|
|
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:11 | |
| Ik heb kunstmuziek op school. Ik hou van dat vak <3 Hoef er bijna niet voor te leren of wat dan ook, maar dat krijg je ook als je 6/7 jaar lang een instrument speelt XD Ken al de theorie al o3o
En ik heb zangles, maar ik zing heel vaag XD Mensen zijn altijd gelijk van: Wat zing je hoog D:! Het is niet hoog het is een kopstem. Ik durf ook te wedden dat 9 van de 10 mensen die zeggen dat ze een sopraan zijn, stiekem een alt zijn o3o |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:12 | |
| Iemand moet me overhalen om te posten XD |
|
| |
♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:13 | |
| POST, POST, POST YOU! *kijkt naar Mimi* NOWW ~ xD |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:14 | |
| Wow jullie zijn echt heel actief hier ._. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:15 | |
| Woeshjj, en nu ff zien of ik genoeg tijd heb om met Inner te posten =3 Sws eerst post voor Silverpaw |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:16 | |
| @ Simpleplan; Nah, lijkt maar zo o3o |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:19 | |
| Haha, mweh ik weet niet, ik ben zulke rustige sites gewend het gaat lang duren voor ik hier helemaal gesetteld ben xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:20 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Iemand moet me overhalen om te posten XD
Post, please? :3 |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:21 | |
| @ Simpleplan; Dat dacht ik ook, maar het valt reuze mee ;D
En wat... Over welke rustige sites heb je het? Nu ben ik nieuwsgierig :3 |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:22 | |
| - Featherkit. schreef:
- @ Simpleplan; Dat dacht ik ook, maar het valt reuze mee ;D
En wat... Over welke rustige sites heb je het? Nu ben ik nieuwsgierig :3 Voornamelijk engelse sites |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:27 | |
| Argh ;-; Ik zoek codes voor leuke kaders maar vind ze niet ;-; |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:30 | |
|
Is dit trouwens goed als Template?
| |
|
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:30 | |
| - Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Ik zoek codes voor leuke kaders maar vind ze niet ;-; Waarvoor, als ik vragen mag o3o ?
@ Simpleplan; O... Ik wil ze alsnog weten en zien ;D En ik vind dat dingetje zeer sjiek ^^
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:32 | |
| - Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Ik zoek codes voor leuke kaders maar vind ze niet ;-; Waarvoor, als ik vragen mag o3o ?
@ Simpleplan; O... Ik wil ze alsnog weten en zien ;D En ik vind dat dingetje zeer sjiek ^^
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. Om mee te posten :3 |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:34 | |
| - Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. Om mee te posten :3 Hmn. Heb je al iets van plaatjes o3o ?
@ Simpleplan; Die template dinges doet het alleen goed als ik voorbeeld doe bij mezelf en dan naar onderscroll voor de bestaande berichten, volg je me nog XD ? Anders doet hij vreemd C: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:37 | |
| Toen had ik postje geplaatst. Vanavond - na karate, komt postje voor Chii =3 |
|
| |
Blubje 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:39 | |
| De site is sloom met alles laden das t probleem. Bij mij doet ie het gewoon goed.. |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:42 | |
| Normaal laadt mijn laptop dingen die hij al eens heeft gezien vrij snel: Die sheet stond er zo tijdens voorbeeld post... Dinges o3o
Maar Warrior Cats zelf is momenteel gewoon een beetje sloom: want al de ander sites waar ik atm op zit doen het wel gewoon goed. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:42 | |
| - Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
Nee, ik verveel me niet en zoek geen afleiding omdat ik niet verder kom met mijn surprise heur. Om mee te posten :3 Hmn. Heb je al iets van plaatjes o3o ?
@ Simpleplan; Die template dinges doet het alleen goed als ik voorbeeld doe bij mezelf en dan naar onderscroll voor de bestaande berichten, volg je me nog XD ? Anders doet hij vreemd C: Ja :3 Why? xD |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 15:44 | |
| - Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Featherkit. schreef:
- Wolftail schreef:
- Argh ;-;
@ Simpleplan; Die template dinges doet het alleen goed als ik voorbeeld doe bij mezelf en dan naar onderscroll voor de bestaande berichten, volg je me nog XD ? Anders doet hij vreemd C: Ja :3 Why? xD Omdat ik misschien wil helpen c: ?...
Het is wel lang geleden dat ik een kader maakte, maar ik heb informatica en dus moet ik iedere dag wel iets met codes doen. So derp. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|