|
|
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:51 | |
| Oh ja, Q.. Nu ik je op Shadow zie, Jij moet nog op dat geboorte topic reageren xD |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:52 | |
| Marieksel, wij houden van jou zoals je bent<3
Edit; Welke RPG is dat? Ik meld me aan >D
Laatst aangepast door Summerkit op zo 14 okt 2012 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:52 | |
| - Suntail schreef:
- iemand schreef:
- Sorry maar ik kan dit niet mooi vinden.
De tekeningen zijn gewoon een afknapper. Het is allemaal gewoon afgeleid van WC dat is duidelijk zichtbaar De New - Old - Closed plaatjes slaan nergens op De eerrste regels zijn gewoonweg gekopieerd van WC En de kleuren zijn gewoon echt lelijk. Sorry maar ik kan je zo al zeggen dat deze RP niet zal overleven.. Dat is gewoon een b*tch zonder leven die alleen maar anderen gaat afkraken. En heb je naar je RPG gekeken? Je hebt meer dan 50 leden! Er zijn verhaallijntjes! Er worden families gemaakt! Je hebt degene die dat zei gewoon hard geownt door het tegendeel te bewijzen! |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:54 | |
| - Suntail schreef:
- iemand schreef:
De tekeningen zijn gewoon een afknapper. Het is allemaal gewoon afgeleid van WC dat is duidelijk zichtbaar De New - Old - Closed plaatjes slaan nergens op De eerrste regels zijn gewoonweg gekopieerd van WC En de kleuren zijn gewoon echt lelijk. Sorry maar ik kan je zo al zeggen dat deze RP niet zal overleven.. EIR DAT HEEFT GESCHREVEN IS GEWOON EEN K*T MENS. Je hebt een prachtig forumpje schatteke <3 Ik ben er ook dol op, WE LOVE YOU <3 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Gepost met Gray<3~ Marieke@Forget the words of that f**king biatch ;D |
|
| |
Cato&Juul (: <3 87
| |
| - Suntail schreef:
- iemand schreef:
De tekeningen zijn gewoon een afknapper. Het is allemaal gewoon afgeleid van WC dat is duidelijk zichtbaar De New - Old - Closed plaatjes slaan nergens op De eerrste regels zijn gewoonweg gekopieerd van WC En de kleuren zijn gewoon echt lelijk. Sorry maar ik kan je zo al zeggen dat deze RP niet zal overleven.. Iemand, als je dit leest; Krijg jij het maar eens voor elkaar al die prachtige dingen te tekenen! Marieke, diegene is gwn dom bezig. Dat is gewoon gemeen. Laat die mensen maar. Als je wilt, kan ik je helpen met je fora. Volgende keer als mensen je weer belachelijk maken, roep jr me maar. <3 |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:55 | |
| - Shadowpelt schreef:
- Sjeez .____.
Net lekker met een quest bezig, bijna al die gastjes gekilled, trollt Skyrim 'm weer door eruit te vallen >> Kan ik weer overnieuw beginnen. Skyrim is a Bad-ass >D @Marieksel; Trek het je niet aan, WOTF is actief en er zijn veel accounts : D , en 1 mindere mening betekend toch niet dat het een slechte site is Welke site je ook maakt, er zijn steeds voor- en tegenstanders, dat zal altijd zo zijn, dus trek het je niet te veel aan |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:56 | |
| - Briarkit schreef:
- Shadowpelt schreef:
- Sjeez .____.
Net lekker met een quest bezig, bijna al die gastjes gekilled, trollt Skyrim 'm weer door eruit te vallen >> Kan ik weer overnieuw beginnen. Skyrim is a Bad-ass >D
@Marieksel; Trek het je niet aan, WOTF is actief en er zijn veel accounts : D , en 1 mindere mening betekend toch niet dat het een slechte site is Welke site je ook maakt, er zijn steeds voor- en tegenstanders, dat zal altijd zo zijn, dus trek het je niet te veel aan het zijn er meer dan één/// |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:58 | |
| - Suntail schreef:
- Briarkit schreef:
- Shadowpelt schreef:
- Sjeez .____.
Net lekker met een quest bezig, bijna al die gastjes gekilled, trollt Skyrim 'm weer door eruit te vallen >> Kan ik weer overnieuw beginnen. Skyrim is a Bad-ass >D
@Marieksel; Trek het je niet aan, WOTF is actief en er zijn veel accounts : D , en 1 mindere mening betekend toch niet dat het een slechte site is Welke site je ook maakt, er zijn steeds voor- en tegenstanders, dat zal altijd zo zijn, dus trek het je niet te veel aan het zijn er meer dan één/// Dus? Er zullen altijd mensen zijn die het niet leuk/mooi/whatever vinden. Maar de meerderheid vindt het wel mooi, dus wat maakt het uit? Ga je je humeur laten verpesten door dat kleine hoopje haters? &&Yay Juul op Birdy : D |
|
| |
Ricardo ^^ Problem? 59
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:58 | |
| - Icy schreef:
- Sparklekit schreef:
- Icy schreef:
- Sparklekit schreef:
- Ben ik nou de enige die het opvalt, dat die clanleiders heel weinig online zijn? U.U
Mensen hebben een leven. Snap ik ook wel.. Maar je kan toch wel eens per 2 dagen online komen Voor sommige mensen is dat moeilijk Vind het alleen lastig dat je dan zo lang moet wachten voor je de rp in kan met je Karakter. |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:59 | |
| - Heatherkit schreef:
- Oh ja, Q.. Nu ik je op Shadow zie, Jij moet nog op dat geboorte topic reageren xD
Lees het topic eventjes goed door, Linn x'D Is al geregeld met Laura :'] |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 20:59 | |
| - Saltkit schreef:
- Ik wil zo graag aan Iro's manip beginnen.. But i can't ;u;
Wow, jouw setje is zo mooi! @ Suntail Leeft Suntail eigenlijk nog of is ze al dood? |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:02 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:04 | |
| Omgg, ik ben gewoon aan 't flippen. Ik wil graag de kit van Ice x Fire zijn D':
Broer kijkt naar docu van je weet wel wie van Duitsland --'' |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:04 | |
| @Marieke; *hug* Jij hoort hier echt wel c: |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:05 | |
| - Shadowpelt schreef:
- Heatherkit schreef:
- Oh ja, Q.. Nu ik je op Shadow zie, Jij moet nog op dat geboorte topic reageren xD
Lees het topic eventjes goed door, Linn x'D Is al geregeld met Laura :'] ... B-but.. D: *gaat kijken* |
|
| |
Cato&Juul (: <3 87
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:05 | |
| - Suntail schreef:
- Briarkit schreef:
- Shadowpelt schreef:
- Sjeez .____.
@Marieksel; Trek het je niet aan, WOTF is actief en er zijn veel accounts : D , en 1 mindere mening betekend toch niet dat het een slechte site is Welke site je ook maakt, er zijn steeds voor- en tegenstanders, dat zal altijd zo zijn, dus trek het je niet te veel aan het zijn er meer dan één/// Laat ze maar, die mensen zijn gewoon dom.~ En nee, ik zeg niet dat die mensen geen mening mogen hebben, en die niet mogen geven, maar doe het dan op z'n minst met opbouwend krietiek. (; |
|
| |
Iro~ 104
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:06 | |
| |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:07 | |
| @Marieke;; Wie gaat voor de kittens zorgen als Sun dood is? En Owl gaat echt dri zijn de komende Moons xD |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 okt 2012 - 21:07 | |
| - Briarkit schreef:
- Shadowpelt schreef:
- Sjeez .____.
Skyrim is een troll ;___; Well, ik heb 'm in ieder geval halverwege kunnen quicksaven, dus hoef ng maar 55% van de gastjes te killen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|