Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Mist
Member
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Mist
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 17:05

Okki <3

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestkit
Member
lili ✗
13
Afwezig

CAT'S PROFILE
Forestkit
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 17:48

Lijstje (Dit mag je aanvullen en aanpassen):
Naam kitten: Forestkit
Geslacht: Katertje
Karakter: Forestkit is een zeer lieve kater, hij is erg vriendelijk tegen ander katten. zijn droom is om een echt goed warrior te worden, en dat laat hij dan ook zeker zien.
Uiterlijk: Zeer mooie bruin/grijs kater
voorbeeldpost:
komt nog!
Account op welke je bereikbaar bent: Bondi
Motivatie: Ik zou erg mijn best doen!

[Bondi] [Pinksong] [Twilightkit] [Emberkit] [Tailchaser] [Prentiss]
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 2ebh74k
Midgetstripe
Member
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 19:38

Ik zet je erbij ;D
Als ik eer op Fluffel zit

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Crumblekit
Member
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 20:20

[/b]naam:[/b]stijn (word veranderd in cactuskit)
[/b]geslacht:[/b] katertje
[/b]karakter:[/b] vrolijk en humoristisch maar zeer onzeker en snel verdrietig ook hij zal proberen zelfmoord te plegen maar dat word eigenlijk nooit real hij word altijd overtuigd door zijn familie om het niet te doen
[/b]voorbeeld post:[/b] cactuskit was alleen in het bos. het was erg donker en koud die nacht de regen drupte langzaam van zijn gezicht af. hij was van plan om weg te gaan na die verschrikkelijke middag. iedereen schreeuwde naar hem omdat hij zonder toezicht uit de clan was gegaan. hij wist wat hij ging doen hij wou zich in de rivier gooien en zich zelf laten verdrinken. hij wist niet waar het precies was maar zijn pootjes leiden hem er naar toe hij sprong van een steen op het zachte zand. hij keek de donkere rivier in hij zag zijn spiegelbeeld in het kolkende water. op het moment dat hij berijd was te gaan springen hield zijn geest hem tegen. hij herinnerde de leuke momenten in de kraamkamer. hij zach zijn twee liefhebbende ouders die er alteid voor hem waren. hij zach de kleine rossige poes waar hij een beetje verliefd op was. plots werd hij wakker. hij hoorde zich zelf heel hard schreeuwen NEE! toen besefte hij dat hij niet kon gaan noch niet. hij rende weg snel weer terug naar de clan en zijn ouders.

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 2lrsz4
Crumble's:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 20:22

Ik zet je erbij :3

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Fluffytailos
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Fluffytail
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 20:53

I wanna be that Fluffy Ball !
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 34oy4xl
General
»Name Ghostkit.
»Future Names Ghostpaw, Ghostshine.
»Gender Male.
»Age Unborn.
»Parents Fluffytail&Frostclaw.
»Siblings Showkit.
Inside
Doet zich heel stoer voor, maar is eigenlijk een kleine bangerik. Je hoeft maar te zeggen; 'Spin!' of iets dergelijks en hij zit al in een hoekje. Hij houd van slapen en is bijna te lui om te leren. Als apprentice gaat hij pas zijn best doen. Ook heeft hij dan het enthousiasme van Frost (:

Voorbeeldpost
Ghostkit keek om zich heen. Gelukkig, hij zag niemand. Met stille stapjes liep hij verder. Hij keek nog eens om zich heen of er echt niemand was. Toen hij weer verder wilde lopen hoorde hij gekraak. Hij stopte abrupt. Een rilling liep over zijn rug. Achter de boom zag hij een wit gedaante. B..bbenn jij ee-een spook-k? stotterde hij op zijn allerzachtst. Hij keek snel even achterom om te zien of hij een mogelijkheid had om weg te rennen, maar toen hij achter zich keek, was er een tweede gedaante. Hij wist zich geen raad en zette het op een rennen. Dwars door het eerste gedaante heen was hij gerend. Erdoorheen? dacht hij bij zichzelf. Hij keek achterom, erdoorheen? Dat was toch niet mogelijk? Hij probeerde te zien of de gedaante er nog was, moor voor hij het wist zag hij een boom, en toen werd alles zwart. Toen hij zijn ogen weer opende lag hij zwetend tegen zijn moeder aan. Was het een droom geweest? Hij heette toch niet voor niets Ghostkit? Misschien bestonden ze wel echt. Bij die gedachte liep er een zelfde rilling over zijn rug als die in zijn droom. Precies hetzelfde. Bang werd hij ervan.

Word afgemaakt~

Setje
~:
Me
Bekendste/bereikbare acc
Summerkit
Motivation <3
Ik houd van Flufzel katjes <3

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 11topef
Art for Summer ~:
Bondi
Member
lili
63

CAT'S PROFILE
Bondi
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:44

Forestkit schreef:

Lijstje (Dit mag je aanvullen en aanpassen):
Naam kitten: Forestkit
Geslacht: Katertje
Karakter: Forestkit is een zeer lieve kater, hij is erg vriendelijk tegen ander katten. zijn droom is om een echt goed warrior te worden, en dat laat hij dan ook zeker zien.
Uiterlijk: Zeer mooie bruin/grijs kater
voorbeeldpost:

vanuit zijn nest bij de ander keek Forestkit naar buiten. de zon was onder aan het gaan en de nacht zou snel aan breken. Hoewel hij die dag voor het eerst naar buiten was geweest wilden hij meer zien dan hij vandaag had gedaan. Hij legden zijn kop op zijn pootjes en deed zijn ogen dicht. Toen de ander sliepen deed hij zijn ogen weer open. Met groot ogen en opgezeten staart keek hij nog eens om alles goed te zien. Hij stapten over de poes die voor hem lag en sloop het hol uit. Tot zijn schrik zaten er nog katten op de open plek. Zo stil zijn potjes hem konden dragen trippelden hij naar de dikke boom vlak bij het hol van de oudsten. De boom was zo dik dat hij zicht makkelijk zou kunnen verstopten. Hij zat ingedoken toe te kijken wat ze aan het doen waren op de open plek. Zijn staart was zo dik geworden dat hij bijna op een vos leek. Hij spitsten zijn oren en keek naar achten een geluid!Het leek wel op een ander kat. Met een ruk draaide hij zicht om. Hij stond oog in oog met een kat die hij nog nooit gezien had. Zijn hartje ging zo snel dat hij het niet meer bij kon houden met tellen. ''HALLOOOO'' miauwde hij zonder te laten zien dat hij bang was.

'' Sorry ik kan zo snel niets ander verzinnen! maar ik beloof het nog beter te gaan doen!
Account op welke je bereikbaar bent: Bondi
Motivatie: Ik zou erg mijn best doen!

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Honeypaw''
Member
Danii
215

CAT'S PROFILE
Honeypaw''
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 9:55

Erbij gezet =D

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Signaturehoneyjuice
My daddy says that I can't learn everything. I said: "Challenge Accepted!"
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 9:59

Ik sta er nog niet bij hoor :3

Btw, wanneer gaan jullie kiezen ?

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
Art for Summer ~:
Tess
Member
Badass Ly'
112
Tess
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:02

Ik vind dit doodeng >.<

Gast, this is my theme
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Waqe00
FanClan Cats:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:04

@ Lyra, oh, dacht dat ik jou er ook bij had gezet x'D
Zal je er dan nu bijzetten c:

Wanneer we gaan kiezen? Waarschijnlijk vanavond ergens ;D

Mottlekit
Member
The Script
11

CAT'S PROFILE
Mottlekit
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:05

Oeh!!! Very Happy

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Xdzehz
Guidetti
Member
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:05

I CAN'T WAIT NOMNOMNOMNMNOMNOMNOMNOM

Ik hoop dat Finishje een kansje maakt <3

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:29

@Guidetti; Idd <3

Hoop dat Ghost ook een kansje heeft <3

Sorry dat ik je topic onderspam ;S

Art for Summer ~:
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:30

Haha, maakt niet uit x3

Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:32

Ik denk dat iedereen wel een kansje maakt =3

Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Otfe2x
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:32

Ik hoop dat Peach een kansje maakt, ben bezig plaatjes zoeken >D

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 124h6js
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:44

In dat geval prop ik er nu een post bij >3

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 32znv9f
Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 34xhx6s
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 11:55

*Hoopt stiekem dat er voor 9 uur gekozen word xd*

Neeh, ik ga om negen uur naar bed weetje, ik kijk dan de volgende ochtend wel, so, niet overhaasten!

Art for Summer ~:
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:31

Omg kan niet wachten tot de keuzes gemaakt zijn - ik wil zo graag een Skyclan kat die ik wél actief kan houden om dat Flickers karakter gwn awesome is 8D

"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 6IRKqVAFluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 MKN7vHEFluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 IfBu3avFluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 PS18GM0
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]   Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz] - Pagina 3 Icon_minitime

Fluffel x Frost, Fluffy Balls [Gz]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: