| Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] | |
|
|
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 9:52 | |
| - Bravepaw schreef:
- Alweer niet gekozen, maarja, had ik ook wel kunnen verwachten...
Lekker aardig van je? Pech gehad, kop op en move on. Gefeliciteerd iedereen die gekozen is! |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 17:11 | |
| - Dogdance schreef:
- Bravepaw schreef:
Lekker aardig van je? Pech gehad, kop op en move on.
Gefeliciteerd iedereen die gekozen is! Dit is de druppel, nu stop is definitief op WC.. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 17:13 | |
| - Bravepaw schreef:
- Dogdance schreef:
- Bravepaw schreef:
Lekker aardig van je? Pech gehad, kop op en move on.
Gefeliciteerd iedereen die gekozen is! Dit is de druppel, nu stop is definitief op WC.. Hey, Daan trek je er gewoon niet zo veel van aan. Ik moet ook wel zeggen, je kwetst ons er wel mee, en het is niet leuk, en het is jammer als je niet gekozen bent, voor iedereen, natuurlijk, maar binnen kort komen er weer een hoop kitten gezocht topics. Just take a breath. Ik bedoel dit niet gemeen, maar ja. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 17:15 | |
| Hoezo kwets ik jullie dan, ik zeg gewoon dat ik het jammer vind, maar er waren goeie aanmeldingen tussen en ik had dit eig wel verwacht... |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 17:17 | |
| Ik zei kop op en move on, omdat het al moeilijk genoeg is voor mensen om hun kittens te kiezen en mensen niet te accepteren. Als mensen dan ook nog moeilijk gaan doen, is dat niet alleen vervelend voor de persoon zelf, maar ook voor de mensen die de kittens gekozen hebben omdat ze nou eenmaal niet iedereen kunnen kiezen. |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 5 nov 2012 - 17:19 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Nananana~ Batman 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] za 10 nov 2012 - 23:28 | |
| Little question... Is er een volgorde?
Ik wil de mijne t liefst ergens als laatste =3
En wanneer zullen ze ongeveer geboren worden? |
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 1:20 | |
| Naam kitten: Silverkit Geslacht: Poes Karakter: Lief, speels. Uiterlijk: Zilver met strepen. (Ik doe nog ff nieuwe foto) voorbeeldpost: Silverkit lag opgerold in haar nest. Diep sliep ze en droomde ze over het warrior zijn. Na een tijdje slapen werd ze wakker in de nursey, stond op, en liep de nursey uit. Een frisse wind ging langs haar zilveren vacht. Ze likte haar zilveren vacht een tijdje en keek hoe de katten bezig waren. Apprentice's gingen trainen, sommige katten lagen samen te tongen, andere waren op weg of terug met prooi in hun bek, en legden het op de prooi stapelde. Een patrouille kwam terug en de commandant begon nieuwe te maken. Een verkleurd blad waaide naar silverkit toe. Ze sloeg ernaar, en duwde het tegen de grond.
(Sorry voor de foto, ik ga nog zoeken en onderschrift en alles, en famillie. Ik wou trouwens dit account aanmaken voor in de skyclan) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 1:29 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 9:16 | |
| - Silverkit** schreef:
- Naam kitten: Silverkit
Geslacht: Poes Karakter: Lief, speels. Uiterlijk: Zilver met strepen. (Ik doe nog ff nieuwe foto) voorbeeldpost: Silverkit lag opgerold in haar nest. Diep sliep ze en droomde ze over het warrior zijn. Na een tijdje slapen werd ze wakker in de nursey, stond op, en liep de nursey uit. Een frisse wind ging langs haar zilveren vacht. Ze likte haar zilveren vacht een tijdje en keek hoe de katten bezig waren. Apprentice's gingen trainen, sommige katten lagen samen te tongen, andere waren op weg of terug met prooi in hun bek, en legden het op de prooi stapelde. Een patrouille kwam terug en de commandant begon nieuwe te maken. Een verkleurd blad waaide naar silverkit toe. Ze sloeg ernaar, en duwde het tegen de grond.
(Sorry voor de foto, ik ga nog zoeken en onderschrift en alles, en famillie. Ik wou trouwens dit account aanmaken voor in de skyclan) Zoals Nath al zei zijn de kittens al gekozen, sorry ;c @Nath, Er is niet echt een volgorde, maar we zullen Flicker dan als laatst doen :3
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 16:47 | |
| Sorry voor de DP Oke, zoals jullie waarschijnlijk wel weten gaat Skyclan verdwijnen. Hierdoor zullen we een andere clan moeten kiezen. Nath, Cato, Marieke en ik vonden RC wel een goed idee, nu wil ik weten of ook jullie (kittens en Frost) dit een leuk idee vinden x'D
Fluffel (Cees) Frost (Tazz)
Show (Marieke) Flicker (Nath) Dove (Cato) Brain (Julia) Time (Tessa) Ghost (Lyra)
Liefst zo snel mogelijk reageren x'D
Laatst aangepast door Fluffytail op zo 11 nov 2012 - 21:51; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 16:53 | |
| Ik ben het nog steeds eens met RiverClan, maar had ook nog een ideetje, misschien Kittypet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 16:54 | |
| |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 16:55 | |
| Zou kunnen, maar dat is voor mij eigenlijk pas een vierde optie, omdat ik Fluffel liever in een clan heb x'D (Maar ze niet echt in de ShC/BC past x3) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 17:00 | |
|
Laatst aangepast door Brightpaw op zo 11 nov 2012 - 17:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 17:01 | |
| Waarschijnlijk gaan ze naar RC, dus dan kan ze met haar familly mee x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] zo 11 nov 2012 - 17:02 | |
| |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] | |
| |
|