|
|
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 26 feb 2013 - 15:02 | |
| @Marieke; Het is jou keuze, ik zal het niet doen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 26 feb 2013 - 15:13 | |
| Of je laat haar even inactief worden en denkt na of je dit wel wilt? Ik bedoel, ik geloof dat je spijt had van het sterven van Suntail |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 8 maa 2013 - 7:50 | |
| Spannend, Spannend, Spannend <'3 Ik heb gewoon zoveel zin in Dustkit dat ik moeite moet doen om te wachten haha. Dat voorspelt veel goeds, betekent dat ik hem nu al heel leuk vind en ik vast heel veel met hem ga rpg'en. Heb mezelf beloofd om ook in de kitten periode volop actief te zijn met hem, aangezien ik daar nog nooit echt actief uit ben gekomen zeg maar :'D Maar met zo'n ouders als Silver&Dog moet het denk 'k wel lukken. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:46 | |
| Mijn karakters hebben gewoon forever bindingsangst :'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:48 | |
| Fire is zo'n beetje dood. XD @hierboven: da ken ik xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:50 | |
| Rest in peace :'D
En ja xD Tot nu toe zijn mijn katjes alleen maar gestorven door partnerschap:I Honeyfeather, Icestorm xD |
|
| |
Chi <'3 106 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:52 | |
| #Hierboven: Whhahaha, aww.XD Spotted is verdwaald in een oud dassenhol terwijl Quietwind haar probeert te vinden. :'D En Gray is nogal van slag omdat... Swift te mager is naar zijn zin. :I |
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:56 | |
| Honeyblossom is gewoon hopeloos in het gebied kittens, is mij opgevallen xD Ze zegt altijd wel wat verkeerd xD *look at Iriskit and Frostkit* |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 18:58 | |
| Ach, dat is op zich ook erg schattigxD |
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 19:10 | |
| Whut is schattig *volgt het nu al niet meer* En nu is Honeyblossom dus in de Medicine Cats den, ik begin lekker zegt xD Blue is en blijft gewoon een bitch, ookal post ik amper op haat wat echt zeer jammer is D: -damn blues nieuwe setje heeft fckng gele ogen xD-
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 19:16 | |
| - Snowypaw schreef:
- Rest in peace :'D
En ja xD Tot nu toe zijn mijn katjes alleen maar gestorven door partnerschap:I Honeyfeather, Icestorm xD Nu voel ik me schuldig.. XD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 22 maa 2013 - 20:07 | |
| - Fireheart schreef:
- Snowypaw schreef:
- Rest in peace :'D
En ja xD Tot nu toe zijn mijn katjes alleen maar gestorven door partnerschap:I Honeyfeather, Icestorm xD Nu voel ik me schuldig.. XD You are bad and you should feel bad! >C *Points* Kidding xD |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 15:31 | |
| Mijn Thrushpaw is echt een stupid furball, and that's why I like him so much x3
Al mijn Shadowclan katten zijn zo'n beetje bitches, enkel is Berrypaw echt een ... mweh x3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 15:39 | |
| Hmmm.... Ik wil meer Demeter x Ty want dat post fijn en ik wil een keer een gezinnetje Maar ja... dat duurt waars. nog even. |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 18:15 | |
| Ziva is totally back en verleid nu Slender, en Ivyleaf heeft zin in Ash en Thrush te villen.(': |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 18:30 | |
| Derp. Buiten Honeyspots heb ik al heel lang geen karakter meer gehad waar ik zo lekker mee overweg kan ik de rpg. <3 |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 18:31 | |
| Ik heb zo'n idee dat ik iedereen in de steek laat omdat ik me de laatste tijd niet kan binden aan een account .3. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 20:14 | |
| "Wat nou als ik gewoon van je wegloop? Het kan me geen bal schelen of je me een kitten vindt of niet, ik weet wel dat je me haat. Je geeft alleen maar om je reputatie in de Clan, en alleen omdat Thrushpaw een snelle leerling is, geef je hem het voordeel van de twijfel. Weet je wat? Als jij naar Rushspirit gaat, vraag ik meteen om een andere, betere Mentor, die me dus wel waardeert voor hoe ik ben."
En dat was weer een wijze uitspraak van Ashpaw x3 |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 20:27 | |
| Ik heb serieus medelijden met Ashpaw:'Dw |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 24 maa 2013 - 20:38 | |