We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:35
Here's the situation, been to every nation Nobody's ever made me feel the way that you do You know my motivation, given my reputation Please excuse me, I don't mean to be rude
@Assie, ik had m'n eerste examen ever vandaag, en ben er wel tevreden over. (:
Darkfire
Member
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:36
Hele fijne 5 december iedereen ^^ Wij zijn er zondag voor uit eten geweest XD
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
CAT'S PROFILE Age: 60 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:36
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:39
@Wolf, belg? Toch snap ik het maar niet hoor, normaal zouden scholen in de richting die ik volg geen examens mogen geven, maar m'n nicht en andere people zeggen dat het wel mag
Ah nja, het zijn nog maar voor examens, volg. week starten de echte
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:42
Welke richting volg jij dan? En ja ik ben een Belg, een Plattelander, een Dialectenprater C:
Ik geef mezelf bijnamen, aangezien ik me verveel xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 20:46
Plattelander genius
volg BSO, kom sinds vorig jaar uit een OV4 school, ofwel het BuSO
Welke provincie woon je dan? Komt nog wel eens vaker voor dat we met school of m'n ouders ofzo een andere provincie aandoen, ik bedoel daguitstap meestal
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 21:09
Uh hekel eraan Haal je lekker je mascara weg, blijft er zo'n klein zwart plekje vlak onder je oog zitten, hoe hard je er ook over wrijft, niet wegwillen