We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Waarom vind mijn moeder dat ik me 'jongensachtig' gedraag? '_'
I mean, laat mij lekker ~
Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D
Same? :'3 Nja, het kan wel zo zijn, maar ik ben gewoon niet zo.. Tuttig ofzo xD
Uhu (':
Ik heb zelfs ruzie met mijn moeder over ene trui die ik wil kopen, omdat ik me "Meisjesachtiger" moet gaan kleden volgens haar :'] En dan zoek ik voor een rok, dan komt er weer commentaar dat 'ie niet leuk is, te druk is of te emo-achtig >W<
Ik snap mijn ouders niet xD
Mijn moeder komt altijd met van alles aanzetten. Blijkbaar mag ik mijn kleding dus niet zelf uitzoeken [:
Rokken draag ik zowieso nooit. Bijna altijd een spijkerbroek, of iets wat daarop lijkt xD
Ik draag ook altijd jeans ofzo x'D Maar ik dacht, for once, ik zoek es wat anders uit, is het nog niet goed xD Ik wil Skinny's dragen, maar met mijn lange poten werkt dat niet ;____;
Hehee, ik mag het wel zelf uitzoeken, gelukkig. En nu ik werk, mag ik het ook zelf kopen. Dat is het enige geluk x'D En ik wordt bijna 18, dan kunnen ze helemaal niets meer zeggen :']
Bijna al mijn broeken zijn skinny's. Die zitten gewoon vreselijk fijn :')
Opzich mag ik wel zelf uitzoeken, en dan vind ze het ook wel goed. Maar ze gaat vaak zonder mij, en tja, dan heb ik niks te zeggen. Ik ben nog lang niet volwassenen. Dus ik moet nog wel even ~