Algemene rpg discussie - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene rpg discussie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Snowcrystal
Member
Algemene rpg discussie - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 19:15

Lionclaw schreef:
Ik vind het nog steeds erg dat Dreamheart me op msn vertelde dat ze opeens met Crooked zou gaan. Daar ben ik nog steeds pissig over...

niet alles gaat altijd volgens plan, je moet dat maar gewoon accepteren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 19:20

Snowpaw schreef:
Lionclaw schreef:
Ik vind het nog steeds erg dat Dreamheart me op msn vertelde dat ze opeens met Crooked zou gaan. Daar ben ik nog steeds pissig over...

Tja, een beetje overleg kan ook nooit kwaad, of niet dan?x3

---

Honey is nog steeds niet naar het kamp gebracht en ligt nog steeds in het territorium, damn x'D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 19:23

Strawberry schreef:
Snowpaw schreef:
Lionclaw schreef:

Tja, een beetje overleg kan ook nooit kwaad, of niet dan?x3

---

Honey is nog steeds niet naar het kamp gebracht en ligt nog steeds in het territorium, damn x'D

okee daar heb je wel gelijk in xD
moet ik Thunder maar weer aan het werk zetten? xD
2e lijk dat hij dan binnenbrengt xd
Nightrise
Member
157

CAT'S PROFILE
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 20:23

Want Phantom heeft zijn moeder vermoord woehahahahaaaaaaa ! XD oke srr 8D
Charcoalflare
Member
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 21:46

Nom Nom, ik wil de stoere crazy katerverslinder met Charcoal uithangen :3

Ik irriteer me er wel aan dat ik mijn posts niet zo goed of groot krijg, nja, even inkomen kan nooit kwaad.

En tja, BloodClan..
Longtail
Member
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 15:19

Ging ze tich niet aan sluiten bij nightrise XD
*hinthint
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 15:27

@Strawberry: Als Thunder haar binnenbrengt in het kamp wil Leafpool ook wel meehelpen of haar vinden? ^^
Bones
Member
169

CAT'S PROFILE
Rank:
Bones
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 17:38

T.T Ik wil eindelijk met Wishie kunnen posten, maar er wordt maar niet op haar aanvraag geantwoord..
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 17:45

Bij Otis ook niet Sad
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 17:51

Jullie hebben allemaal epic verhaallijnen met jullie charrie's, waarom lukt dat mij niet x'D
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 18:14

Het enige character met verhaallijn dat ik heb op warrior cats is Snowrose.
Ze heeft wat met de thunderclankater Longtail, toen ze een patrouille deed met een apprentice waren ze hem tegen gekomen en hij vroeg haar dingen waarvoor ze hem uitschold en toen sprong hij de rivier in en verzoop hij bijna :'D Ze heeft hem gered en toen vroeg hij stil of hij haar kon zien aan vierboom. Dat deden ze dan daarna en toen kwam er meer (half half nu ongeveer) en dan in de toekomst moet er nog een rogue Longtail proberen te versieren, wat Snowrose dan ofwel teweten komt als ze in TC gebied is OF te weten komt omdat haar vriend/vriendin het zag. (daar zoek ik nog iemand voor :3)
Charcoalflare
Member
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 18:34

Ik denk dat het ook gwn een beetje toeval is enzo. Ik heb ook geen storyline met Charcoal. Die komt er vast vanzelf naarmate ik haar wat meer RPG.

Omg ik heb echt te veel zin om haar te RPGen, ik ben al 2 dagen op dit account ipv. Fireheart D:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 18:55

Ik heb zin om iets te doen met Strawberry, ik ga gewoon een boel random topics met haar aanmaken, yay for character development 8D x'D
Nightrise
Member
157

CAT'S PROFILE
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 19:29

Ik heb ook nig niets voor night enkel dat ze nogal van macht houd
ik he op gemerkt dat er niet zoveel slechte clan kattinnen zijn XD
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 19:40

Pffff; Ik ben een beetje down. Blackclaw heeft een partner Eaglestrike maar de eigenaar van Eaglestrike heeft weinig inspiratie voor haar, dus nu moet eaglestrike ofwel weggeven worden of (wat de eigenaar voorstelde) wordt ze vermoord door blackclaw, maar dat zie ik niet zitten dus weigerde ik. Dusja we shall see, maar iemand interesse als Eaglestrike /misschien/ op de accountmarkt komt?
Nightrise
Member
157

CAT'S PROFILE
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 nov 2011 - 11:39

Groentje zijn is best iri XP
he je eindelijk eens een gaaf idee en denk van die lijkt me leuk, wil je gaan posten zie ja dat iemand voor jou tijd al hetzelfde idee had in de zelfde clan x'D
eigenlijk is het wel grappig XD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 22:36

Hmm.. Ik weet eventjes niet wat ik moet, ik wil graag met mijn katten rpgen... Maar de laatste tijd als ik random topics aanmaak.. reageert er niemand meer. Moet ik dan echt afspraken gaan maken met mensen dat ze reageren of dat er iets van te voren afgesproken moet worden wat er gaat gebeuren?;^;
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 18:10

Heb zin in een topic met Lion.
Iemand?
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimema 29 okt 2012 - 16:09

*Blaast stof weg*

Wauw, beetje graven en ik vind een topic dat ik zocht.

Vraagje naar iedereen, wat zijn echt dingen die je ooit nog eens met je karakter wil doen?
Ik wil met Dogdance nog eens een ander clan territorium binnen dringen. (:

Verder zijn topics nog altijd welkom, aangezien veel van mijn topics doodgaan...
Nightshade
Member
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitimema 29 okt 2012 - 16:14

*Schraapt keel*
Met Nightpaw wil ik nog eens een gevecht met een Shadowclanner waar bij ze allebei even zwaar gewond raken en allebei half dood gevonden worden of zo xD

Met Brightpaw wil ik nog eens een topic waar bij Darkfire haar lastig valt, maar dat Brightpaw dit keer Darkfire eens een beetje een kopje kleiner weet te maken om dat ze dan sowieso al warrior is, en een stuk sterker en zelfverzekerder.

Met Smoketear wil ik nog eens een clan genoot doden, en een kat uit een andere clan.

Met Lightpaw wil ik nog eens een super cute topic waar bij Lightpaw schuld gevoelens krijgt voor alles wat ze doet en heeft gedaan tegen over haar clan.

Met Innerpaw wil ik nog eens een leuke topic met haar twin <3 Maar die komt, maar dan gaat Inner dood >D

Met Frozenpaw wil ik nou wel eens beginnen

Met 'Stormpaw wil een topic waar bij hij Splashpaw even duidelijk maakt dat Silver van hem is >D

Dat was het wel zo'n beetje tot nu toe ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene rpg discussie   Algemene rpg discussie - Pagina 2 Icon_minitime

Algemene rpg discussie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: