|
|
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:27 | |
| - Brightpaw schreef:
- Bright's nieuwe ava <3
Thx Q Nu hopen dat de sig ook gaat meewerken zoals ik dat wil xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:36 | |
| - Thistlekit schreef:
- Brightpaw schreef:
- Bright's nieuwe ava <3
Thx Q Nu hopen dat de sig ook gaat meewerken zoals ik dat wil xD Ghehehe, You know, I like everything you makes <3 |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:40 | |
|
Laatst aangepast door Musicpaw op za 10 nov 2012 - 16:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:43 | |
| - Beautysoul schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
- Maar Lyra, ik heb die naam ooit verzonnen ;-;
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* Te laat; iemand anders heeft die naam al
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD ..Ik heb geen Marshmellow? xD |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:44 | |
| - Brightpaw schreef:
- Indeed >D
Bright's nieuwe ava <3 Thx Q Soft gaan op d'r crushen >D |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:45 | |
| - Spoiler:
That's how i roll bitches. ~ |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:45 | |
| - Rolo schreef:
- Spoiler:
That's how i roll bitches. ~ Wow you are hot !! =3 |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:46 | |
| #Chii Bedoel je de kleur code ? xD Geef anders ff pic geef ik je kleur code |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:47 | |
| Nee, het kleuren van 't plaatje zelf ;D Mijn Gimp Trollt met me. |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:48 | |
| - Rolo schreef:
- Spoiler:
That's how i roll bitches. ~ OEH JE HEBT 'M awesome :3 |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:55 | |
| - Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* Te laat; iemand anders heeft die naam al
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD Oh nee, ik bedoelde die eerste persoon met dat zij het voorvoegsel Mallow ooit had verzonnen. Een voorvoegsel kun je gelukkig niet claimen haha. Boeit niet, iedereen mag het pakken, je kunt het idd niet claimen xD |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:56 | |
| En toen baseerde ik Spottedleaf op Kirsten Steward x'3 |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:56 | |
| - Saltkit schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD Oh nee, ik bedoelde die eerste persoon met dat zij het voorvoegsel Mallow ooit had verzonnen. Een voorvoegsel kun je gelukkig niet claimen haha. Boeit niet, iedereen mag het pakken, je kunt het idd niet claimen xD Het stond gewoon ergens in mijn lijst vol voorvoegsel, vond het ooit ergens in het woordenboek haha. vandaar dat ik 'm had. |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:57 | |
| Deathnote is toch een geldige warriornaam? x'D |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:58 | |
| - Burblekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD Oh nee, ik bedoelde die eerste persoon met dat zij het voorvoegsel Mallow ooit had verzonnen. Een voorvoegsel kun je gelukkig niet claimen haha. Boeit niet, iedereen mag het pakken, je kunt het idd niet claimen xD Het stond gewoon ergens in mijn lijst vol voorvoegsel, vond het ooit ergens in het woordenboek haha. vandaar dat ik 'm had. Ik had de naam ooit bij een fanclan, omdat er op een potlood die ik gebruikte stond; 'MarsMallow'. En dan vond ik een gaaf voorvoegsel xD |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 17:00 | |
| ||Silverpaw'; Dat weet ik eigenlijk niet .. Aangezien 'note' staat volgensmij voor 'aanwijzing', maar staan aanwijzingen op papiertjes. Al hoewel, soms kunnen het ook wel sporen zijn van iets, dat je ook een aanwijzing zou kunnen noemen. Pfft, ik heb dus werkelijk geen flauw idee. x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 17:00 | |
| |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 17:02 | |
| - Rolo schreef:
- ||Silverpaw'; Dat weet ik eigenlijk niet .. Aangezien 'note' staat volgensmij voor 'aanwijzing', maar staan aanwijzingen op papiertjes. Al hoewel, soms kunnen het ook wel sporen zijn van iets, dat je ook een aanwijzing zou kunnen noemen. Pfft, ik heb dus werkelijk geen flauw idee. x'D
Een aanwijzing hoeft niet persé op een briefje te staan, denk ik x'D Nou ja, weet het ook niet x3 |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 17:04 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Rolo schreef:
- ||Silverpaw'; Dat weet ik eigenlijk niet .. Aangezien 'note' staat volgensmij voor 'aanwijzing', maar staan aanwijzingen op papiertjes. Al hoewel, soms kunnen het ook wel sporen zijn van iets, dat je ook een aanwijzing zou kunnen noemen. Pfft, ik heb dus werkelijk geen flauw idee. x'D
Een aanwijzing hoeft niet persé op een briefje te staan, denk ik x'D Nou ja, weet het ook niet x3 Ik denk wel dat het mag, aangezien er ook ooit een Scythepaw was, en ik denk dat katten eerder afweten van aanwijzingen dan van een zeis. :'D ---- ❒ Single. ❒ Bezet. ✔ Mario helpen z'n bitch terug te vinden. <-- Daar lig ik nu stuk door. x'D |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 17:06 | |
| Iloo Heb jij een duidelijk plaatje van Music c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |