| Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
|
|
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! zo 9 dec 2012 - 9:11 | |
| Wauw! Ongelofelijk mooi! Dank je! - Amazing stamps & other shizzle:
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! ma 10 dec 2012 - 0:26 | |
| you're welcome |
|
| |
404 Actief
| |
| |
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! ma 14 jan 2013 - 17:25 | |
| Ok guys i start again ! i go make blackrose now. |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! ma 14 jan 2013 - 18:03 | |
| Jij maakt echt prachtige tekeningen O.O waarom wil je een tekening van je char? Omdat het awesome is =D wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Maakt niet uit, wat jij het leukste vind =3 extra wensen? Nope^^ voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben- Spoiler:
Voor Airkit ^^ hopelijk is het goed =)
Dreaming comes so easily 'cause it's all that I've known
| » Ashpaw – Airkit « |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! ma 14 jan 2013 - 19:41 | |
| waarom wil je een tekening van je char? omdat je super geweldig mooi kan tekenen wat voor kleuren wil je in de achtergrond? oranje geel achtig extra wensen? kan je doen dat ze er echt bloodclannerig uitziet misschien met een beetje bloed ofzo.. voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebbenhttps://2img.net/h/oi45.tinypic.com/5ts03t.png |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! zo 23 jun 2013 - 2:42 | |
| Heeeey heb je een grotere footooo ??? of mag ik een soortgelijke foto zoeken googlen ??? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! zo 23 jun 2013 - 9:26 | |
| |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! zo 23 jun 2013 - 10:24 | |
| waarom wil je een tekening van je char? Nou... Omdat ik dat cool vindt :3wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Iets simpels, niet te moeilijk doen ;pextra wensen? Kun je het groene dekentje erbij laten? voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebbenhttps://2img.net/h/oi40.tinypic.com/j0hd7a.jpgx There is no pot of gold at the end of the rainbowThe only thing you may find, is the cold dark night- x:
Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Dawnflight
- Artsie things:
Thanks Moon x :3 Van Jojo <3 CrayCray Aury, van San >3
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 25 jun 2013 - 1:18 | |
| Soooorryyy dat t niet zo súper geweldig amaaazing perfect is... t is de eerste na een langeelaaaangee teken stop... hoop da je er blij mee bent |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| |
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 25 jun 2013 - 8:26 | |
| - MaskKit schreef:
Soooorryyy dat t niet zo súper geweldig amaaazing perfect is... t is de eerste na een langeelaaaangee teken stop... hoop da je er blij mee bent
Omfg! Thaaanks! It's,.. It's,.. It's AWESOME!! <33 |
|
| |
Annemeike 353
| |
| |
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 25 jun 2013 - 14:17 | |
| waarom wil je een tekening van je char? Omdat ik vind dat je super mooi kan tekenen c:wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Iets natuurlijksextra wensen?Nopevoeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben - Spoiler:
Laat de tekst maar weg :3 “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 25 jun 2013 - 15:44 | |
| hier is nog een fototje van kittypaw http://www.huisdieren.nu/wp-content/uploads/2013/05/Siberische-kat8.jpg |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 25 jun 2013 - 15:57 | |
| Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~ Wolftear~Owlkit - wolftear:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
| |
|
| |
|