Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Raisingsun
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:24

OH MY H+GOSH o.0 Zeke & Luther kijken is nu nooit meer hetzelfde o.O Ik... *rilt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:24

Raisingkit schreef:
OH MY H+GOSH o.0 Zeke & Luther kijken is nu nooit meer hetzelfde o.O Ik... *rilt*

*hugs* awwh.. Hoezo?
Shinyflower
Member
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Shinyflower

Ahh, okee x'D
Ik houd van Shiny >:3
Kga eens wassen, doegg<33
Eye*
Member
40

CAT'S PROFILE
Eye*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:25

Icy, kan je me accepteren? Srry als je het druk hebt of gewoon geen zin hebt.
Anders w8 ik wel
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:29

ik voel me hier gewoon neit meer thuis......
Raisingsun
Member
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:30

Destinyscar schreef:
Raisingkit schreef:

*hugs* awwh.. Hoezo?

*hugz back* Ik dacht; '' Ff voor de lol kijken op DA Of er iets staat van Zeke and Luther'' Ik kijken, zag een verhaal... Las em en toen ik; o.O D': =C
Het is gewoon een TE erg verhaal D=
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:32

Le me loves Bad Piggies <33
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:35

;_;

en ik zit weer te twijfelen of ik überhaupt nog wel op WC wil blijven...
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:36

Suntail schreef:
;_;

en ik zit weer te twijfelen of ik überhaupt nog wel op WC wil blijven...
Waarom?
*Pm staat altijd open voor je*
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:37

Suntail schreef:
Raisingsun
Member
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:38

Suntail schreef:
Suntail schreef:

Awh schatteke toch *hugz*
Shinyflower
Member
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:39

Suntail schreef:
Suntail schreef:
<33 Is there something? :c
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:40

Maar Suntail, je hoort hier!
Nikki
Member
Cato :3
121

CAT'S PROFILE
Nikki
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:40

Jaa Marieke, er zijn genoeg mensen die van je houden en de mensen die je gewoon mogen willen je ook niet weg hebben. Agreed with Lyra (:
Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:41

Suntail schreef:
Suntail schreef:

Whazzuupp?
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:43

Ik weet het niet... maar er is gewoon iets waardoor ik me hier niet helemaal meer thuis voem

en waarom krijgen anderen altijd positieve reacties op promotietopics en ik krijg altijd die mensen die gaan bekritiseren of afkraken...
'Silverwisp
Member
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:48

Suntail schreef:
Ik weet het niet... maar er is gewoon iets waardoor ik me hier niet helemaal meer thuis voem

en waarom krijgen anderen altijd positieve reacties op promotietopics en ik krijg altijd die mensen die gaan bekritiseren of afkraken...
Lieve schat,
Lees dit, weet dit, je fora zijn prachtig! Mensen die dit niet inzien moeten beter leren kijken of een dikke vette bril kopen! Je maakt hartstikke mooie layouts, echt waar! Alleen letten mensen daar nooit op. Mensen letten op wat fout is, en vergeten alle andere dingen. Niemand is perfect, maar jij bent perfect op de manier hoe jij bent, en zo ookm de fora die je maakt. Je hoort hier thuis, lieve schat! (:
Nikki
Member
Cato :3
121

CAT'S PROFILE
Nikki
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:49

~Silverkit schreef:
Suntail schreef:

Lieve schat,
Lees dit, weet dit, je fora zijn prachtig! Mensen die dit niet inzien moeten beter leren kijken of een dikke vette bril kopen! Je maakt hartstikke mooie layouts, echt waar! Alleen letten mensen daar nooit op. Mensen letten op wat fout is, en vergeten alle andere dingen. Niemand is perfect, maar jij bent perfect op de manier hoe jij bent, en zo ookm de fora die je maakt. Je hoort hier thuis, lieve schat! (:

Helemaal mee eens! Ook de meeting zou niet hetzelfde zijn geweest als jij er niet was.
Shadowpelt
Member
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:49

Sjeez .____.

Net lekker met een quest bezig, bijna al die gastjes gekilled, trollt Skyrim 'm weer door eruit te vallen >> Kan ik weer overnieuw beginnen.
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:51

iemand schreef:
Sorry maar ik kan dit niet mooi vinden.
De tekeningen zijn gewoon een afknapper.
Het is allemaal gewoon afgeleid van WC dat is duidelijk zichtbaar
De New - Old - Closed plaatjes slaan nergens op
De eerrste regels zijn gewoonweg gekopieerd van WC
En de kleuren zijn gewoon echt lelijk.
Sorry maar ik kan je zo al zeggen dat deze RP niet zal overleven..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: