|
|
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 21:31 | |
| Tijd om te gaan slapen. :3 Slaap lekker allemaal. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 21:32 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 21:38 | |
| Lol, ik heb het minder druk dan gedacht :'3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 21:41 | |
| WHY IS CHOOSING THAT DIFFICULT?? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 21:59 | |
| |
|
| |
Nobody Important 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:02 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:05 | |
| Ik wil gaan slapen, maar ik wil nog weten wie er allemaal kitten mag worden van Moon & Snow ;-; |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:07 | |
| mn broertje en ik zijn aan het brainstormen voor een RPg die we samen gaan maken... hebben al n hele waslijst... - madagaskar - rio - vampire diaries - twilight - lion king - bambi ..... allemaal shit dus xD de beste zijn xD --- Pinqu ! xD whahahaha echt zielig enn.... pompompompoooooooom --- teletubbies
... kortop... we hebben geen ideeen.... xD nooo inspi... |
|
| |
Nobody Important 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:09 | |
| - Wolftail schreef:
- Ik wil gaan slapen, maar ik wil nog weten wie er allemaal kitten mag worden van Moon & Snow ;-;
Just go and sleep xD |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:10 | |
| - MaskKit schreef:
- mn broertje en ik zijn aan het brainstormen voor een RPg die we samen gaan maken...
hebben al n hele waslijst... - madagaskar - rio - vampire diaries - twilight - lion king - bambi ..... allemaal shit dus xD de beste zijn xD --- Pinqu ! xD whahahaha echt zielig enn.... pompompompoooooooom --- teletubbies
... kortop... we hebben geen ideeen.... xD nooo inspi... Pokémon Bakugan Winx Club! xD Bones NCIS Lolol Ik noem maar wat op Vissen Rpg Vogels Rpg Slangen Rpg, En hij kronkelde naar haar toe xD Slakken Rpg :F I'm trippin' Rpg :'D *Goes to sleep* ;-; Just like U wanted >D |Dreamcatcher. |
|
| |
Nobody Important 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:11 | |
| |
|
| |
51 Actief
| |
| |
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:12 | |
| Winx is awesome dude. Ik kijk er nog steeds naar en like dat ene moment dat Stella meedeet aan ene of andere fashionshow en later die dag in de ochtend met zonnenbril in de klas zitten voor haar wallen. LOOL Ik ben vaag. Oké, ik kijk het slechts af en toe nog x3 |
|
| |
Nobody Important 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:21 | |
| @Moonpool I dunno pal
@Chi ik heb alleen techna nooit gemogen EN ZOU JIJ NIET GAAN SLAPEN? |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 22:23 | |
| Verveel meeeee Heb geen werk meer(alweer) te doen En om één of andere manier heb ik nou niet bepaald zin om te klooien met PS en PM
Urgh, en donderdag eerste twee examens: Plantenherkenning en godsdienst, plant, toen ik thuis kwam zo'n 3 uren(denk ik) die namen van buiten leren en ze nog niet allemaal kennen, godsdienst, tsjah, heb maar de helft van m'n bundel die ingevuld is, wegens die gon die ik tijdens de gd les krijg, en ik weet niet eens of m'n klasgenote aan wie ik haar cursus gevraagd heb morgen wel weer komt opdagen
Och god waarom lijkt de planning in m'n hoofd zo goed te gaan en in real steeds te mislukken? haat het |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 dec 2012 - 23:18 | |
| - Moonpool schreef:
- Hallo mensen
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Vraag me af wanneer er weer mensen worden geaccepteerd bij Thunderclan, het is lichtelijk dood daar ... Sanne dr oma is net overleden.. Just sayin' |
|
| |
51 Actief
| |
| |
| |
♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 7:07 | |
| - Moonpool schreef:
- Fireheart schreef:
- Moonpool schreef:
- Hallo mensen
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Vraag me af wanneer er weer mensen worden geaccepteerd bij Thunderclan, het is lichtelijk dood daar ... Sanne dr oma is net overleden.. Just sayin' Oh, sorry. Dat wist ik niet. Heel erg om te moeten horen! Gecondoleerd voor Sanne dan <'3 |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 7:58 | |
| Gecondoleerd voor Sanne. Sterkte, veel sterkte. |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 8:12 | |
| IDD <3 Als Sanne dit leest; Echt gecondoleerd <33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |