|
|
33
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:18 | |
| - Guidetti schreef:
- Oke, missie posten; MISLUKT ;-;
Ik probeer al 3 dagen te posten, maar ... het is echt crap. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:18 | |
| Ik laat me weer eens zien C: Laat ik eens posten op Frostclaw x Fluffy ... Als die inspi ooit wil komen... |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:19 | |
| - Bigkit schreef:
- Guidetti schreef:
Ik probeer al 3 dagen te posten, maar ... het is echt crap. Ik al 1 1/2 week x'3 WAAR IS TANYA! @Tazz; TAZZZZZZZZZYYYYY *hugz* |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:21 | |
| - Guidetti schreef:
- Bigkit schreef:
- Guidetti schreef:
Ik probeer al 3 dagen te posten, maar ... het is echt crap. Ik al 1 1/2 week x'3
WAAR IS TANYA! @Tazz; TAZZZZZZZZZYYYYY *hugz* Ik al een jaarHihi - I didn't say a thing xD Nee, natuurlijk geen jaar.. mijn inspiratie loopt heel erg raar xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| - Guidetti schreef:
WAAR IS TANYA! @Tazz; TAZZZZZZZZZYYYYY *hugz* AGENT T!!!! *hugzback* Ik besef me net: we moeten een topic D: |
|
| |
Jessie ;o 63
| |
| - Fireheart schreef:
- Dawnspirit schreef:
- Fireheart schreef:
- Dawnspirit schreef:
- Fireheart schreef:
- Moonstripe schreef:
- Haha
Eigenlijk heb ik kittens, dit is raar .. Omdat ze niet actief zijn en ik eigenlijk ook niet maar sshts.
Ik wil dus kittens maar ja. Met een ander account. Maar niet met Faith, daarmee wil ik een liefdesdrama whoehoe. Duss Dawnspirit?
Iemand een klein postjes topic met Dawnie? Haha Faith liefdesdrama met Secret >:3 Why gayship ik onze katten altijd xD I haz no idea but I like it >D 'cause gay is awesome? =D Whaha gay is awesome indeed >D Haha good =D So we'all agreed in the future we just have to have one gay shipping? xD
@ Ice, Quinty D:?, sure wil jij maken? Haha moeten we echt
Dit gaat je nu blijven achtervolgen >D @ Quinty, als je dit nog leest maakt niet uit. c: Ik twijfel nu. Morgen is het maar halve dag les like altijd op woensdag. Ik heb wel twee so's, van latijn & nederlands. Maar ik voel me echt niet goed, en heb ook nog niet gestudeerd. Morgen thuis proberen te blijven of niet? Ik heb vrijdag wel rapport maar die punten komen er sws niet meer op ... |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:22 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Guidetti schreef:
- Bigkit schreef:
- Guidetti schreef:
Ik probeer al 3 dagen te posten, maar ... het is echt crap. Ik al 1 1/2 week x'3
WAAR IS TANYA! @Tazz; TAZZZZZZZZZYYYYY *hugz* Ik al een jaar Hihi - I didn't say a thing xD Nee, natuurlijk geen jaar.. mijn inspiratie loopt heel erg raar xD wtf xD Ik wil wel posten, maar dan; - Vergeet ik het - Is het al te laat - Ben ik bezig met iets anders - Ben ik melig - Ben ik te verdrietig/vrolijk om te posten - Heb ik geen zin WAT BEN IK GOED XD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:29 | |
| I'm terrified ;-; *Wijstnaar Lucht je hartje topic* |
|
| |
Sara 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:31 | |
| LIONSOULTJEHH <3 Echt te lang niet meer opgezeten gewoon, weet niet eens meer hoe zijn setje eruit ziet xD *Valt wss flauw van lelijkheid na het zien*
Maargoeww, ik probeer hem weer actief te krijgen.. Dus? Someone topic? :3 |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:33 | |
| Jajaja, me with Cherryleaf :3 |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 nov 2012 - 21:35 | |