|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:44 | |
| - Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Ik zoek codes voor leuke kaders maar vind ze niet ;-; Waarvoor, als ik vragen mag o3o ?
@ Simpleplan; O... Ik wil ze alsnog weten en zien ;D En ik vind dat dingetje zeer sjiek ^^
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. Om mee te posten :3 Hmn. Heb je al iets van plaatjes o3o ?
@ Simpleplan; Die template dinges doet het alleen goed als ik voorbeeld doe bij mezelf en dan naar onderscroll voor de bestaande berichten, volg je me nog XD ? Anders doet hij vreemd C: Ja :3 Why? xD Omdat ik misschien wil helpen c: ?...
Het is wel lang geleden dat ik een kader maakte, maar ik heb informatica en dus moet ik iedere dag wel iets met codes doen. So derp. Oké c: Ik stuur je meteen de plaatjes door en laat maar eens zien wat je in huis hebt xD |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:45 | |
| - Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Ik zoek codes voor leuke kaders maar vind ze niet ;-; Waarvoor, als ik vragen mag o3o ?
@ Simpleplan; O... Ik wil ze alsnog weten en zien ;D En ik vind dat dingetje zeer sjiek ^^
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. Om mee te posten :3 Hmn. Heb je al iets van plaatjes o3o ?
@ Simpleplan; Die template dinges doet het alleen goed als ik voorbeeld doe bij mezelf en dan naar onderscroll voor de bestaande berichten, volg je me nog XD ? Anders doet hij vreemd C: Ja :3 Why? xD Omdat ik misschien wil helpen c: ?...
Het is wel lang geleden dat ik een kader maakte, maar ik heb informatica en dus moet ik iedere dag wel iets met codes doen. So derp. Oké c: Ik stuur je meteen de plaatjes door en laat maar eens zien wat je in huis hebt xD Maar ik ben onorigineel etc. Hurrr.
En ik ben ook half... Soort van bezig met een surprise c:... |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:46 | |
| En toen was mijn plaatje weg en zat ik hier van.. Rub rub rub daar gaat mijn sup. Ik ben vaag (a') |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:48 | |
| Dan zoek je hem terug in je geschiedenis? Als je chrome gebruikt is dat super gemakkelijker. Ik ben niet bekend met firefox, dus derp c: |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:49 | |
| |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:54 | |
| Mweh ik voel me schuldig but..
Deze site is nietecht niets voor mij. Ik kwam er op vanwege de amazing lay maar ik weet niet. Jullie lijken me allemaal ongelofelijk aardig en eigenlijk zou ik jullie wat beter willen leren kennen maar ik weet niet. Zoals ik al zei ik ben heel erge rust gewend en bovendien engelse spelers en een.. Hogere leeftijd. Ik heb zo rond gekeken en tja als 21 jarige val ik een beetje uit de boot haha.
Nogmaals niets persoonlijks jullie lijken me geweldig. Maar this won't do it for me.
Mijn zusje blijft wel (Simplesoul) die wou heel graag blijven en een soort intrede in de rpg wereld hier hebben. Ik zal dus misschien ook af en toe op haar account sneaken om gedag te zeggen.
Als iemand Simpleplan wil hebben pm me maar de eerste de beste krijgt hem x3
xx |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:02 | |
| |
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:05 | |
| Moon ik bedacht me net iets episch:
We kunnen in ons topic like random doen dat Dark en Disturbing dat come what may zingen xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:07 | |
| Omg van wc wegblijven is moeilijk ._. |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 16:09 | |