|
|
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:24 | |
| OH MY H+GOSH o.0 Zeke & Luther kijken is nu nooit meer hetzelfde o.O Ik... *rilt* |
|
| |
Tazz 670
| |
| - Raisingkit schreef:
- OH MY H+GOSH o.0 Zeke & Luther kijken is nu nooit meer hetzelfde o.O Ik... *rilt*
*hugs* awwh.. Hoezo? |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Ahh, okee x'D Ik houd van Shiny >:3 Kga eens wassen, doegg<33 |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:25 | |
| Icy, kan je me accepteren? Srry als je het druk hebt of gewoon geen zin hebt. Anders w8 ik wel |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:29 | |
| ik voel me hier gewoon neit meer thuis...... |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:30 | |
| - Destinyscar schreef:
- Raisingkit schreef:
- OH MY H+GOSH o.0 Zeke & Luther kijken is nu nooit meer hetzelfde o.O Ik... *rilt*
*hugs* awwh.. Hoezo? *hugz back* Ik dacht; '' Ff voor de lol kijken op DA Of er iets staat van Zeke and Luther'' Ik kijken, zag een verhaal... Las em en toen ik; o.O D': =C Het is gewoon een TE erg verhaal D= |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:32 | |
| Le me loves Bad Piggies <33 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:35 | |
| ;_;
en ik zit weer te twijfelen of ik überhaupt nog wel op WC wil blijven... |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:36 | |
| - Suntail schreef:
- ;_;
en ik zit weer te twijfelen of ik überhaupt nog wel op WC wil blijven... Waarom? *Pm staat altijd open voor je* |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:37 | |
| - Suntail schreef:
- ik voel me hier gewoon neit meer thuis......
|
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:38 | |
| - Suntail schreef:
- Suntail schreef:
Awh schatteke toch *hugz* |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:39 | |
| - Suntail schreef:
- Suntail schreef:
<33 Is there something? :c |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:40 | |
| Maar Suntail, je hoort hier! |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:40 | |
| Jaa Marieke, er zijn genoeg mensen die van je houden en de mensen die je gewoon mogen willen je ook niet weg hebben. Agreed with Lyra (: |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:41 | |
| - Suntail schreef:
- Suntail schreef:
Whazzuupp? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:43 | |
| Ik weet het niet... maar er is gewoon iets waardoor ik me hier niet helemaal meer thuis voem
en waarom krijgen anderen altijd positieve reacties op promotietopics en ik krijg altijd die mensen die gaan bekritiseren of afkraken...
|
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:48 | |
| - Suntail schreef:
- Ik weet het niet... maar er is gewoon iets waardoor ik me hier niet helemaal meer thuis voem
en waarom krijgen anderen altijd positieve reacties op promotietopics en ik krijg altijd die mensen die gaan bekritiseren of afkraken...
Lieve schat, Lees dit, weet dit, je fora zijn prachtig! Mensen die dit niet inzien moeten beter leren kijken of een dikke vette bril kopen! Je maakt hartstikke mooie layouts, echt waar! Alleen letten mensen daar nooit op. Mensen letten op wat fout is, en vergeten alle andere dingen. Niemand is perfect, maar jij bent perfect op de manier hoe jij bent, en zo ookm de fora die je maakt. Je hoort hier thuis, lieve schat! (: |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:49 | |
| - ~Silverkit schreef:
- Suntail schreef:
- Ik weet het niet... maar er is gewoon iets waardoor ik me hier niet helemaal meer thuis voem
Lieve schat, Lees dit, weet dit, je fora zijn prachtig! Mensen die dit niet inzien moeten beter leren kijken of een dikke vette bril kopen! Je maakt hartstikke mooie layouts, echt waar! Alleen letten mensen daar nooit op. Mensen letten op wat fout is, en vergeten alle andere dingen. Niemand is perfect, maar jij bent perfect op de manier hoe jij bent, en zo ookm de fora die je maakt. Je hoort hier thuis, lieve schat! (: Helemaal mee eens! Ook de meeting zou niet hetzelfde zijn geweest als jij er niet was. |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:49 | |
| Sjeez .____.
Net lekker met een quest bezig, bijna al die gastjes gekilled, trollt Skyrim 'm weer door eruit te vallen >> Kan ik weer overnieuw beginnen. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:51 | |
| - iemand schreef:
- Sorry maar ik kan dit niet mooi vinden.
De tekeningen zijn gewoon een afknapper. Het is allemaal gewoon afgeleid van WC dat is duidelijk zichtbaar De New - Old - Closed plaatjes slaan nergens op De eerrste regels zijn gewoonweg gekopieerd van WC En de kleuren zijn gewoon echt lelijk. Sorry maar ik kan je zo al zeggen dat deze RP niet zal overleven.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|