Algemene rpg discussie - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene rpg discussie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Whispersong
StarClan
Algemene rpg discussie - Pagina 4 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 17:36

Ik denk dat ik Whisper haar geloof in StarClan laat stoppen

EDIT: Ik laat haar overlopen naar de BC...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene rpg discussie - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 19:36

Whisper@ Mhm, miss geeft dat wat inspi?

Gaat Bravesoul dood..?
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:31

Ivy zit momenteel te stikken in kraaienvoer, en is ziek.
Wat draag ik toch een zorg voor m'n characters. (a')
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:33

Ivyleaf: Wat ben je toch weer lief voor je karakters ~ hehe
--
Arcticlight heeft nu al best wel veel gedaan voor een nieuw account, en daar ben ik trots op ook. Vos verjaagd, apprentice geholpen met jagen, meegegaan op een patrouille en heel wat nieuwe katten ontmoet. Zo wil ik graag doorgaan ~ Hopelijk houd ik de inspiratie die ik voor hem heb, want langzaam aan begin ik een band met hem te scheppen die ik nooit echt gehad heb met een ander account hier op WC.
Sparkshade
Member
Babs
185

CAT'S PROFILE
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:34

Ivy@ Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn talenten met Dreamgaze om der te helpen en ik denk dat je weinig aan Snowykit zult hebben, dus ik houd me er voor nu buiten xD Je bent wel gekozen met Twirlfang voor Strawberry's verhaallijnding :3

---

Linn@ Arctic is ook zo cute :3
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:35

Wat er met Bravesoul gaat gebeuren weet ik nog niet, hij kan dood gaan, maar ook niet. Zijn leven ligt in jullie handen =D
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 19:40

#Articlight; I know right! :')
#Strawberry; Net gezien, merci!
#Bravesoul; Sorry, ik heb geen Riverclanner. But he can't die!
Icy
Member
Algemene rpg discussie - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:56

Arcticlight schreef:
Ivyleaf: Wat ben je toch weer lief voor je karakters ~ hehe
--
Arcticlight heeft nu al best wel veel gedaan voor een nieuw account, en daar ben ik trots op ook. Vos verjaagd, apprentice geholpen met jagen, meegegaan op een patrouille en heel wat nieuwe katten ontmoet. Zo wil ik graag doorgaan ~ Hopelijk houd ik de inspiratie die ik voor hem heb, want langzaam aan begin ik een band met hem te scheppen die ik nooit echt gehad heb met een ander account hier op WC.

Algemene rpg discussie - Pagina 4 Tumblr_inline_mgdzppFZhF1rzksjj
Creamyfrost
StarClan
Algemene rpg discussie - Pagina 4 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 21:20

Creamypaw krijgt eindelijk wat meer zelfvertrouwen :p .
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 10:38

Ik heb na The Blue Star, veel medelijden met mijn Jay'tje :c, Hij denkt dat het zijn schuld is dat Bluestar dood is en dat zal hij voor de rest van zijn leven meemoeten nemen, Zijn litteken over zijn hele linkervoorpoot zal het hem laten herrineren :'3
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 9:32

Ik hou van het gedrag van Arcticlight. Hij is mijn tweede personage in mijn hele rpg-leven waar ik echt een band mee aan het scheppen ben. Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik wil Laura echt zo erg bedanken voor mij de kans te geven om hem te spelen <'3 Want als jij er nooit 'ja' op had gezegd had ik hem nu niet en was ik niet zo actief in de rpg geworden <'3 So thank you c':
---
Momenteel heeft Arcticlight samen met Stormtear de overleden Stormtail het kamp in gedragen, riverclan katten zijn natuurlijk welkom! Geef deze elder een afscheid;
http://warriorcats.bigforumpro.com/t10060-he-died#246819
Creamyfrost
StarClan
Algemene rpg discussie - Pagina 4 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 9:47

Creamypaw is weer helemaal overstuur door alles wat er in het kamp gebeurt, arm katje. Hij krijgt zijn eerste assessment van Smoketear. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen :p .
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 9:54

Veel succes Creamypaw! Hopelijk heeft Arcticlight's hulp een beetje geholpen :3
Mr. Tips
Member
Algemene rpg discussie - Pagina 4 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 10:36

Petal gaat haar oude mentor haten :3
Eriksen
Member
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 10:38

Well, Owl gaat binnenkort naar StarClan D:

En Shrew wordt een beetje leeg door haar mislukte realtie met Wolf, arme arme Nightpaw xD
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 10:45

Sassykit gaat binnenkort heel wat tranen laten om de dood van Bluestar D':
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 11:02

Creamypaw@ Gaan jullie assessment topics doen ja? C:

--

Ik heb zoveel medelijden met Emberstorm, maar tegelijkertijd is 't zo heerlijk om haar zo te spelen xD...

Ik wil echt een katje waarmee ik 'hyper'actief ben in de RPG, die gewoon heel veel katten kent enzo :I Snowypaw maybe, of Dreamgaze. Maar Dreamgaze zie ik ooit nog wel eens moeder worden ofzow =w=
Darkstripe
Member
Iemand die je kent
144
Actief

CAT'S PROFILE
Darkstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 11:23

@Arcticlight: Zeker heeft dat geholpen :3 !
@Strawberry: Ja, eentje voor Creamypaw (: .
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:18

Babs: Ik zou niet weten welke kat je daarvoor moet kiezen c': Eentje waarmee je graag post misschien?
Pewdie
Member
RAWR
57

CAT'S PROFILE
Pewdie
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:19

Stephano is Pewds geloof ik een beetje zat. x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene rpg discussie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: