|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:51 | |
| STATICS Words:: TEXT || Mood: TEXT || Company: TEXT |
|
| |
.x. Miss. Christina .x. 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:52 | |
| - Disturbingvoice schreef:
- ik vier nieteens sinterklaas..
Tjaah, ik vier het enkel op school, jij niet dan? Thuis zeggen me ouders, "Je bent te oud." |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:52 | |
| - Wolftail schreef:
STATICS Words:: TEXT || Mood: TEXT || Company: TEXT Smexy =33 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:53 | |
| Niet quoten, dan doet 'ie raar xD |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:53 | |
| Wij vieren ook geen sinterklaas meer, we doen enkel nog aan surprise ^^
@ Wolftail; Ik hou ook van jou, derpje c:
En eerst had ik hem in een quote gemaakt en toen klopte alles niet qua.. Posities XD *GENIUS* |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:54 | |
| Srry al gedaan weghalen?? xD |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| - Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Zo, bijles overleeft.
Vanavond kijken of ik ergens LoL kan downloaden <3 Zijn hier LoL spelers? (A) League of Legends? Heb ik gespeeld, maar ik werd moe van die onsportieve kleurters ;} Enhetistochgratis o3o ? Oui :') Een groot stel vrienden van me spelen het en ze zitten te jammeren dat ik 't ook moet gaan spelen xD DUs tja, why not? Het is toch bijna proefwerkweek xD |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| - Kiara schreef:
- Wolftail schreef:
STATICS Words:: TEXT || Mood: TEXT || Company: TEXT Smexy =33 omfg... i love that post sheeet... 0.0 |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:56 | |
| - Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Zo, bijles overleeft.
Vanavond kijken of ik ergens LoL kan downloaden <3 Zijn hier LoL spelers? (A) League of Legends? Heb ik gespeeld, maar ik werd moe van die onsportieve kleurters ;} Enhetistochgratis o3o ? Oui :') Een groot stel vrienden van me spelen het en ze zitten te jammeren dat ik 't ook moet gaan spelen xD DUs tja, why not? Het is toch bijna proefwerkweek xD Ik ken het en vervolgens gingen wel 9 van die 10 vrienden me uitschelden omdat ik dingen niet snapte en gewoon een amateur was. Daar kan ik slecht tegen, ook een van de redenen waarom ik voetbal best wel niet... Leuk vind: 8 van de 10 mensen zijn super onsportief. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Yeah c: But don't quote it becuz it will.. change xD STATICS Words:: TEXT || Mood: TEXT || Company: TEXT |
|
| |
113
| |
| Yay, wij vierden sinterklaas op school. ik heb pinguïn oorbellen en een gothic lolita manga teken boek gekregen. <3 Thehe, mijn klas kent me wel goed. :'} Had écht een nieuw tekenboek nodig. <3 |
|
| |
.x. Miss. Christina .x. 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:57 | |
| En toen verveelde ik me, maar ik verrot het om met Darkened te posten ok?! xD
Nee, ik wil posten, maar niet met Darkened :] |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:57 | |
| Okeey Chi ;D
Wauw je bent er goed in jhoo vooruit gegaan moet ik zeggen xp |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:58 | |
| *staart* Ik heb geloof ik een typfout gemaakt in Wolftail's sheet. LOL. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:58 | |
| - Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Zo, bijles overleeft.
Vanavond kijken of ik ergens LoL kan downloaden <3 Zijn hier LoL spelers? (A) League of Legends? Heb ik gespeeld, maar ik werd moe van die onsportieve kleurters ;} Enhetistochgratis o3o ? Oui :') Een groot stel vrienden van me spelen het en ze zitten te jammeren dat ik 't ook moet gaan spelen xD DUs tja, why not? Het is toch bijna proefwerkweek xD Ik ken het en vervolgens gingen wel 9 van die 10 vrienden me uitschelden omdat ik dingen niet snapte en gewoon een amateur was. Daar kan ik slecht tegen, ook een van de redenen waarom ik voetbal best wel niet... Leuk vind: 8 van de 10 mensen zijn super onsportief. True, true xD Daarom ga ik 't spelen, zonder dat ze weten dat ik het speel xD Heb ik ook met Skyrim gedaan xD |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 17:00 | |
| - Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Zo, bijles overleeft.
Vanavond kijken of ik ergens LoL kan downloaden <3 Zijn hier LoL spelers? (A) League of Legends? Heb ik gespeeld, maar ik werd moe van die onsportieve kleurters ;} Enhetistochgratis o3o ? Oui :') Een groot stel vrienden van me spelen het en ze zitten te jammeren dat ik 't ook moet gaan spelen xD DUs tja, why not? Het is toch bijna proefwerkweek xD Ik ken het en vervolgens gingen wel 9 van die 10 vrienden me uitschelden omdat ik dingen niet snapte en gewoon een amateur was. Daar kan ik slecht tegen, ook een van de redenen waarom ik voetbal best wel niet... Leuk vind: 8 van de 10 mensen zijn super onsportief. True, true xD Daarom ga ik 't spelen, zonder dat ze weten dat ik het speel xD
Heb ik ook met Skyrim gedaan xD Ja, maar bij LoL is het alleen leuk als je met vrienden speelt, anders kom je in groepjes zonder skype en dan komt er ALTIJD wel een b*tch fight. Ze zijn allemaal zo... Niet volwassen XD |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 17:02 | |
| |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 17:03 | |
| - Wolftail schreef:
Yeah c: But don't quote it becuz it will.. change xD
STATICS Words:: TEXT || Mood: TEXT || Company: TEXT
Dat is echt awesome :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 17:04 | |
| - Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Zo, bijles overleeft.
Vanavond kijken of ik ergens LoL kan downloaden <3 Zijn hier LoL spelers? (A) League of Legends? Heb ik gespeeld, maar ik werd moe van die onsportieve kleurters ;} Enhetistochgratis o3o ? Oui :') Een groot stel vrienden van me spelen het en ze zitten te jammeren dat ik 't ook moet gaan spelen xD DUs tja, why not? Het is toch bijna proefwerkweek xD Ik ken het en vervolgens gingen wel 9 van die 10 vrienden me uitschelden omdat ik dingen niet snapte en gewoon een amateur was. Daar kan ik slecht tegen, ook een van de redenen waarom ik voetbal best wel niet... Leuk vind: 8 van de 10 mensen zijn super onsportief. True, true xD Daarom ga ik 't spelen, zonder dat ze weten dat ik het speel xD
Heb ik ook met Skyrim gedaan xD Ja, maar bij LoL is het alleen leuk als je met vrienden speelt, anders kom je in groepjes zonder skype en dan komt er ALTIJD wel een b*tch fight. Ze zijn allemaal zo... Niet volwassen XD Bitch fights zijn leuk, want dan ga ik meedoen xD ... Skype? *Angst* IK haat Skype xD |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 17:04 | |
| Ik heb het xD
En het is vernieuwd en die is nu raar xP
Maar my heeft ook Hotmail enz xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |