|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 25 okt 2011 - 19:15 | |
| - Lionclaw schreef:
- Ik vind het nog steeds erg dat Dreamheart me op msn vertelde dat ze opeens met Crooked zou gaan. Daar ben ik nog steeds pissig over...
niet alles gaat altijd volgens plan, je moet dat maar gewoon accepteren... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 25 okt 2011 - 19:20 | |
| - Snowpaw schreef:
- Lionclaw schreef:
- Ik vind het nog steeds erg dat Dreamheart me op msn vertelde dat ze opeens met Crooked zou gaan. Daar ben ik nog steeds pissig over...
niet alles gaat altijd volgens plan, je moet dat maar gewoon accepteren...
Tja, een beetje overleg kan ook nooit kwaad, of niet dan?x3 --- Honey is nog steeds niet naar het kamp gebracht en ligt nog steeds in het territorium, damn x'D |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 25 okt 2011 - 19:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Snowpaw schreef:
- Lionclaw schreef:
niet alles gaat altijd volgens plan, je moet dat maar gewoon accepteren...
Tja, een beetje overleg kan ook nooit kwaad, of niet dan?x3
---
Honey is nog steeds niet naar het kamp gebracht en ligt nog steeds in het territorium, damn x'D okee daar heb je wel gelijk in xD moet ik Thunder maar weer aan het werk zetten? xD 2e lijk dat hij dan binnenbrengt xd |
|
| |
157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 25 okt 2011 - 20:23 | |
| Want Phantom heeft zijn moeder vermoord woehahahahaaaaaaa ! XD oke srr 8D |
|
| |
Wazzy 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie di 25 okt 2011 - 21:46 | |
| Nom Nom, ik wil de stoere crazy katerverslinder met Charcoal uithangen :3
Ik irriteer me er wel aan dat ik mijn posts niet zo goed of groot krijg, nja, even inkomen kan nooit kwaad.
En tja, BloodClan..
|
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 15:19 | |
| Ging ze tich niet aan sluiten bij nightrise XD *hinthint |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 15:27 | |
| @Strawberry: Als Thunder haar binnenbrengt in het kamp wil Leafpool ook wel meehelpen of haar vinden? ^^ |
|
| |
169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 17:38 | |
| T.T Ik wil eindelijk met Wishie kunnen posten, maar er wordt maar niet op haar aanvraag geantwoord.. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 17:45 | |
| Bij Otis ook niet |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 17:51 | |
| Jullie hebben allemaal epic verhaallijnen met jullie charrie's, waarom lukt dat mij niet x'D |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 18:14 | |
| Het enige character met verhaallijn dat ik heb op warrior cats is Snowrose. Ze heeft wat met de thunderclankater Longtail, toen ze een patrouille deed met een apprentice waren ze hem tegen gekomen en hij vroeg haar dingen waarvoor ze hem uitschold en toen sprong hij de rivier in en verzoop hij bijna :'D Ze heeft hem gered en toen vroeg hij stil of hij haar kon zien aan vierboom. Dat deden ze dan daarna en toen kwam er meer (half half nu ongeveer) en dan in de toekomst moet er nog een rogue Longtail proberen te versieren, wat Snowrose dan ofwel teweten komt als ze in TC gebied is OF te weten komt omdat haar vriend/vriendin het zag. (daar zoek ik nog iemand voor :3)
|
|
| |
Wazzy 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 18:34 | |
| Ik denk dat het ook gwn een beetje toeval is enzo. Ik heb ook geen storyline met Charcoal. Die komt er vast vanzelf naarmate ik haar wat meer RPG.
Omg ik heb echt te veel zin om haar te RPGen, ik ben al 2 dagen op dit account ipv. Fireheart D: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 18:55 | |
| Ik heb zin om iets te doen met Strawberry, ik ga gewoon een boel random topics met haar aanmaken, yay for character development 8D x'D |
|
| |
157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 19:29 | |
| Ik heb ook nig niets voor night enkel dat ze nogal van macht houd ik he op gemerkt dat er niet zoveel slechte clan kattinnen zijn XD |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie wo 26 okt 2011 - 19:40 | |
| Pffff; Ik ben een beetje down. Blackclaw heeft een partner Eaglestrike maar de eigenaar van Eaglestrike heeft weinig inspiratie voor haar, dus nu moet eaglestrike ofwel weggeven worden of (wat de eigenaar voorstelde) wordt ze vermoord door blackclaw, maar dat zie ik niet zitten dus weigerde ik. Dusja we shall see, maar iemand interesse als Eaglestrike /misschien/ op de accountmarkt komt? |
|
| |
157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 11 nov 2011 - 11:39 | |
| Groentje zijn is best iri XP he je eindelijk eens een gaaf idee en denk van die lijkt me leuk, wil je gaan posten zie ja dat iemand voor jou tijd al hetzelfde idee had in de zelfde clan x'D eigenlijk is het wel grappig XD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie vr 2 dec 2011 - 22:36 | |
| Hmm.. Ik weet eventjes niet wat ik moet, ik wil graag met mijn katten rpgen... Maar de laatste tijd als ik random topics aanmaak.. reageert er niemand meer. Moet ik dan echt afspraken gaan maken met mensen dat ze reageren of dat er iets van te voren afgesproken moet worden wat er gaat gebeuren?;^; |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie zo 4 dec 2011 - 18:10 | |
| Heb zin in een topic met Lion. Iemand? |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie ma 29 okt 2012 - 16:09 | |
| *Blaast stof weg*
Wauw, beetje graven en ik vind een topic dat ik zocht.
Vraagje naar iedereen, wat zijn echt dingen die je ooit nog eens met je karakter wil doen? Ik wil met Dogdance nog eens een ander clan territorium binnen dringen. (:
Verder zijn topics nog altijd welkom, aangezien veel van mijn topics doodgaan... |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie ma 29 okt 2012 - 16:14 | |
| *Schraapt keel* Met Nightpaw wil ik nog eens een gevecht met een Shadowclanner waar bij ze allebei even zwaar gewond raken en allebei half dood gevonden worden of zo xD
Met Brightpaw wil ik nog eens een topic waar bij Darkfire haar lastig valt, maar dat Brightpaw dit keer Darkfire eens een beetje een kopje kleiner weet te maken om dat ze dan sowieso al warrior is, en een stuk sterker en zelfverzekerder.
Met Smoketear wil ik nog eens een clan genoot doden, en een kat uit een andere clan.
Met Lightpaw wil ik nog eens een super cute topic waar bij Lightpaw schuld gevoelens krijgt voor alles wat ze doet en heeft gedaan tegen over haar clan.
Met Innerpaw wil ik nog eens een leuke topic met haar twin <3 Maar die komt, maar dan gaat Inner dood >D
Met Frozenpaw wil ik nou wel eens beginnen
Met 'Stormpaw wil een topic waar bij hij Splashpaw even duidelijk maakt dat Silver van hem is >D
Dat was het wel zo'n beetje tot nu toe ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene rpg discussie | |
| |
|
| |
|