| Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
|
|
Faye 215 Actief
| |
| |
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! ma 3 dec 2012 - 21:50 | |
| En klaar is ie ^^ Sorry petalpaw dat t zo lang duurt heb 2 weken niets gedaan aan tekenen. en wilde eerst ff effen katten maken... woensdag ben ik misschien in een streepjesbui... dan zal ik die van jou maken. xxxx ojaa en wish ! super fotos. en voor jou geld t zelfde ik dénk dat k woensdag ook die van jou doe. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 4 dec 2012 - 0:03 | |
| ja sorry k spam ff in mn eigen topic.... srry...
maar goed feather? ik heb n foto nodig van je char die je getekent wilt hebben... en t liefst een grote... orginele... ofseuw... je bent donderdag denk ik aan de buert e anders volgende week ergens. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 4 dec 2012 - 0:10 | |
| nog meer spam sorry... ben ff lui... DARKBLOOD... vraagje... vind je een willekeurige zwarte kat een een tabby poes oké??? anders als je karaktereigenschappen van t uiterlijk erbij wilt moet je even een foto(s) sturen... stuur je die niet zoek ik zelf wat of ga ik uit mn hoofd tekenen. kan ook hooor maar dan worden t gewoon 2 willekeurige katten... een zwarte en een tabby dan. en welke kleur tabby? meer grijz of meer bruinig? of een mix ? |
|
| |
Iris <3 39
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 4 dec 2012 - 15:07 | |
| Darkblood is er een paar maandjes niet meer (of 1 maand) |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 4 dec 2012 - 20:44 | |
| |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! di 4 dec 2012 - 21:46 | |
|
Laatst aangepast door MaskKit op do 6 dec 2012 - 16:35; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : nieuwe join.me link va vandaaaag ^^ https://join.me/689-565-840) |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! do 6 dec 2012 - 19:49 | |
| Even een vraagje: Is het niet handig om een lijstje te maken wie als eerst is (enz.)?
Bijvoorbeeld: 1.Jaggedstar 2.Smokedust 3. enz.... - Amazing stamps & other shizzle:
|
|
| |
lili ✗ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! do 6 dec 2012 - 23:39 | |
| Jaaaaaaa..... En Bondi dan ?? =( |
|
| |
Nananana~ Batman 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! do 6 dec 2012 - 23:46 | |
| Hey mensen, kom op een beetje rustig aan, als jullie haar gaan opdringen is het tekenen ook niet meer leuk hea.
Moest gewoon even ^^ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 7 dec 2012 - 0:00 | |
| allereerst dankje flickerkit en idd het is een goed idee opzich... alleen ik teken ongepland... hangt er net vanaf in wat voor soort kat ik op dat moment zin heb... maaar als jullie willen zal ik morgen we even en lijstje maen dat jullie een béetje n idee hebben van helang t nog kn duren. hier is petalcloud - Spoiler:
en wat betreft bondi... vul t lijstje aub ff in de volgende zal zijn... smokedust... de rest moet k nog ff checken T LIJSTJE... browntail Goldtail Flamestripe Ravenna Nikki ravalira Jaggedstar PetalcloudSmokedust Wishpaw Blackrose Stonehunter Amore
Meer info, want het iS niet duidelijk voor mij wat je wilt... of ik heb een betere foto nodig… * feather/musicheart* er zit geen foto bij? * bondi* vul het ijte aub nog even duidelijk in met de naam bondi erbij. met foto * darkblood* je hebt geen goede foto... |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 7 dec 2012 - 17:13 | |
| Het was niet mijn bedoeling om op te dringen. Sorry daarvoor... |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 7 dec 2012 - 20:39 | |
| geeft niet viel allemaal wel mee Okeee k heb smokedust - Spoiler:
|
|
| |
Nana~ 58
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! vr 7 dec 2012 - 20:50 | |
| Kan je mijn kleine Kyra maken? <3 - Graag dit plaatje <3 En Kyra is zwart, graag wel in dat wagentje houden waar ze in slaapt, maar voor de rest mag je er wel dingen aan veranderen ^^:
Maakt t uit dat het plaatje wazig is? |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 0:29 | |
| jaaaa schattig maak i voor je... wel na de rest... en ja dat t wazig maakt uit... want ik gebruik meestal de line voor de line art van de foto... maar ik teken dit keer wel écht ''na'' ipv. over... vind k ook wel eens leuk komt goed edit je bericht wel ff met het lijstje ingevult... nadat je dat gedaan hebt zet ik je op de lijst... anders gaat iedereen aanvraagje doen zonder lijstje. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 12:50 | |
| |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 15:06 | |
| - MaskKit schreef:
- allereerst dankje flickerkit ;)hier is petalcloud
- Spoiler:
Wauw, die is zo mooi Ik ga hem in haar onderschrift zetten. Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 15:22 | |
| waarom wil je een tekening van je char?Omdat jij het geweldig doet. wat voor kleuren wil je in de achtergrond?bloodred.. extra wensen? Kan je er een text bijzetten: Do me nothing. Otherwise you'll feel my revenge. voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben- Spoiler:
Het is natuurlijk voor Boneface |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 19:24 | |
| T LIJSTJE...
browntail Goldtail Flamestripe Ravenna Nikki ravalira Jaggedstar Petalcloud Smokedust----
voorlopige volgorde....van die die ik nog ga doen binnekort Wishpaw Blackrose Stonehunter Amore kyra boneface |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! za 8 dec 2012 - 19:39 | |
| wishpaw k hoop dat je m mooi vind. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! | |
| |
|
| |
|