| Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] | |
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 18:53 | |
| - Mallowkit schreef:
- Nyaa, doe dan maar derde x3
Misschien dat Ghost & Dove precies tegelijk komen soortvan, en dat Flufzel even in paniek raakt. Ik houd van drama hehe.. Jaa das leuk =D sinds ze ook bff dingetjes dinges worden <'3 |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 18:54 | |
| - Blossompaw schreef:
- Mallowkit schreef:
- Nyaa, doe dan maar derde x3
Misschien dat Ghost & Dove precies tegelijk komen soortvan, en dat Flufzel even in paniek raakt. Ik houd van drama hehe.. Jaa das leuk =D sinds ze ook bff dingetjes dinges worden <'3 Dan zijn ze al sinds het begin erg close (alleen dan letterlijk ;'D) - Xx:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 18:55 | |
| |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 18:57 | |
| Whaha, en dat dinegtje met Flicker en de rook enss,, gosh, Ghosty houd van iedereen<3 [size=13.333333969116211] [/size] |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:16 | |
| Yeahh. Ik hou nu al van dit nestje <3
En dan Time en Flicker die samen heel ondeugend zijn <3 Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:19 | |
| Arme Fluffel x'D - Xx:
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:39 | |
| En Brain ook want zij is een ondeugend wijsneusje . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:41 | |
| Help, dan heeft ze enkel nog Show als brave kitten *Kijkt hoopvol naar Marieke*
Oki, en nu ga ik zwijgen, want anders spam ik dit hele topic onder met Arme Fluffel x'D - Xx:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:45 | |
| NOG ÉÉN DING
Dove is toch braaf ;-; nouja speels maar niet zozeer irritant x'D al gaat ze wel veel met Ghost optrekken x3 |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] ma 12 nov 2012 - 19:46 | |
| Nou vooruit dan x'D
Nee, Fluffel vindt ze allemaal lief x'D - Xx:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] di 13 nov 2012 - 9:02 | |
| |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 15:00 | |
| Ghege, Nou ja, ik ga nu effe Wiskunde maken en als ik dan mijn tekst Frans nog niet heb, ga ik aan het geboortetopic beginnen :3 - Xx:
|
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 16:05 | |
| |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 19:00 | |
| Oh, oh, Catooh, zal ik eerst posten, dat jij het daarna aanvult? [size=13.333333969116211] [/size] |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 19:07 | |
| |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 19:11 | |
| @Flicker: Dat wordt allemaal nog besproken, als de gekozen ff een mailtje zouden willen sturen naar mij en Cesanne dan zullen wij kijken naar ieders wensen en een volgorde maken.
@Silverkit: De kittens zijn al gekozen, srry :C, er zijn al wel veel nieuwe open, misschien daar een kijkje nemen? |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 19:15 | |
| - Frostclaw schreef:
- @Flicker: Dat wordt allemaal nog besproken, als de gekozen ff een mailtje zouden willen sturen naar mij en Cesanne dan zullen wij kijken naar ieders wensen en een volgorde maken.
@Silverkit: De kittens zijn al gekozen, srry :C, er zijn al wel veel nieuwe open, misschien daar een kijkje nemen? Je bent laat Tazz x'D We hebben samen in dit topic de volgorde al besproken ;'D - Xx:
|
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 14 nov 2012 - 19:42 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Frostclaw schreef:
- @Flicker: Dat wordt allemaal nog besproken, als de gekozen ff een mailtje zouden willen sturen naar mij en Cesanne dan zullen wij kijken naar ieders wensen en een volgorde maken.
@Silverkit: De kittens zijn al gekozen, srry :C, er zijn al wel veel nieuwe open, misschien daar een kijkje nemen? Je bent laat Tazz x'D We hebben samen in dit topic de volgorde al besproken ;'D Gegegeh... C:' Naja, iig, ik krijg net het lijstje door van Cees, and I agree c: |
|
| |
Nananana~ Batman 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] wo 28 nov 2012 - 22:00 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] do 29 nov 2012 - 17:38 | |
| Nou ja, Ghost en Dove moeten nu reageren ;3 Daarna kunnen we verder *Kijkt lief naar Lyra en Cato*
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] | |
| |
|
| |
|