|
|
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:04 | |
| Maar Lyra, ik heb die naam ooit verzonnen ;-; |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:05 | |
| Nog nooit een meisje horen rappen.. oh hemeltje x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:05 | |
| Ik denk dat je voorvoegsels van namen niet voor je zelf mag houden... Enkel de warrior naam. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:06 | |
| - Saltkit schreef:
- Maar Lyra, ik heb die naam ooit verzonnen ;-;
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:09 | |
| I just fcking don't mind, take it x3 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:09 | |
| Meh, k krijg geen bevestigingsmail ... NOOOOOHH WHYYY. |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:12 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:13 | |
| Thanks Quinty for the signature<3 |
|
| |
I'm Angel for u. 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:14 | |
| Legend of korra gekeken XD Oeh... me likes it. |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:14 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:15 | |
| Yush, it is<'33 -- Kader voor Softcream trollt met me ~ Ik krijg die kleur niet gedaan x'D |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:15 | |
| - Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:17 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* Te laat; iemand anders heeft die naam al http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:19 | |
| |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:19 | |
| - Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* Te laat; iemand anders heeft die naam al
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Damn, te laat x'D |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:20 | |
| - Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
Oh, Burblekit kwam ermee.. Want Mallow word zijn soortvan vriendin, zijn zusje en broertjes zijn vermoord, nu ziet hij haar als een soort zusje en beschermt haar enss. Door jouw mallowkit wil ik nu een Marshkit, -paw, -mallow x'D *Twijfelt* Te laat; iemand anders heeft die naam al
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:22 | |
| - Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:25 | |
| - Beautysoul schreef:
- Burblekit schreef:
- Beautysoul schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Summerkit schreef:
- Saltkit schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/u986rpg Oh sorry degene die de naam ooit had verzonnen! Ik had die naam nog in mijn lijstje staan van warrior namen. I'm so sorry. Over Marshmellow? Ik had het over Cato's Marshmellow xD Oh nee, ik bedoelde die eerste persoon met dat zij het voorvoegsel Mallow ooit had verzonnen. Een voorvoegsel kun je gelukkig niet claimen haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:26 | |
| Indeed >D
Bright's nieuwe ava <3 Thx Q |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 nov 2012 - 16:26 | |
| Beautysoul So stand in the rain. Stand your ground. Stand up when it's all crashing down. You stand through the pain. You won't drown. And one day, whats lost can be found. You stand in the rain Ik ben trots op dit kadertje <3
|
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|