|
|
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 19:58 | |
| - Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Moet je er wel op kunnen lopen en niet na een paar uur verrekken van de pijn in je knieën :"] Nee, geef mij mijn All Stars maar <'3 |
|
| |
98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 19:58 | |
| |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:00 | |
| |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:01 | |
| Waarom vind mijn moeder dat ik me 'jongensachtig' gedraag? '_'
I mean, laat mij lekker ~ |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:02 | |
| Heatherkit is such a cutie <'33 |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:04 | |
| - |Frostpaw schreef:
- Waarom vind mijn moeder dat ik me 'jongensachtig' gedraag? '_'
I mean, laat mij lekker ~ Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:04 | |
| - .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Moet je er wel op kunnen lopen en niet na een paar uur verrekken van de pijn in je knieën :"]
Nee, geef mij mijn All Stars maar <'3 True :'D Ik vind hakken fijn maar ben ook verliefd op m'n Vans <3 Heb zulke mooie gezien met bloemetjes er op, misschien volgend jaar =3 |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:05 | |
| Ugh, ben zo blij dat ik zag dat dat topic er al was. Want dat wist ik dus echt niet, en dan was heather nu nog steeds unborn xD |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:05 | |
| - Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Moet je er wel op kunnen lopen en niet na een paar uur verrekken van de pijn in je knieën :"]
Nee, geef mij mijn All Stars maar <'3 True :'D Ik vind hakken fijn maar ben ook verliefd op m'n Vans <3 Heb zulke mooie gezien met bloemetjes er op, misschien volgend jaar =3 Ik vind hakken niet zo heel erg x'D Maar door mijn te losse gewrichten gaat het pijn doen na een tijdje :'] En mensen voelen zich te klein als ik op hakken loop (A) -fl- Daarom draag ik bijna geen hakken en loop alleen nog maar op All Stars of mijn lage laarsjes x'D |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:06 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:07 | |
| - .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Nee, geef mij mijn All Stars maar <'3 True :'D Ik vind hakken fijn maar ben ook verliefd op m'n Vans <3 Heb zulke mooie gezien met bloemetjes er op, misschien volgend jaar =3 Ik vind hakken niet zo heel erg x'D Maar door mijn te losse gewrichten gaat het pijn doen na een tijdje :'] En mensen voelen zich te klein als ik op hakken loop (A) -fl-
Daarom draag ik bijna geen hakken en loop alleen nog maar op All Stars of mijn lage laarsjes x'D Awh, das ook stom D: Ik ben juist hakken gaan dragen omdat ik niet zo heel groot ben :') All stars zijn cool :3 |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:08 | |
| - Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Nee, geef mij mijn All Stars maar <'3 True :'D Ik vind hakken fijn maar ben ook verliefd op m'n Vans <3 Heb zulke mooie gezien met bloemetjes er op, misschien volgend jaar =3 Ik vind hakken niet zo heel erg x'D Maar door mijn te losse gewrichten gaat het pijn doen na een tijdje :'] En mensen voelen zich te klein als ik op hakken loop (A) -fl-
Daarom draag ik bijna geen hakken en loop alleen nog maar op All Stars of mijn lage laarsjes x'D Awh, das ook stom D: Ik ben juist hakken gaan dragen omdat ik niet zo heel groot ben :') All stars zijn cool :3 Ik ben 1.89 lang x'D Een van de langste van mijn groep. Dus tja .. Dan vinden ze het niet leuk als ik op hakken loop. *fluit onschuldig* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:10 | |
| - .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Daarom draag ik bijna geen hakken en loop alleen nog maar op All Stars of mijn lage laarsjes x'D Awh, das ook stom D: Ik ben juist hakken gaan dragen omdat ik niet zo heel groot ben :') All stars zijn cool :3 Ik ben 1.89 lang x'D Een van de langste van mijn groep. Dus tja .. Dan vinden ze het niet leuk als ik op hakken loop. *fluit onschuldig* Troll ze en ga //voor een halfuurtje ofzo dan// op de hoogste hakken die je kan vinden >3 |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:11 | |
| - Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Blossompaw schreef:
- Hakken zijn fijn <3
Daarom draag ik bijna geen hakken en loop alleen nog maar op All Stars of mijn lage laarsjes x'D Awh, das ook stom D: Ik ben juist hakken gaan dragen omdat ik niet zo heel groot ben :') All stars zijn cool :3 Ik ben 1.89 lang x'D Een van de langste van mijn groep. Dus tja .. Dan vinden ze het niet leuk als ik op hakken loop. *fluit onschuldig* Troll ze en ga //voor een halfuurtje ofzo dan// op de hoogste hakken die je kan vinden >3 Dat is leuk, doe ik vaker x'D Echt hoge hakken heb ik niet, krijg ik ruzie met mamsgeval x'D Ik heb leuke schoenen gezien in de Large met een 13 cm hak (A) |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:11 | |
| - .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
I mean, laat mij lekker ~ Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D Same? :'3 Nja, het kan wel zo zijn, maar ik ben gewoon niet zo.. Tuttig ofzo xD |
|
| |
98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:12 | |
| It's okay ... wasn't planning to sleep tonight anyway .. hehe .. ;A; |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:13 | |
| - |Frostpaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
I mean, laat mij lekker ~ Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D Same? :'3 Nja, het kan wel zo zijn, maar ik ben gewoon niet zo.. Tuttig ofzo xD Uhu (': Ik heb zelfs ruzie met mijn moeder over ene trui die ik wil kopen, omdat ik me "Meisjesachtiger" moet gaan kleden volgens haar :'] En dan zoek ik voor een rok, dan komt er weer commentaar dat 'ie niet leuk is, te druk is of te emo-achtig >W< Ik snap mijn ouders niet xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:15 | |
| Ik heb dat probleem niet met m'n ouders.. Maar ik weet niet of het er aan ligt dat m'n ouders chill zijn of dat ik gewoon meisjesachtig ben :'3 |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:16 | |
| - .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
I mean, laat mij lekker ~ Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D Same? :'3 Nja, het kan wel zo zijn, maar ik ben gewoon niet zo.. Tuttig ofzo xD Uhu (':
Ik heb zelfs ruzie met mijn moeder over ene trui die ik wil kopen, omdat ik me "Meisjesachtiger" moet gaan kleden volgens haar :'] En dan zoek ik voor een rok, dan komt er weer commentaar dat 'ie niet leuk is, te druk is of te emo-achtig >W<
Ik snap mijn ouders niet xD Mijn moeder komt altijd met van alles aanzetten. Blijkbaar mag ik mijn kleding dus niet zelf uitzoeken [: Rokken draag ik zowieso nooit. Bijna altijd een spijkerbroek, of iets wat daarop lijkt xD |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 okt 2012 - 20:18 | |
| - |Frostpaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
I mean, laat mij lekker ~ Mhm. Dat komt me heel erg bekend voor x'D Same? :'3 Nja, het kan wel zo zijn, maar ik ben gewoon niet zo.. Tuttig ofzo xD Uhu (':
Ik heb zelfs ruzie met mijn moeder over ene trui die ik wil kopen, omdat ik me "Meisjesachtiger" moet gaan kleden volgens haar :'] En dan zoek ik voor een rok, dan komt er weer commentaar dat 'ie niet leuk is, te druk is of te emo-achtig >W<
Ik snap mijn ouders niet xD Mijn moeder komt altijd met van alles aanzetten. Blijkbaar mag ik mijn kleding dus niet zelf uitzoeken [:
Rokken draag ik zowieso nooit. Bijna altijd een spijkerbroek, of iets wat daarop lijkt xD Ik draag ook altijd jeans ofzo x'D Maar ik dacht, for once, ik zoek es wat anders uit, is het nog niet goed xD Ik wil Skinny's dragen, maar met mijn lange poten werkt dat niet ;____; Hehee, ik mag het wel zelf uitzoeken, gelukkig. En nu ik werk, mag ik het ook zelf kopen. Dat is het enige geluk x'D En ik wordt bijna 18, dan kunnen ze helemaal niets meer zeggen :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|