Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bone
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Bone
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 20:28



Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2eobf6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 21:07

waarom wil je een tekening van je char? Omdat jouw tekeningen zo leuk zijn :3
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Groen (niet felgroen, meer grijsgroen, zoals in Petals onderschrift) Als het mooi is ook lichtroze of lichtpaars (maar niet fel)
extra wensen? Niet echt
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben
Spoiler:


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 12:08

Ik ga nu petalpaw, maken...

en uuh bone? ik heb een betere afbeelding nodig van een kat in zn geheed ofso om een leuke tekeneing te maken...
want ik weet niet goed wat je wilt...
of noem een ras... dan google ik zelf wat.

Ohh en plz mensjes ik heb cats nodig die ff gene tabby zijn dus geen strepen xD word gek van deze hahaha xD
ik doe nu petal paw nog wel maar daarna wil ik ff beetje afwisseling van ras xD



Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Bone
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Bone
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 12:17

waarom wil je een tekening van je char? omdat Jaggedstar cool is >:3
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? een grote, volle maan
extra wensen? bloed rond zijn klauwen en bek
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben http://www.colourbox.com/image/reclining-black-cat-with-green-eyes-image-2766100

Toch lijstje ingevuld :3


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2eobf6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 17:12

MaskKit is het daarna aan mij ? (:


Flamestripe || Falconscreech
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 7iLZ7FI Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 MKN7vHE Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 W0qAlxR Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 20:50

Ohhh dankje <333
M'n nieuwe achtergrond hartstikke bedankt<33


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 32znv9f
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 20:58

Is het na petalpaw aan mij Sad ?


Flamestripe || Falconscreech
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 7iLZ7FI Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 MKN7vHE Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 W0qAlxR Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust
StarClan
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Age: 73 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 22:15

waarom wil je een tekening van je char? Cuz' it is awesome <3
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? River + Fishy? :3
extra wensen? Fishy? :3
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Minerva-25.jpg :3

Gehehehe, geen Tabby >D



Terug naar boven Ga naar beneden
Ebonybranch
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief
Ebonybranch
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 22:21

MaskKit schreef:
Eerst browntail nog
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Sq43va



Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2100iyt

ik hoop dat je m leeuk vind, t is meer sad dan bad... but after sadness comes anger Wink



Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 14ya9oh
en dan deze voor ravenna, deze was erg leuk om te doen, heb er niet zoveel tijd aan kwijt geraakt. was leeeeuk.



even dat jullie het weten ik teken ze áltijd anders he... soms veel detail soms weinig... t is afwachten waar ik zin in heb... sorry hiervoor,


Omg zo mooi dankje <33


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Bjgzkw
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 23:45

@ bone toppieeeej, ik ga zondag of maandag maken... morgu werken vandaag was k ook werken en morgen na t werken meteen naar n optreden van vrienden van mij... daarna ben ik de volgende morgen moe en heb ik een kater (geen kat... maar koppijjn en ziek van de drank xD.... bad me... xD)) vrees ik xD
dus zoiso maandag ga ik een heleboel online gooien probeer ik minimaal 3/4 te tekenen. firestripe die van jou heb k al getekent hij is erg cuute. hij heeft n vogeltje gedood... alleen heb gene zin om te uploaden xD moet morgen vroeg op en internet is nogal langzaam vanavond...
dus doe t zondag... tenzij k morgen niet lang werk... dan heb ik tussendoor nog mogelijkheid ff tijd vrij te maken... misschien...

Xxxxx


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 17:24

waarom wil je een tekening van je char? Jij teken te cool
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Donkere kleuren (nacht)
extra wensen? Een ster tussen de poten van Wishpaw?
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben Zie mijn OS en AVA


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 22:13

Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Luwc4 weer eentje af. morgen ofso maak ik er nog weer 2. die van uuuhhh jaggedstar en smokedust denk ik... of vergeet ik er nu een???

xxx MaskKit

wishpaw stuur me de orginele grote foto van je ava ofso. en je signuture plz.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 10:33

Nog steeds ziek mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 13:18

Steelfang schreef:
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Luwc4 weer eentje af. morgen ofso maak ik er nog weer 2. die van uuuhhh jaggedstar en smokedust denk ik... of vergeet ik er nu een???

xxx MaskKit

wishpaw stuur me de orginele grote foto van je ava ofso. en je signuture plz.
Had je die van Petal al gemaakt?


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 15:20

Steelfang of MaskKit nog eens ontzettend bedankt voor de tekening hij is SUUUUUUUUUPER MOOI (: x


Flamestripe || Falconscreech
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 7iLZ7FI Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 MKN7vHE Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 W0qAlxR Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 16:16

Hier een paar fotootjes:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Zo goed??? Very Happy


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Willy
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
Ezzie, you know
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender:
Rank:
Willy
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 16:29

waarom wil je een tekening van je char? Omdat het epic is
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Een waterval in de natuur ;3
extra wensen? Een vogeltje die naast Ravalira zit ;3
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben
Spoiler:


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 2wqddll
Avatar and Signature photograph by Tanikel@deviantart
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackrose
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 21:28

waarom wil je een tekening van je char? Because it's my first char :3
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? No black, iets kleurigers
extra wensen? Maak het awesome x3
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben
https://2img.net/r/ihimg/a/img405/7531/blackrosesheet3.png


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 161npj
Blackrose||Cherryleaf||Eaglewing||Spotnose||Wretchedkit
:Topics:

Deadman Wonderland
Most EPIC opening, Anime and Manga x3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonehunter
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't say that
Gender:
Rank:
Stonehunter
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 21:42

waarom wil je een tekening van je char? omdat hij nieuw en awsome is.
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? rood
extra wensen? beetje bloederig, enzo
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben
https://2img.net/r/ihimizer/img4/1198/5queolmalz.jpg


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Pdpfommnjt
Terug naar boven Ga naar beneden
Feahter
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Feahter
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 11:53

b]waarom wil je een tekening van je char?[/b] Omdat jij dat kan ;D ( doe musicheart maar die char)
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Doe maar iets dat bij me char past
extra wensen? Muzieknoten misschien erbij?
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Rt5u5f54od
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: