Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Amore
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender:
Rank:
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 12:00

waarom wil je een tekening van je char? Because i want it :}
wat voor kleuren wil je in de achtergrond? Romantische ~
extra wensen? Noop
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/329/5/1/cold_by_roamest-d5m3moy.jpg


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 34rsr68
Walking rainbow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 21:50

Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Vr4qw0
En klaar is ie ^^

Sorry petalpaw dat t zo lang duurt heb 2 weken niets gedaan aan tekenen. en wilde eerst ff effen katten maken... woensdag ben ik misschien in een streepjesbui... dan zal ik die van jou maken.

xxxx

ojaa en wish ! super fotos. en voor jou geld t zelfde ik dénk dat k woensdag ook die van jou doe.


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 0:03

ja sorry k spam ff in mn eigen topic.... srry...

maar goed feather? ik heb n foto nodig van je char die je getekent wilt hebben... en t liefst een grote... orginele... ofseuw...
je bent donderdag denk ik aan de buert e anders volgende week ergens.


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 0:10

nog meer spam sorry... ben ff lui... DARKBLOOD... vraagje... vind je een willekeurige zwarte kat een een tabby poes oké???
anders als je karaktereigenschappen van t uiterlijk erbij wilt moet je even een foto(s) sturen... stuur je die niet zoek ik zelf wat Wink of ga ik uit mn hoofd tekenen. kan ook hooor Wink
maar dan worden t gewoon 2 willekeurige katten... een zwarte en een tabby dan. en welke kleur tabby? meer grijz of meer bruinig? of een mix ?


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravity of love
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Iris <3
39

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Gravity of love
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 15:07

Darkblood is er een paar maandjes niet meer (of 1 maand)



Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 20:44



Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 21:46

JaggedStar... Very Happy
i vind m awesome hopelijk jij ook ! Very Happy

Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Jaggedstar



https://join.me/689-565-840 ben nog bezig met petal, daarna uuh...smokedust Razz


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap


Laatst aangepast door MaskKit op do 6 dec 2012 - 16:35; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : nieuwe join.me link va vandaaaag ^^ https://join.me/689-565-840)
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 19:49

Even een vraagje:
Is het niet handig om een lijstje te maken wie als eerst is (enz.)?

Bijvoorbeeld:
1.Jaggedstar
2.Smokedust
3. enz....


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 23:39

Jaaaaaaa..... En Bondi dan ?? =(


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Flickerkit
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Nananana~ Batman
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender:
Rank:
Flickerkit
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 23:46

Hey mensen, kom op een beetje rustig aan, als jullie haar gaan opdringen is het tekenen ook niet meer leuk hea.

Moest gewoon even ^^


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Fnts0k
::;Flickerlight;::
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 0:00

allereerst dankje flickerkit Wink

en idd het is een goed idee opzich... alleen ik teken ongepland... hangt er net vanaf in wat voor soort kat ik op dat moment zin heb...
maaar als jullie willen zal ik morgen we even en lijstje maen dat jullie een béetje n idee hebben van helang t nog kn duren.

hier is petalcloud
Spoiler:

en wat betreft bondi... vul t lijstje aub ff in Wink


de volgende zal zijn...
smokedust...
de rest moet k nog ff checken Wink

T LIJSTJE...

browntail
Goldtail
Flamestripe
Ravenna
Nikki
ravalira
Jaggedstar
Petalcloud

Smokedust
Wishpaw
Blackrose
Stonehunter
Amore


Meer info, want het iS niet duidelijk voor mij wat je wilt... of ik heb een betere foto nodig…
*feather/musicheart* er zit geen foto bij?
*bondi* vul het ijte aub nog even duidelijk in met de naam bondi erbij. met foto
*darkblood* je hebt geen goede foto...


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 17:13

Het was niet mijn bedoeling om op te dringen. Sorry daarvoor...


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 20:39

geeft niet Wink
viel allemaal wel mee Wink

Okeee k heb smokedust

Spoiler:


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Nana~
58

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Kyra
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 20:50

Kan je mijn kleine Kyra maken? <3
Graag dit plaatje <3 En Kyra is zwart, graag wel in dat wagentje houden waar ze in slaapt, maar voor de rest mag je er wel dingen aan veranderen ^^:

Maakt t uit dat het plaatje wazig is?


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Mraix4
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 0:29

jaaaa schattig maak i voor je... wel na de rest... en ja dat t wazig maakt uit...
want ik gebruik meestal de line voor de line art van de foto... maar ik teken dit keer wel écht ''na'' ipv. over... vind k ook wel eens leuk komt goed Wink
edit je bericht wel ff met het lijstje ingevult... nadat je dat gedaan hebt zet ik je op de lijst... anders gaat iedereen aanvraagje doen zonder lijstje.


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrynose
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:50

MaskKit schreef:
geeft niet Wink
viel allemaal wel mee Wink

Okeee k heb smokedust

Spoiler:

Amg Thank yoooouuuu <3 She's awesum <3


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Berryn10Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Vpu7plIk Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Berryn10
xThe secret side of me
I never let you see
I keep it caged but I can't control it
So stay away from me
The beast is ugly
I feel the rage and I just can't hold it

I must confess i feel like a monster x
Thanks iedereen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 15:06

MaskKit schreef:
allereerst dankje flickerkit ;)hier is petalcloud
Spoiler:

Wauw, die is zo mooi Very Happy
Ik ga hem in haar onderschrift zetten.


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 15:22

waarom wil je een tekening van je char?Omdat jij het geweldig doet.
wat voor kleuren wil je in de achtergrond?bloodred..
extra wensen? Kan je er een text bijzetten: Do me nothing.
Otherwise you'll feel my revenge.
voeg een foto bij van de foto die je getekend wilt hebben
Spoiler:

Het is natuurlijk voor Boneface


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 19:24

T LIJSTJE...

browntail
Goldtail
Flamestripe
Ravenna
Nikki
ravalira
Jaggedstar
Petalcloud
Smokedust----


voorlopige volgorde....van die die ik nog ga doen binnekort
Wishpaw
Blackrose
Stonehunter
Amore
kyra
boneface


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 19:39




wishpaw Wink
k hoop dat je m mooi vind.
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 24nk41e


Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !   Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij ! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik Maak weer tekeningen va fotos op aanvraag, wees er snel bij !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: