moet zijn, maar ik vind het gewoon stelen van andermans originaliteit xD Tiny: Just asking, ik heb niets gestolen van je he? XD Ik kan soms iets doorlezen, en dan een maand ofzo daarna denk ik daar weer aan, maar dan weet ik niet of ik het ergens gelezen heb en dan gebruik ik het xD Echt erg ._. Heb ik ook, Jojo heeft de naam Nightsky gestolen van mij ._. Geen zorge hurr, ik bedoel meer van METEEN afpakke, en ben ook soms van die dinge die je een tijdje terug gelezen hebt of gezien en het maande later pas uitvoerd, simpelweg omdat je het vergeet XD |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:16 | |
| ik moet me echt aankleden |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:17 | |
| Voor KK's heb ik dat super awesome relatie-dingetje van Waz gebruikt, maar heb daar ook eerst toestemming voor gevraagd. Misschien dat anderen dat ook kunnen doen? Dan voorkom je ruzies etc :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:28 | |
| Woeshjjj, 3 regels van een post in anderhalf uur ._. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:35 | |
| - Innerghost schreef:
- Woeshjjj, 3 regels van een post in anderhalf uur ._.
Toch niet die van Inner x Flame ._. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 14:42 | |
| |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 15:01 | |
| Waarom duurt het zo lang... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 15:34 | |
| Ik wil dat mijn Snowpaw geaccepteerd word in WC ._. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 15:37 | |
| Ik heb Boneface toch maar bij de SC aangemeld..
En een shop geopend... |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 15:57 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 15:59 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:03 | |
| - Brightpaw schreef:
- ZIE BRIGHTPAW
Dàwhh :3 She's cute |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:04 | |
| Ik vond dat Brigthy in Kerst stemming moest komen 8D |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:06 | |
| - Brightpaw schreef:
- Ik vond dat Brigthy in Kerst stemming moest komen 8D
zijn hoed is awesome :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:08 | |
| - Brandon. schreef:
- Brightpaw schreef:
- Ik vond dat Brigthy in Kerst stemming moest komen 8D
zijn hoed is awesome :3 Brightpaw is meisje!! Dus haar hoet... muts... wathever xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:26 | |
| en toen was het half 5 en had gaby nog helemaal niks gedaan dan dood op dr bed hangen |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 dec 2012 - 16:28 | |
| OMG ;D Nath, heb je gewoon zo'n foto gevonden? COOOL <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |