Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Hollyfur
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:48

Sommige mensen kunnen niet hun eigen ideeën maken en pikke die van andere...

Ben geirriteerd HEEL erg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Little
Member
♥ I believe i can fly ~ ♥
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:50

Hollystar schreef:

Ben geirriteerd HEEL erg...

Wanna tell me? Het helpt altijd om op iemand te ragen en het aan iemand te vertellen xD
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:52

Nee dankje, ik deal er zelf wel mee^^

ps LOL Stormpje staat bij de spotlights XD
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:53

Little
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:53

Oké ^^ Je weet me te vinden als het toch niet lukt c':
--
Hm, ik kan dus echt geen karakter bedenken, lol ._.
Featherkit.
Member
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:55

Hollystar schreef:

Welkom to life my dear.
Je wilt niet weten hoe vaak er dingen van mij worden gejat ^^
Vroeger ragede ik ook, nu ook nog wel een beetje - maar ik ben eraan gewend geraakt.

HNNGG. Dat moment dat een video super sloom buffert D:
Of hoe dat ook heet.
Little
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:56

Mja, ik ken dat ook enorm .__. Probeer je inderdaad eens origineel te zijn stelen ze je naam etc. gewoon en daar gaat je originaliteit.
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:58

Indeed ...
Maar mijn Innerghost is nog steeds origineel <3
Snowpaw""
Member
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:58

our snow's are 2
Featherkit.
Member
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:59

Little schreef:
Mja, ik ken dat ook enorm .__. Probeer je inderdaad eens origineel te zijn stelen ze je naam etc. gewoon en daar gaat je originaliteit.

O bij mij ging het zover dat zelfs hele opzet qua karakterkaarten werden gestolen en de manier waarop ik bewerkte etc c:
Namenlatenmekoudendanvooralopzo'nforumalsWarriorCats. <- want met al die Warrior namen vind ik het ergens niet echt vreemd dat er namen komen die veel op elkaar lijken. Just saying.
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:00

Idd, het is echt zo,
Ik verzin iets dat echt bij me past en zo, en ik beschouw hetr als mezelf, je wete wel, iets waat je trots op bent omdat je er mee opkwam.
Dan ziet iemand het, doet het meteen ook en vervolgens doet diegene alsof ie er door geopsedeerd is en cleemt het op zichzelf ggghhhhh ik haat het >.<
Little
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:03

Featherkit. schreef:
Little schreef:

O bij mij ging het zover dat zelfs hele opzet qua karakterkaarten werden gestolen en de manier waarop ik bewerkte etc c:
Namenlatenmekoudendanvooralopzo'nforumalsWarriorCats. <- want met al die Warrior namen vind ik het ergens niet echt vreemd dat er namen komen die veel op elkaar lijken. Just saying.

Oh nee, niet alleen namen op Warrior Cats hoor. Ik heb wel vaker meegemaakt dat iemand opeens op een andere site rondliep met precies dezelfde naam. En die naam was gewoon geheel zelfverzonnen hé, geen betekenis en al. En nja, dat is bij mij ook wel eens gebeurt. Karakterkaarten, ugh, don't talk about that. Soms bedenk je zó iets leuks, en dan kopiëren een heleboel mensen het xD Sommigen zeggen dat je daar juist trots om moet zijn, maar ik vind het gewoon stelen van andermans originaliteit xD
Tiny: Just asking, ik heb niets gestolen van je he? XD Ik kan soms iets doorlezen, en dan een maand ofzo daarna denk ik daar weer aan, maar dan weet ik niet of ik het ergens gelezen heb en dan gebruik ik het xD Echt erg ._.
Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:04

Er word nou eenmaal gejat en gestolen c:
Als iedereen er echt zo nodig een gezever om moet maken xD
Snowpaw""
Member
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:04

en niet zo raar met +/- 2750 accounts
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill

Little schreef:
Featherkit. schreef:
Little schreef:

Oh nee, niet alleen namen op Warrior Cats hoor. Ik heb wel vaker meegemaakt dat iemand opeens op een andere site rondliep met precies dezelfde naam. En die naam was gewoon geheel zelfverzonnen hé, geen betekenis en al. En nja, dat is bij mij ook wel eens gebeurt. Karakterkaarten, ugh, don't talk about that. Soms bedenk je zó iets leuks, en dan kopiëren een heleboel mensen het xD Sommigen zeggen dat je daar juist trots om moet zijn, maar ik vind het gewoon stelen van andermans originaliteit xD
Tiny: Just asking, ik heb niets gestolen van je he? XD Ik kan soms iets doorlezen, en dan een maand ofzo daarna denk ik daar weer aan, maar dan weet ik niet of ik het ergens gelezen heb en dan gebruik ik het xD Echt erg ._.

Heb ik ook, Jojo heeft de naam Nightsky gestolen van mij ._.
Featherkit.
Member
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:05

Nou, ik had een keer op een forum gezien dat iemand een compleet karakter had overgenomen en gewoon... Mij D:
Dat was creepy. Het setje helemaal, de naam en le karakterkaart en dan deed ze ook nog eens zoals mij.
Kleine lettertjes, de manier van dingen verwoorden etc. SHE WAS COPYING ME ;w;
Snowpaw""
Member
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:06

of ze had je gecloond
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:06

Mensen, niemand beschuldigen hé!
Je mag er wel over praten maar noem dan please geen namen, als je dat wilt doen doe dat dan via pb.
Straks lopen we allemaal weer op vuur c:
Little
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little

Frostypaw schreef:
Little schreef:
Featherkit. schreef:
Little schreef:

Heb ik ook, Jojo heeft de naam Nightsky gestolen van mij ._.

De naam Jojo? Jojo is gewoon een naam dat een betekenis heeft, dat kun je niet stelen voor zover ik het weet. Als je nou een naam hebt zonder betekenis, zoals Littles achternaam; Sorité. Dan begrijp ik wel dat je dat stelen vind, maar Jojo is gewoon ... een nederlands(?) woord xD
Noor: You have a stalker xD
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 14:07

Aaight, ja dat ken ik. Ik had de naam Ceylen helemaal zelf verzonnen, en zoveel mensen die m gingen jatten. Maar Ceylen, dat is míjn naam, mijn naam en ik geef om die naam. Mocht ik later mama worden dan gaat mijn dochter ook gewoon Ceylen heten. Die naam betekend gewoon heel veel voor mij.
Maar die mensen die m hadden gejat heb ik er ook op aan gesproken - vriendelijk.

Maar ook met warrior namen enz...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: