We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:22
Blossompaw schreef:
@Lyra; Wut waarom D: @Juul; CatoxPomme
Daan kapt met WC, zij speelde Whisperkit & Leafstorm, zusje en moeder, de andere twee siblings zijn ook inactief.. &. Mijn inspiratie is op. But, trust you, mijn nieuwe acc gaat SKC.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:23
Summerkit schreef:
Blossompaw schreef:
@Lyra; Wut waarom D: @Juul; CatoxPomme
Daan kapt met WC, zij speelde Whisperkit & Leafstorm, zusje en moeder, de andere twee siblings zijn ook inactief.. &. Mijn inspiratie is op. But, trust you, mijn nieuwe acc gaat SKC.
Ik weet iets. Pearkit moet nog geboren worden maar die twee kunnen anders wel een interessant verhaallijntje? :c En Caramelpaw? Want had daar ook een idee voor D: wacht ik pm je wel ff
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:27
Summerkit schreef:
Arme Summerkit. Ze word echt inactief nu ):
Ik ga overnieuw beginnen, en schone lei. Ik wil liever onbekend blijven voor de mensen die dit niet meekrijgen, op mijn nieuwe account zal ik de naam 'Mia' gebruiken. Ik heb gewoon even een nieuw account nodig, voor mijn andere is mijn inspiratie op.
Ghostkit & Wishkit ga ik waarschijnlijk nog weggeven. Cloudwalker word vermoord na zijn verhaallijn, en Summer.... Die laat ik denk ik een tijdje inactief. Weggeven en moorden kan ik niet over mn hart verkrijgen..
@Juul; @PinkkPeppermint
Maar.. je hebt ghostkit net toch gekregen? of zie ik dat verkeerd? ;o
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:33
Dapplepaw schreef:
Summerkit schreef:
Ik ga overnieuw beginnen, en schone lei. Ik wil liever onbekend blijven voor de mensen die dit niet meekrijgen, op mijn nieuwe account zal ik de naam 'Mia' gebruiken. Ik heb gewoon even een nieuw account nodig, voor mijn andere is mijn inspiratie op.
Ghostkit & Wishkit ga ik waarschijnlijk nog weggeven. Cloudwalker word vermoord na zijn verhaallijn, en Summer.... Die laat ik denk ik een tijdje inactief. Weggeven en moorden kan ik niet over mn hart verkrijgen..
@Juul; @PinkkPeppermint
Ik weet het, en ik ben er nog niet zeker over.. Als ik Ghost weggaat, overleg ik ofcourse eerst met de ouders.
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:33
*Stormpaw schreef:
Babsje: Nah het gaat wel, vandaag bio en engels, morge wiskunde, daar ben ik nu bang voor D:
Eerder mijn excuses dat ik Inky af heb laten knallen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:36
Summerkit schreef:
Dapplepaw schreef:
Summerkit schreef:
@Juul; @PinkkPeppermint
Ik weet het, en ik ben er nog niet zeker over.. Als ik Ghost weggaat, overleg ik ofcourse eerst met de ouders.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:37
Linepaw schreef:
Summerkit schreef:
Dapplepaw schreef:
Summerkit schreef:
@Juul; @PinkkPeppermint
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 nov 2012 - 19:38
F*CK YOU BABS!!!! JUST F*CK YOU!!!! JE LAAT INKY DOODGAAN ZONDER HET ME TE VERTELLEN!!!!???? FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RAAAAAGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEE~!!!!!!