|
|
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:40 | |
| 0.o xd
Mensen moeten leren lezen |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:40 | |
| -Tiny je wist toch al dat ie niet meer dep was?
derp x'DDD
ANGEL ZAL WEL HOLLY TROOSTEN!!!
EN JIJ POST ZOU MOETEN OP BREAKIE NA SMOKE |
|
| |
Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:41 | |
| je hebt het tegen me he X3
2 raak altijd achter met dit soort dinge
SORRY BABS, JE BENT EEN SCHAK, MOEST HEFT EEFE LOS |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| |
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:43 | |
| |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Ik denk dat ik maar eens ga, ik kan toch wel makkelijk gemist worden hier x'D |
|
| |
33
| |
| - Jellybean schreef:
- Bigkit schreef:
- Darkvoice schreef:
- Bigkit schreef:
- Darkvoice schreef:
- HALLO SINTERKLAAS 8D
O>O MAAR IK BEN DE FABELTJESKRANT UIL! Die van Kud? 8D Nee de echte. Hallo, menneer de uil ~ : D Wilt u dan ook voorgelezen worden uit de fabeltjeskrant. |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:44 | |
|
Laatst aangepast door Angelvoice op ma 5 nov 2012 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:45 | |
| tijd om epic te speedposten |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:45 | |
| Hallo meneer de Uil, waar brengt u ons naar toe? Naar fabeltjesland? Jaja, naar fabeltjesland. |
|
| |
Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:46 | |
| - Edd schreef:
Hiya peepz C= Licht het aan mij of is dat de tekenstyle van Ed Edd en Eddie????? |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:46 | |
| - *Stormpaw schreef:
- Edd schreef:
Hiya peepz C= Licht het aan mij of is dat de tekenstyle van Ed Edd en Eddie????? yeps ^w^ |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:48 | |
| - Summerkit schreef:
- Linepaw schreef:
- Summerkit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Summerkit schreef:
- Arme Summerkit. Ze word echt inactief nu ):
Ik ga overnieuw beginnen, en schone lei. Ik wil liever onbekend blijven voor de mensen die dit niet meekrijgen, op mijn nieuwe account zal ik de naam 'Mia' gebruiken. Ik heb gewoon even een nieuw account nodig, voor mijn andere is mijn inspiratie op.
Ghostkit & Wishkit ga ik waarschijnlijk nog weggeven. Cloudwalker word vermoord na zijn verhaallijn, en Summer.... Die laat ik denk ik een tijdje inactief. Weggeven en moorden kan ik niet over mn hart verkrijgen..
@Juul; @PinkkPeppermint Maar.. je hebt ghostkit net toch gekregen? of zie ik dat verkeerd? ;o Ik weet het, en ik ben er nog niet zeker over.. Als ik Ghost weggaat, overleg ik ofcourse eerst met de ouders. You, You... D: Not Ghostie :c Ik denk nog..!
Ik ag nu Frans leren byez~ Blijven denken x'D Veel succes c; |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:48 | |
| - Bloodsmasher schreef:
- 0.o xd
Mensen moeten leren lezen Echt wel.. >_< Even snel naar het kamp rushen en snel een afgezaagd klein postje maken *zucht* Ink verdient meer dan dat. MENSEN REAGEER A.U.B. NIET OP HET TOPIC VAN INK'S DOOD DIE DOOR DESERT IS GEMAAKT! ER IS EEN ANDERE OP KOMST EN DIE IS WEL DE GOEDE!c:
Laatst aangepast door Dapplepaw op ma 5 nov 2012 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:49 | |
| |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:50 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- 0.o xd
Mensen moeten leren lezen Echt wel.. >_< Even snel naar het kamp rushen en snel een afgezaagd klein postje maken *zucht* Ink verdient meer dan dat. AND HE WILL GET IT! GABS STYLE |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:50 | |
| - Bloodsmasher schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- 0.o xd
Mensen moeten leren lezen Echt wel.. >_< Even snel naar het kamp rushen en snel een afgezaagd klein postje maken *zucht* Ink verdient meer dan dat. AND HE WILL GET IT! GABS STYLE Hell yeah ~ |
|
| |
Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:51 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- 0.o xd
Mensen moeten leren lezen Echt wel.. >_< Even snel naar het kamp rushen en snel een afgezaagd klein postje maken *zucht* Ink verdient meer dan dat. AND HE WILL GET IT! GABS STYLE Hell yeah ~ F*ck hey!!!! Moet ook poste met holly, maar als ik die klaar heb hebben al miljoene gepost en moet ik hem helemaal aanpassen, ik haat dat! |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:52 | |
| - Jellybean schreef:
- Bigkit schreef:
- Darkvoice schreef:
- Bigkit schreef:
- Darkvoice schreef:
- HALLO SINTERKLAAS 8D
O>O MAAR IK BEN DE FABELTJESKRANT UIL! Die van Kud? 8D Nee de echte. Hallo, menneer de uil ~ : D Wilt u dan ook voorgelezen worden uit de fabeltjeskrant. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:52 | |
| - *Stormpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Bloodsmasher schreef:
- 0.o xd
Mensen moeten leren lezen Echt wel.. >_< Even snel naar het kamp rushen en snel een afgezaagd klein postje maken *zucht* Ink verdient meer dan dat. AND HE WILL GET IT! GABS STYLE Hell yeah ~ F*ck hey!!!!
Moet ook poste met holly, maar als ik die klaar heb hebben al miljoene gepost en moet ik hem helemaal aanpassen, ik haat dat! Doe het gewoon niet, sluit je buiten van de rest [: En anders kan Gabs wel zeggen eerst Dapple - want hij draagt ook - en ik dan; hierna komen Hollystar & Angelvoice, en dan pas de rest? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|