|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie ma 28 jan 2013 - 17:36 | |
| Ik denk dat ik Whisper haar geloof in StarClan laat stoppen
EDIT: Ik laat haar overlopen naar de BC... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie ma 28 jan 2013 - 19:36 | |
| Whisper@ Mhm, miss geeft dat wat inspi?
Gaat Bravesoul dood..? |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 19:31 | |
| Ivy zit momenteel te stikken in kraaienvoer, en is ziek. Wat draag ik toch een zorg voor m'n characters. (a') |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 19:33 | |
| Ivyleaf: Wat ben je toch weer lief voor je karakters ~ hehe -- Arcticlight heeft nu al best wel veel gedaan voor een nieuw account, en daar ben ik trots op ook. Vos verjaagd, apprentice geholpen met jagen, meegegaan op een patrouille en heel wat nieuwe katten ontmoet. Zo wil ik graag doorgaan ~ Hopelijk houd ik de inspiratie die ik voor hem heb, want langzaam aan begin ik een band met hem te scheppen die ik nooit echt gehad heb met een ander account hier op WC. |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 19:34 | |
| Ivy@ Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn talenten met Dreamgaze om der te helpen en ik denk dat je weinig aan Snowykit zult hebben, dus ik houd me er voor nu buiten xD Je bent wel gekozen met Twirlfang voor Strawberry's verhaallijnding :3
---
Linn@ Arctic is ook zo cute :3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 19:35 | |
| Wat er met Bravesoul gaat gebeuren weet ik nog niet, hij kan dood gaan, maar ook niet. Zijn leven ligt in jullie handen =D |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 19:40 | |
| #Articlight; I know right! :') #Strawberry; Net gezien, merci! #Bravesoul; Sorry, ik heb geen Riverclanner. But he can't die! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 29 jan 2013 - 21:20 | |
| Creamypaw krijgt eindelijk wat meer zelfvertrouwen :p . |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie za 2 feb 2013 - 10:38 | |
| Ik heb na The Blue Star, veel medelijden met mijn Jay'tje :c, Hij denkt dat het zijn schuld is dat Bluestar dood is en dat zal hij voor de rest van zijn leven meemoeten nemen, Zijn litteken over zijn hele linkervoorpoot zal het hem laten herrineren :'3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 9:32 | |
| Ik hou van het gedrag van Arcticlight. Hij is mijn tweede personage in mijn hele rpg-leven waar ik echt een band mee aan het scheppen ben. Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik wil Laura echt zo erg bedanken voor mij de kans te geven om hem te spelen <'3 Want als jij er nooit 'ja' op had gezegd had ik hem nu niet en was ik niet zo actief in de rpg geworden <'3 So thank you c': --- Momenteel heeft Arcticlight samen met Stormtear de overleden Stormtail het kamp in gedragen, riverclan katten zijn natuurlijk welkom! Geef deze elder een afscheid; http://warriorcats.bigforumpro.com/t10060-he-died#246819 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 9:47 | |
| Creamypaw is weer helemaal overstuur door alles wat er in het kamp gebeurt, arm katje. Hij krijgt zijn eerste assessment van Smoketear. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen :p . |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 9:54 | |
| Veel succes Creamypaw! Hopelijk heeft Arcticlight's hulp een beetje geholpen :3 |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 10:36 | |
| Petal gaat haar oude mentor haten :3 |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 10:38 | |
| Well, Owl gaat binnenkort naar StarClan D:
En Shrew wordt een beetje leeg door haar mislukte realtie met Wolf, arme arme Nightpaw xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 10:45 | |
| Sassykit gaat binnenkort heel wat tranen laten om de dood van Bluestar D': |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 11:02 | |
| Creamypaw@ Gaan jullie assessment topics doen ja? C:
--
Ik heb zoveel medelijden met Emberstorm, maar tegelijkertijd is 't zo heerlijk om haar zo te spelen xD...
Ik wil echt een katje waarmee ik 'hyper'actief ben in de RPG, die gewoon heel veel katten kent enzo :I Snowypaw maybe, of Dreamgaze. Maar Dreamgaze zie ik ooit nog wel eens moeder worden ofzow =w= |
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 11:23 | |
| @Arcticlight: Zeker heeft dat geholpen :3 ! @Strawberry: Ja, eentje voor Creamypaw (: . |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 12:18 | |
| Babs: Ik zou niet weten welke kat je daarvoor moet kiezen c': Eentje waarmee je graag post misschien? |
|
| |
RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 3 feb 2013 - 12:19 | |
| Stephano is Pewds geloof ik een beetje zat. x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie | |
| |
|
| |