|
|
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 11:39 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 12:52 | |
| Her, mag ik vanavond posten met Reinette? ;D |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 13:05 | |
| lang leve mijn awesome "1.000.000 mangafiguren" dingetje =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 13:08 | |
| - Shinedown schreef:
- Her, mag ik vanavond posten met Reinette? ;D
Okidook :'D
Laatst aangepast door Brandon. op do 6 dec 2012 - 15:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 13:40 | |
| WOEHOE, bio ging soepellll En morgen twee vakken geschiedenis en informatica ben net klaar met geschiedenis studeren (das dus echt mijn vak he, ging zo lekker) nu de hel, informatiiiica dit is effe mn kleine pauze nu begin ik eraan xD
- laura out again |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 13:44 | |
| Lol, als ik naar de lay-out van Wc kijk dan baal ik gewoon dat ik daar niet zo goed in ben xD Maaike, hoe the fuck kun je zo'n verschrikkelijk mooie layout maken? xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 14:10 | |
| Ugh moet ik weer twee uur op school gaan zitten wachten op een nutteloos uurtje kunst. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 14:44 | |
| deze site heeft een aantrekkingskracht. Naja, vandaag blijf ik hier lekker. Moewgagagaga ik ga jullie weer lastig vallenxd. Naja, ik ben nu vrijwel dood xD |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 14:48 | |
| - Spoiler:
Eeuwen lang hebben wij onszelf voorgenomen dat ons heelal het enigste was, en dat er niks meer was dan de planeten die wij kenden. Dat we alles al wisten, dat we niet verder konden dan pluto. Toch was er meer, en dat ontdekten we pas op de dag dat onze planeet ten onder ging. Velen onder ons hebben altijd geloofd in het hiernamaals, waar we heen zouden gaan na de dood. Dit was echter niet het geval bij ons. Wij kwamen terecht op een geheel andere planeet, een planeet waar we nooit over hadden durven dromen. Deze planeet leek zo prachtig, haast perfect. Wij zagen draken, eenhoorns, vriendelijke pratende wezens en nog heel veel meer. Toch was deze planeet niet perfect, want na dagen en dagen lopen stonden we voor een grote verassing; De andere helft van Ichuro. De wezens hadden ons er onderweg nooit over verteld, ook al hadden wij in hun pijnlijk kijkende ogen gezien dat ze niet wouden dat wij veel verder liepen. Aan deze kant van de planeet was het geheel anders, het was hier duister en kil. En er liepen slechte, duistere wezens rond. Kwade geesten, weerwolven en zelfs bloedzuigende vampiers. Velen van ons besloten om er niet heen te gaan, bang dat het hun einde werd. Zij draaiden zich om en voegden zich bij de bevolking aan de goede kant van Ichuro. Zij raakten bevriend met de wezens, en dachten nooit meer over wat ze aan de duistere kant hadden gezien. Echter waren er wel nog mensen die naar de duistere zijde waren gegaan. Zij leefden samen met de moordende wezens, en het was voor hen nooit echt een pleziertje. Ze moesten vechten om hun eten, vechten voor hun eigen leven. Maar ze vonden het leuk, ze vonden het fijn om telkens hun eigen leven te riskeren. De twee zijdes leefden lang in vrede, totdat er aan de duistere zijde een duister wezen aan het hoofd kwam. Hij leek op een normaal mens, maar was geheel anders. Hij bezat het duister, en was half weerwolf, half vampier. Al snel had de lichte zijde ook een leider. Zij was een eerlijk persoon, en hield de kracht van het licht in haar handen. De duistere zijde maakte snode plannetjes.. terwijl de lichte zijde enkel kon afwachten op hun aanval.
Een stukje van een oud verhaal van mij, waar ik nooit echt verder aan ben gegaan dan dit voorstukje ;o I like it.. |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 14:58 | |
| Trolololol xD Net terug van school, laatste uur Bio. We moesten een schapenhart ontleden xD Maar weet je, ik vond het niet vies ^^ |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:07 | |
| Dat klinkt... erg vies x'D
Maar dat had ik ook met dat oog dat wij moesten ontleden... |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:07 | |
| leuk om te negeerd te worden (: *kuch kuch* |
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:08 | |
| Het ena laatste uur= k*t Waarom? Ik heb het met m'n crush gedaan (microscopie) Waarom is dat stom? Because he knows it |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:10 | |
| aha, ik weet het weer, waarom ik weg was gegaan .___________. |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:13 | |
| Tanya: Kom op zeg, iemand post na jou en reageert niet op je. Niet iedereen kan altijd op jou reageren hoor ._. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:18 | |
| - Darkblood schreef:
- aha, ik weet het weer, waarom ik weg was gegaan .___________.
Tan, als er niemand reageert betekend het niet dat je word genegeerd. Er word gewoon niet gepost op jou post, dat heb ik ook zo vaak ^^ Ik bedoel het niet bot of ruzie zoekerig, just saying. Je moet je niet zo geprikkeld voelen op het fijt dat niemand reageert Plus ik heb nu toch op je gereageerd? XD *huggie* |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:19 | |
| @Tanya, Welcome back =3 - Yay voor mijn nieuwe mangalineartmaakdingetje:
|
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:20 | |
| - Darkfire schreef:
- Darkblood schreef:
- aha, ik weet het weer, waarom ik weg was gegaan .___________.
Tan, als er niemand reageert betekend het niet dat je word genegeerd. Er word gewoon niet gepost op jou post, dat heb ik ook zo vaak ^^ Ik bedoel het niet bot of ruzie zoekerig, just saying. Je moet je niet zo geprikkeld voelen op het fijt dat niemand reageert Plus ik heb nu toch op je gereageerd? XD *huggie* Ghege, Fox mag Dark zo niet x'D *Points at topic in Shadowclan kamp* :'] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:23 | |
| een kwartier pauze, en dan terug frans xD Posten zal pas voor vanavond zijn :3 *Turbo-mode on* |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 dec 2012 - 15:24 | |
| Zo, eindelijk ff gepost xD Link staat in mijn OS <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |