|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Let's look around [open] vr 19 okt 2012 - 21:05 | |
| Camarovi liep over de bosgrond naat de Twolegplaats. Daar woonden de kittypets. Camarovi vond het veel leuker om vrij te zijn, zelf te jagen en te rennen. Maar soms, wanneer het een strenge winter was en er bijna geen prooi meer was, droomde ze van een thuis, waar er genoeg eten en het lekker warm was. Ze vroeg zich af hoe het leven van een kittypet was. Zouden ze soms ook dromen van het bos? Camarovi sprong over een boomstronk. Daar! De eerste daken van de Twolegplaats verschenen tussen de bladeren. Het was mooi weer en de vogels floten boven haar in de bomen. Een prachtige dag voor een kijkje te nemen. Toen ze bij de hekken van de tuinen was, kroop ze behendig in een boom. Vanaf daar kon ze in de tuinen van de twolegs kijken. Misschien kwam ze zelfs een kittypet tegen. Kittypets konden niet vechten, dus Camarovi was niet bang. En als er een dat toevallig wel kon, kon ze snel wegrennen naar het woud. Daar zouden de kittypets haar niet volgen. |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] do 1 nov 2012 - 1:00 | |
| Sparklez zat in zijn tuin en rook een onbekende kat. Eindelijk! Een kat! Ik verveel me dood, en heb geen andere katten om mee te spelen! Misschien wil deze kat Sparklez had een hele tijd niet meer met een kat gespeeld. Zo eenzaam dat hij niet eens kon denken dat deze onbekende kat gevaarlijk kon zijn. Hij stormde op de geur af. In de verte zag hij een rogue, hij begon er toen rustig op af te lopen. ''Hallo. Ik ben Sparklez, woon jij hier ergens ook?'' miauwde hij rustig. Deze rogue zag er niet gevaarlijk uit en hij was wel klaar om zichzelf te verdedigen. ''Ik ben blij dat ik eindelijk een kat tegen kom! In de straat heb ik nog niemand ontmoet'' Sparklez vroeg zich af wat de naam was van de rogue, en of ze ook vriendelijk was. ''Wat is jouw naam?'' miauwde hij toen. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] do 1 nov 2012 - 17:05 | |
| Camarovi draaide zich om toen ze de geur van een kittypet rook. Een zwarte kater liep naar haar toe. ''Hallo. Ik ben Sparklez, woon jij hier ergens ook?'' Ben je niet bang van me?" Antwoordde Camarovi speels. Ze vond het grappig dat een kittypet zo rustig naar haar toe liep. Opgewekt ging de ander kat door. ''Ik ben blij dat ik eindelijk een kat tegen kom! In de straat heb ik nog niemand ontmoet'' Voordat Camarovi kon antwoordden, ging de kater al verder. ''Wat is jouw naam?'' Vroeg hij. Camarovi bekeek de kat eens, hij was misschien een beetje jonger dan haar. "Ik ben Camarovi, ik woon even verderop in het bos. Ik vind het ook leuk om eens iemand tegen te komen. Ik ben een rouge, een eenling dus. Nog vragen?" Camarovi was wel blij, nu had ze tenminste iemand om tegen te praten. |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] vr 2 nov 2012 - 12:32 | |
| ''Ben je niet bang van me?'' miauwde de rogue. ''Een beetje'' miauwde sparklez. ''Maar ik wou vrienden vinden, want ik woon hier pas net met mijn tweebenen en als ik dan niet op een kat af kom maak ik misschien wel nooit vrienden.'' De andere poes antwoordde op al sparklez vragen 'Ik ben camarovi, ik woon even verderop in het bos. Ik vind het ook leuk om eens iemand tegen te komen. Ik ben een rouge, een eenling dus. Nog vragen?' 'Nog ééntje'' miauwde sparklez. ''Ik heb wel eens gehoord van clankatten, en rogue's die kunnen jagen. Ik wou ook ooit jagen. Alleen een vriend van me vertelde voor ik hierheen verhuisde dat ze dan boos werden... Hoe is het om te jagen? Ik kan alleen jagen op stomme bladeren, die niet wegspringen kunnen..'' Sparklez wou heel graag ook kunnen jagen. Alleen hij was er zeker van dat ze hem niet bij een clan zouden willen...Hij was maar een kittypet. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] vr 2 nov 2012 - 18:34 | |
| ''Ik heb wel eens gehoord van clankatten, en rogue's die kunnen jagen. Ik wou ook ooit jagen. Alleen een vriend van me vertelde voor ik hierheen verhuisde dat ze dan boos werden... Hoe is het om te jagen? Ik kan alleen jagen op stomme bladeren, die niet wegspringen kunnen..'' Zei Sparklez. "Ik vind jagen super!" Antwoordde Camarovi. "En wat je vriend zei is waar, er leven hier vijf clans in het bos. De ThunderClan, de SkyClan, RiverClan, ShadowClan en de WindClan. Er is ook de BloodClan, die leeft hier ergens in het twolegdorp. En natuurlijk de rogues, zoals ik." Camarovi kwam even op adem. "Ze worden echt boos als je op hun territorium jaagt. Maar misschien kan ik je helpen? Ik kan je wel leren jagen... Op mijn territorium natuurlijk!" Camarovi keek Sparklez aan. Ze zou het leuk vinden om de kittypet te helpen. "Vind je het leuk bij jouw twolegs? Zou je niet liever in het bos wonen?"Camarovi wachtte rustig op het antwoord van Sparklez. |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] vr 2 nov 2012 - 22:14 | |
| ''Ik vind jagen super!'' Antwoordde de poes. Kon sparklez maar jagen. ''En wat je vriend zei is waar, er leven hier vijf clans in het bos. De Thunderclan, de SkyClan, RiverClan, ShadowClan en de Windclan, Er is ook de Bloodclan, die leeft hier ergens in het twolegdorp. En natuurlijk de rogue's zoals ik.'' Sparklez luisterde aandachtig. ''Wauw, dat leven zou veel leuker zijn geweest, lekker een plek hebben waar je kunt jagen, samen met je vrienden. Ik woon alleen bij mijn twolegs, ze nemen geen kat er meer bij, jij bent de eerste die ik heb ontmoet.'' Camarovi ging verder ''Ze worden echt boos als je op hun territorium jaagt. Maar misschien kan ik je helpen? Ik kan je wel leren jagen...Op mijn territorium natuurlijk!'' Wauw, hij kon leren jagen. Hij mocht deze poes wel. ''Maar...'' begon sparklez. ''Vinden andere rogue's dat dan wel goed? Hun jagen vast om te overleven en dan is het zo irritant als er dan een kittypet op je territorium jaagt.'' Camarovi wou sparklez wel helpen. Zo leek het toch, andere clankatten hadden hem vast weggejaagd ofzo. ''Vind je het wel leuk bij jouw twolegs? Zou je niet liever in het bos wonen?'' Vroeg de kat oppeens. Sparklez dacht na. ''Ik vind het niet zo leuk, ik ben eenzaam daar alleen ik wil wel graag in het bos wonen. Leren jagen van jou, meer vrienden maken, vrij zijn. Alleen ik denk dat rogue's mij dan uit gaan schelden voor een kittypet die prooi steelt ofzo..En dat wil ik niet maar ik moet toegeven, vanaf dat ik een kitten was wou ik al jagen.'' |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] za 3 nov 2012 - 17:14 | |
| ''Ik vind het niet zo leuk, ik ben eenzaam daar alleen ik wil wel graag in het bos wonen. Leren jagen van jou, meer vrienden maken, vrij zijn. Alleen ik denk dat rogue's mij dan uit gaan schelden voor een kittypet die prooi steelt ofzo... En dat wil ik niet maar ik moet toegeven, vanaf dat ik een kitten was wou ik al jagen.'' Nu luisterde Camarovi aandachtig naar Sparklez. Als deze kat graag wou jagen, dan wou ze hem dat graag leren. En dat probleem met de rogue's, dat was er zelfs niet. "Nou, er zijn wel rogue's die samen leven, maar ik ben alleen op mijn territorium. Andere rogue's zijn er niet. Behalve als er een langskomt ofzo. En er zijn trouwens veel rogue's die eerst kittypet waren! Zelfs enkele clankatten! Een vriendin van me zei dat een kittypet bij de ThunderClan mocht, eerst lachten ze hem uit, maar nu is hij de deputy! Als je mee wilt met mij, dan mag dan hoor!" Camarovi vroeg zich af of dat Sparklez dat zou durven. Dan zou ze eindelijk wat gezelschap hebben! Misschien bleef hij zelfs, dan zou hij zijn twolegs moeten vergeten. Hij zou dan kunnen kiezen of hij op Camarovi's territorium bleef, of misschien zelf een territorium zocht. |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] za 3 nov 2012 - 18:06 | |
| ''Nou er zijn wel rogue's die samen leven, maar ik ben alleen op mijn territorium. Andere rogue's zijn er niet. Behalve als er een langskomt ofzo. En er zijn trouwens veel rogue's die eerst kittypet waren! Zelf enkele clankatten! Een vriendin van me zei dat een kittypet bij de ThunderClan mocht, eerst lachtte ze hem uit, maar nu is hij de deputy! Als je mee wilt met mij dan mag dat hoor!'' Miauwde camarovi. ''Echt waar? Een kittypet in een clan!? Ik dacht dat ze kittypets niet sterk genoeg vonden! En ik wil wel samen leven met jou als rogue. En heb jij echt een eigen territorium? Ik dacht dat je die moest delen met alle rogue's die er bestonden!'' miauwde sparklez. Hij was blij dat hij misschien zijn saaie kittypet leven kon vergeten, en leren jagen met zijn goede vriendin camarovi! |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] za 3 nov 2012 - 18:37 | |
| "Al noemen de Clans ons gebied gewoon Roguegebied, alle rogue's hebben hun eigen territorium zo'n beetje. Wij mogen niet op hun territorium komen, want dan worden we weggejaagd. Maar hier zijn we onze eigen koning!" Camarovi kwam even op adem. Zoveel had ze nog nooit verteld. "Weet je zeker dat je ook een rogue wil zijn? De winters kunnen streng zijn en de prooi schaars." Camarovi keek uitdagend naar Sparklez. "Je zult je eigen eten moeten zoeken. En als het regent zal je het koud hebben! Maar je zult een fantastische tijd hebben. Je zal leren jagen, zwemmen misschien, klimmen, rennen, spoorzoeken, vechten en zoveel fantastische andere dingen!" Camarovi keek Sparklez aan. "Je zal niet meer naar je twolegs moeten luisteren, en je zlt vrij zijn!" |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] za 3 nov 2012 - 22:40 | |
| Sparklez dacht diep na toen camarovi alles had verteld. In de winter zal het moeilijk worden, en de winter zal al snel komen. Bladval was aangebroken. Maar er zou zo veel leuks zijn. Hij zou leren weten hoe een echte kat leeft, jaagt, zwemt, klimt, rent, spoorzoekt, vechten en nog veel meer! Wauw, wat wou hij dat graag. Hij dacht diep na. Dit was de keuze van zijn leven; ging hij door leven bij de warme twolegplace, maar saai, of zou hij leren hoe het was als een echtte kat te leven, vrij, maar in de winter koud, en hongerig. Hmmm.. ''Als ik dan mag blijven op jou territorium wil ik wel rogue worden. Ik wil niet dat andere rogue's me weg jagen van hun territorium en aanvallen enzo.'' miauwde sparklez. ''Dan wil ik wel blijven! Jij kan me vast wel leren overleven in de winter enzo. En ik vind het veel leuker; het klinkt in ieder geval geweldig! Weg van het saaie kittypet leventje. Ik word ook eenling!'' miauwde hij enhausiast. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] zo 4 nov 2012 - 20:52 | |
| Camarovi was blij dat Sparklez zo enthousiast was. "Natuurlijk mag je op mijn territorium blijven!" Camarovi was erg opgewonden, nu zou ze niet alleen zijn! " Ik slaap in een oud vossenhol, daar is genoeg plaats. En het dekt onze geur voor andere, ongewenste katten!" Camarovi keek met pretoogjes naar Sparklez. Ze gaf zichzelf een likbeurt en besteedde daarbij extra veel tijd aan haar poot. Daar had niet zolang geleden een grote wond gezeten. Nu was er nog maar een klein korstje over. Camarovi wist niet goed wat ze nu moest doen. "Wil je nu vertrekken of wil je er nog een nachtje over slapen?" Camarovi legde haar staart rond haar witte pootjes en keek Sparklez vragend aan. (Wooeeps! Ikleesnupasdatdawnheart=kittypawendatkittypaw=sparklez ) |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] ma 5 nov 2012 - 23:03 | |
| ''Natuurlijk mag je op mijn terriorium blijven. ''Ik slaap in een oud vossenhol, daar is genoeg plaats.'' miauwde camarovi. ''Wil je nu vertrekken of wil je er nog een nacht over slapen?'' Sparklez dacht heel kort na, deze poes was bijna net zo enthousiast, als hij. Dat snapte hij hij was ook eenzam, hij zat ook een tijdje tijdens bladkaal, opgesloten. Zonder dat hij naar buiten kon lopen, met vrienden praten ofzo. Eenzaam. ''Ik ga nu wel! Laat maar zien welke kant op.'' miauwde hij. Hij keek nog een laatste keer naar zijn huis. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] di 6 nov 2012 - 8:27 | |
| "ik ga nu wel! Laat maar zien welke kant op!" Sparklez leek heel zeker van zijn zaak. Hij was erg enthousiast. "Kom mee!" Mauwde Camarovi naar Sparklez, en ze sprong van het hek af. "Probeer me maar bij te houden!" Riep ze achterom. En weg was ze. Ze zou niet supersnel rennen, want dan zou Sparklez haar niet kunnen volgen. Maar een loopje, dat zou hij wel moeten kunnen volgen! Onderaan het hek wachtte ze even, om te zien of Sparklez wel mee was. "Kom je?" Riep Camarovi over het hek. Ze popelde om haar territorium aan haar nieuwe vriend te tonen. Hem te leren jagen, klimmen en allerlei andere leuke dingen te doen. Ook zou ze nu een nieuwe goede vriend bij krijgen en zou ze niet meer alleen zijn.
Laatst aangepast door camarovi op wo 7 nov 2012 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] di 6 nov 2012 - 17:18 | |
| ''Kom mee!'' miauwde camarovi, en sprong het hek af. ''Probeer me maar bij te houden!'' riep ze. Sparklez nam een aanloop en sprong het hek op. Ze zag camarovi nog weg racen. ''Kom je?'' riep ze toen. ''Ik kom eraan'' riep hij terug, hij sprong van het hek en rende achter camarovi aan. Hij was niet bang om haar kwijt te raken, hij kende haar geur nu toch al. Snel haalde hij haar in, en begon even snel als haar te rennen. Hij snoof de lucht op terwijl hij naast haar rende. Hij rook tweebenen, en nog een geur van prooi. Hij had nog nooit gejaagd dus hij wist niet welke prooi het was. Maar het was prooi, dat wist hij zeker. Snel volgde hij camarovi verder haar terrirorium in.
Laatst aangepast door Sparklez op di 6 nov 2012 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] di 6 nov 2012 - 18:12 | |
| Sparklez, je post is niet lang genoeg. Hij moet 5 regels zijn. Gelieve dit aan te passen en hier niet op te antwoorden tenzij in pb of andere vorm.
- Moonstripe |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] wo 7 nov 2012 - 13:44 | |
| “Ik kom eraan!” Riep Sparklez naar Camarovi. Hij sprong het hek over en samen spurtte ze naar haar territorium. Camarovi ging eerst naar haar hol, ze wou het graag aan Sparklez tonen. Dichtbij was er ook het beekje, waar Camarovi op vis jaagde. Camarovi sprong over een kluitje varens. “Deze kant op!” Toen bedacht Camarovi zich. Als ze eerst wat jaagden, konden ze dat samen opeten in het hol. “Oké, wacht even. Ik ga je al een beetje proberen leren jagen.”
Gelieve je post langer te maken! Bij mij is hij 3 en halve regels, en het moeten er 5 zijn. - M
Laatst aangepast door camarovi op zo 11 nov 2012 - 20:04; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] do 8 nov 2012 - 0:30 | |
| Toen ze verder waren miauwde camarovi ''Oke wacht even. Ik ga je al een beetje proberen leren jagen.'' Leren jagen! Hij wou het keihard door het hele territorium heen schreeuwen, zo enhousiast was hij. Maar dat deed hij niet, hij wou prooi niet weg jagen en miauwde zacht ''Oke.'' Toch was hij enthausiast; vanaf dat hij een kitten was droomde hij ervan, jagen als een kat! Dit was zijn kans om zijn aller eerste prooi te vangen en die dan samen met een vriendin op te eten! ''Als jij het voordoet camarovi, dan probeer ik het daarna. Als we dan twee prooi hebben kunnen we het opeten in je hol!'' miauwde hij. Hij wachtte tot camarovi zou antwoorden. Zelf proberede hij prooi te ruiken. ''Ik ruik prooi, ik weet niet wat voor prooi maar ik denk een muis. Ik heb nog nooit prooi geroken dus het kan fout zijn..' mauwde hij. 'Maar laat zien hoe je jaagt! Nu kan ik zien hoe een echte kat jaagt!' hij kon gewoon niet wachtten tot camarovi zou antwoorden. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] do 8 nov 2012 - 8:34 | |
| ''Als jij het voordoet camarovi, dan probeer ik het daarna. Als we dan twee prooi hebben kunnen we het opeten in je hol! Ik ruik prooi, ik weet niet wat voor prooi maar ik denk een muis. Ik heb nog nooit prooi geroken dus het kan fout zijn.." Camarovi rook ook even. "Je hebt gelijk, het is een muis. Oké, eerst moet je je laten zakken. Zo." Camarovi zakte door haar poten en sloop stilletjes op Sparklez af. "Begrijp je? Muizen zijn heel gevoelig, een klein geluidje, en ze zijn weg. Ik ga het even voordoen." Camarovi zakte in sluiphouding. Stap voor stap kwam ze dichter bij het muisje. Die laatste was druk bezig, en zag haar niet.
Laatst aangepast door camarovi op zo 11 nov 2012 - 19:55; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 89
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] do 8 nov 2012 - 22:34 | |
| Sparklez keek stil toe hoe camarovi het kleine diertje te vangen kreeg. Toen ze klaar was miauwde hij. 'Nu ik!' Hij zakte door zijn poten om zijn sluiphouding te laten zien. Hij sloop poot voor poot erg stil naar camarovi. 'Is dit stil genoeg?' mauwde hij. Hij rook opeens nog een muisje. 'Deze vang ik!' mauwde hij hij wou zijn eerste kans een muis te vangen niet verpesten. Hij keek om zich heen en zag het verveelde muisje staan. Poot voor poot sloop hij er naar toe. Hij hoopte dat hij hem ving. Toen hij dacht dat hij wel dichtbij genoeg was sprong hij op. Het kleine diertje schrok maar sparklez had zijn poot al op hem gezet. Hij beet het dood. Trots nam hij het mee naar camarovi en legde het naast die van haar. 'Mijn eerste prooi! Het is gelukt! En nu zou ik ook nog voor de eerste keer muis proeven.' Riep hij blij. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Let's look around [open] vr 9 nov 2012 - 8:36 | |
| Camarovi spande haar spieren en sprong op het kleine diertje af. Met het muisje in haar bek trippelde ze naar Sparklez. Ze wou juist zeggen dat hij nu moest, maar Sparklez was haar voor. Hij sloop stil naar Camarovi. 'Is dit stil genoeg?' Mauwde hij naar Camarovi. 'Goh, dat zal die muis wel zien! Zei ze plagend. Plots zei Spatklez: 'Deze vang ik!' Even was Camarovi een beetje verbaast, maar toen stak ze ook haar neus in de lucht en rook de sappige geur van muis. Sparklez sloop defensie naar het diertje. Hij sprong, en de muis was gevangen. 'Mijn eerste prooi! Het is gelukt! En nu zou ik ook nog voor de eerste keer muis proeven.' 'Goed gedaan! Laten we nu naar mijn hol gaan!' |
| | | | Onderwerp: Re: Let's look around [open] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |