| Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
|
|
180
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! do 22 nov 2012 - 20:28 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! do 22 nov 2012 - 21:07 | |
| waarom wil je een tekening van je char? Omdat jouw tekeningen zo leuk zijn :3 wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Groen (niet felgroen, meer grijsgroen, zoals in Petals onderschrift) Als het mooi is ook lichtroze of lichtpaars (maar niet fel) extra wensen? Niet echt voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben- Spoiler:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 12:08 | |
| Ik ga nu petalpaw, maken...
en uuh bone? ik heb een betere afbeelding nodig van een kat in zn geheed ofso om een leuke tekeneing te maken... want ik weet niet goed wat je wilt... of noem een ras... dan google ik zelf wat.
Ohh en plz mensjes ik heb cats nodig die ff gene tabby zijn dus geen strepen xD word gek van deze hahaha xD ik doe nu petal paw nog wel maar daarna wil ik ff beetje afwisseling van ras xD
|
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 12:17 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 17:12 | |
| MaskKit is het daarna aan mij ? (: Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 20:50 | |
| Ohhh dankje <333 M'n nieuwe achtergrond hartstikke bedankt<33 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 20:58 | |
| Is het na petalpaw aan mij ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 22:15 | |
| |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 22:21 | |
| |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 23 nov 2012 - 23:45 | |
| @ bone toppieeeej, ik ga zondag of maandag maken... morgu werken vandaag was k ook werken en morgen na t werken meteen naar n optreden van vrienden van mij... daarna ben ik de volgende morgen moe en heb ik een kater (geen kat... maar koppijjn en ziek van de drank xD.... bad me... xD)) vrees ik xD dus zoiso maandag ga ik een heleboel online gooien probeer ik minimaal 3/4 te tekenen. firestripe die van jou heb k al getekent hij is erg cuute. hij heeft n vogeltje gedood... alleen heb gene zin om te uploaden xD moet morgen vroeg op en internet is nogal langzaam vanavond... dus doe t zondag... tenzij k morgen niet lang werk... dan heb ik tussendoor nog mogelijkheid ff tijd vrij te maken... misschien...
Xxxxx |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 24 nov 2012 - 17:24 | |
| waarom wil je een tekening van je char? Jij teken te cool wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Donkere kleuren (nacht) extra wensen? Een ster tussen de poten van Wishpaw? voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben Zie mijn OS en AVA |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 27 nov 2012 - 22:13 | |
| weer eentje af. morgen ofso maak ik er nog weer 2. die van uuuhhh jaggedstar en smokedust denk ik... of vergeet ik er nu een??? xxx MaskKit wishpaw stuur me de orginele grote foto van je ava ofso. en je signuture plz. Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for. |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! wo 28 nov 2012 - 10:33 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! wo 28 nov 2012 - 13:18 | |
| - Steelfang schreef:
- weer eentje af. morgen ofso maak ik er nog weer 2. die van uuuhhh jaggedstar en smokedust denk ik... of vergeet ik er nu een???
xxx MaskKit
wishpaw stuur me de orginele grote foto van je ava ofso. en je signuture plz.
Had je die van Petal al gemaakt? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! wo 28 nov 2012 - 15:20 | |
| Steelfang of MaskKit nog eens ontzettend bedankt voor de tekening hij is SUUUUUUUUUPER MOOI (: x Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! wo 28 nov 2012 - 16:16 | |
| Hier een paar fotootjes: - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Zo goed??? |
|
| |
Ezzie, you know 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! wo 28 nov 2012 - 16:29 | |
| waarom wil je een tekening van je char? Omdat het epic is wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Een waterval in de natuur ;3 extra wensen? Een vogeltje die naast Ravalira zit ;3 voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben - Spoiler:
|
|
| |
150 Afwezig
| |
| |
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 1 dec 2012 - 21:42 | |
| waarom wil je een tekening van je char? omdat hij nieuw en awsome is. wat voor kleuren wil je in de achtergrond? rood extra wensen? beetje bloederig, enzo voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebbenhttps://2img.net/r/ihimizer/img4/1198/5queolmalz.jpg |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! zo 2 dec 2012 - 11:53 | |
| b]waarom wil je een tekening van je char?[/b] Omdat jij dat kan ;D ( doe musicheart maar die char) wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Doe maar iets dat bij me char past extra wensen? Muzieknoten misschien erbij? voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben |
|
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
| |
|
| |
|