|
|
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:46 | |
| Hebben we hier ook niet ;D |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:46 | |
| - Raccoonpaw schreef:
- @Maartje; Als Q het goed vind, misschien voor Twilight x Soft?
DAt had ik al es aangekaart xDMOET JIJ WEL POSTEN D; |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:48 | |
| - Blossompaw schreef:
- Bij mij komt er niemand ;.;
Maar dat zagen m'n ouders al aankomen, dus hebben ze geen snoep gekocht. ECHT WAAROM NIET IK WIL SNOEP. +Blossompaw gaat waarschijnlijk naar RiverClan. Of deud. Ten 1e; BLOSSOM MAG NIE DOOD D= 2e; GWN IN EEN CLAN PROPPEN XD |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:49 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Wolftail schreef:
- T was gwn een plaatje waar een dikke calico kat op stond en die trok op Spottedleaf xD
Cees had er een setje voor gemaakt voor als Spotted ooit Queen werd c': Hoe zag dat er ook al weer uit? x'D - Spoiler:
Oh ja, lol x'D Wait a moment, ik ga eens zoeken x'D (Had jij dat plaatje niet gevonden? Ach doesn't matter x'D) Not found :c |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:50 | |
| - Thunderfeel schreef:
- Blossompaw schreef:
Maar dat zagen m'n ouders al aankomen, dus hebben ze geen snoep gekocht. ECHT WAAROM NIET IK WIL SNOEP. +Blossompaw gaat waarschijnlijk naar RiverClan. Of deud. Ten 1e; BLOSSOM MAG NIE DOOD D= 2e; GWN IN EEN CLAN PROPPEN XD Maar het is ook wel mooi om haar in haar eigen gebied te laten sterven door haar Clan te helpen. Haar échte Clan c: |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:51 | |
| - Blossompaw schreef:
- Thunderfeel schreef:
- Blossompaw schreef:
Maar dat zagen m'n ouders al aankomen, dus hebben ze geen snoep gekocht. ECHT WAAROM NIET IK WIL SNOEP. +Blossompaw gaat waarschijnlijk naar RiverClan. Of deud. Ten 1e; BLOSSOM MAG NIE DOOD D= 2e; GWN IN EEN CLAN PROPPEN XD Maar het is ook wel mooi om haar in haar eigen gebied te laten sterven door haar Clan te helpen. Haar échte Clan c: Yeah. But. but D= Blossom i just te awesum to die =C |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:52 | |
| Tss, zó typisch! Ik haat die bitch van een tante van me, ik hààt die hele familie! |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:54 | |
| - Icy schreef:
- Tss, zó typisch!
Ik haat die bitch van een tante van me, ik hààt die hele familie! Wat is er dan Lau? D= |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:54 | |
| |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:55 | |
| xD
Nou ik ga never ever stoppen hier >D Het is hier te leuk en al <3 |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 18:57 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 nov 2012 - 20:07 | |
| - Dotpaw schreef:
- Kan iedereen eventjes rekening gaan houden met Waz?
Ze heeft dit weekend bijna compleet weggegeven aan die lay-out. Heeft iemand haar daar al voor bedankt? Maaike ook overigens. Ze hebben het gedaan voor jullie, for god sake, niet voor zichzelf.
Waz heeft vaak genoeg gezegd dat ze het druk heeft, en dat ze niet altijd tijd heeft om al die accs weg te geven moet je zelf kunnen begrijpen. Wees blij dat ze überhaupt nog haar best doet actief op WC te blijven en al dit voor jullie mogelijk maakt. Ze wordt echt te weinig bedankt voor al haar harde werk. Ik zou het echt niet zo lang vol kunnen houden hoor. Want er zijn me toch een paar leden en die kunnen je af en toe behoorlijk uitputten. Als er dus niet snel een account wordt overgegeven, je naam wordt niet snel genoeg verandert, je wordt niet snel in een Clan gelaten, Denk er dan alsjeblieft aan dat zij, en overigens Maaike en Sanne ook, ook een druk genoeg privéleven hebben en hier niet de hele dag tijd voor hebben.
Zo. Bedankt.
En Babs ook, Babs heeft zich ook in de naad gewerkt aan WC <'3 How.. Could.. I.. Forget? Ik was zelfs nog met je in gesprek .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|