[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Kitten FirexIce

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Owlcoat
Member
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Owlcoat
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 20:25

Naam: Marte
Bekendste account : Camarovi/Naturepaw
Naam Kitten: Squirrelkit, Squirrelpaw, Squirrelfur
Geslacht: poes
Karakter: Doordat haar vader zo bekend is, is zij eigenlijk heel stil. Ze denkt vaak dat ze iets verkeerd doet en wil niemand kwetsen. Ze is erg speels en nieuwschierig, maar snel zenuwachtig. Later zal ze meer durven en zeggen. Ze schept niet zo snel op en ze houdt het liefst iedereen te vriend. Zelf zal ze slechts enkele, maar heel goede vrienden maken waar ze nooit lang boos op kan zijn. Daarmee zal ze veel grappen uithalen en heel open tegen doen. Ze kan goed andere katten beoordelen, maar zal nooit roddelen daarover. Squirrelkit is pienter en heeft soms goede ideeën, maar die durft ze nooit voor te stellen. Meestal verteld ze die dan aan een vriend/vriendin zodat die dat kunnen voorstellen. Soms gaat ze op een rustig plekje zitten om tot rust te komen en te genieten van de kleine dingen. Ze vindt dat iedereen elkaar moet helpen en zelf doet ze dat ook. Ze zal liever de waarheid verdraaien dan echt te liegen.
Uiterlijk: Oranje met witte pels en groene ogen. Ze is relatief slank gebouwd zodat ze snel kan lopen.
https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/qp5tmo.jpg
http://tinypic.com/r/xcm5ix/6
Pluspunten: jagen en lopen
Minpunten: vechten

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 30ix506
Camarovi|Naturepaw|Owlcoat|Honeymoon
My coat is like an owl and my claws are quick.

Klik!
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 27 [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 103

╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣
I love
╠╬╬╬╣Chocolate
╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝

Laatst aangepast door Owlcoat op vr 2 nov 2012 - 21:20; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:33

Ok.

Ik heb mijn aanmelding ook een beetje aangepast maar nu zal ik er ook afblijven :p beloofd.

Flamestripe || Falconscreech
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 7iLZ7FI [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 MKN7vHE [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 W0qAlxR [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 PS18GM0

::
Whiteblossom
StarClan
Bo ~
118

CAT'S PROFILE
Whiteblossom
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:38

ik wil niet gemeen doen hoor, maar er bestaat al een Falconheart ^^'' of je moet het mooi vinden als er Falconheart* staat ;D

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Os14
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 16:13

Ik wil graag nog aanmelden, kan dat nog ?

General and Outside
&Me
»Name Fantasykit.
»Future Names Fantasypaw, Fantasyflower.
»Gender Female.
»Parents Fireheart&Icestorm.
»Siblings Arrowkit, Bluekit, Jewelkit, Zealkit, Swiftkit.
»Voice Click.

»Fur color Red & White spotting.
»Eye color Amber.
»Fur length Short.
»Height Kit 5t/m10cm.
»Height App 10t/m12cm.
»Height Warrior 15cm.

»Name Lyra.
»Most known acc Summerkit.
»Age 12.
»Gender Female.
»Why Please Read This. Click.
»Credits to Lizle for the sheet<3

Inside

Running
✭✭✭✭✩
Fighting
✭✭✭✩✩
Climbing
✭✭✩✩✩
Hunting
✭✭✭✩✩
Playing
✭✭✩✩✩

Fantasykit is een durfal, en dol op avontuur. Ze heeft niet veel vrienden, maar de vrienden die ze heeft zullen haar ook niet zomaar in de steek laten.

Ze is snel, een goede vechter, slecht in klimmen en redelijk goed met jagen. Doordat ze vrij hard kan rennen zal ze konijnen sneller te pakken hebben dan gewone katten.

Is tijdens het spelen een beetje ruw, vind het daarom ook niet zo leuk.

Fantasykit is een kitten die meestal alles voor zichzelf houd, en alleen de belangrijke dingen aan anderen verteld.

Vrolijk huppelde Fantasypaw over het fijne zachte gras. Haar witte pootjes joegen haar voort. Het zonnetje scheen zachtjes op haar pels. Oh, wat hield ze van de lente! Ze keek omhoog naar de blauwe lucht en glimlachte. Kon het leven maar altijd zo blijven. Helaas wist ze dat ze zou opgroeien, ontelbare dierbaren zou verliezen en hard zou moeten werken in dit leven. Ze wierp de gedachte van zich af en huppelde verder. Kort bleef ze staan staan en snoof heel even de heerlijke paardenbloemgeur op van het gele bloempje voor haar.Ze dacht aan de verhalen over dappere krijgers die de oudsten haar wel een vertelden als zij prooi naar ze mocht brengen. Ze hoopte dat de katten haar vaker zouden sturen, zodat ze meer mooie verhalen van de oudsten kon horen. Diep in gedachte huppelde ze naar een waterplasje, waarna ze stilstond en haar spiegelbeeld in het plasje bekeek. Wat lijk ik eigenlijk op pap... Bracht ze langzaam uit. Ze zag dezelfde soort kop, half dezelfde kleur en dezelfde vorm ogen. Wat was het toch fantastisch om zijn kitten te mogen zijn, hij was zo lief, betrouwbaar en hij hielp haar altijd overal mee. Ze wist dat hij niet altijd tijd voor haar had, maar tussendoor zijn rang als Deputy gingen ze veel met elkaar om. Natuurlijk was ze ook gek op Icestorm, haar moeder... Haar moeder! Daar moest ze even heen. Misschien kon ze dan gelijk even aan haar vragen of ze echt zoveel op Fireheart leek. Gehaast ging ze daarna richting kamp.

Nog mee bezig~

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 11topef
Art for Summer ~:

Laatst aangepast door Summerkit op za 27 okt 2012 - 15:12; in totaal 3 keer bewerkt
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 11:16

Ik trek me terug.
Ik zal m'n aanvraag verwijderen als ik op Nikki zit (:
Veel succes iedereen ^^

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 32znv9f
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 34xhx6s
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 18:43

Waarom ?

en whiteblossom dan doe ik wel falconheart. :dd , niet erg

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 7iLZ7FI [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 MKN7vHE [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 W0qAlxR [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 PS18GM0

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 19:07

Je kan geen ., * etc. achter een warrior naam zetten. Dit kan alleen bij Kits en Apprentices c':
Dus je zult de naam Falconheart toch moeten veranderen.
Misschien klinkt Falconflare of Falconwing wel leuk?

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 19:08

Flamestripe,

Waarom-vraag hoort hier niet, en hou ik onder spam. Gelieve dit niet meer te doen.
Ook zijn dubbele apprentice en kitten namen nog toegestaan, maar de warrior naam moet wel uniek zijn, gelieve dit dus te veranderen.

Niet op dit bericht reageren maar dit in pb te doen.

- Moonstripe

Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 19:10

Is al bekend wie of wanneer jullie gaan kiezen?

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 11topef
Art for Summer ~:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 19:19

Nope..

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:15

Ok , maar moonstripe er zijn zoveel die dat doen...

In ieder geval heb ik mijn aanmelding weer wat aangepast...

Moonstripe: Flamestripe, tweede keer. En hoezo, praten? Wel sorry dat ik niet alles zie, maar in dit topic meld je je aan, maar ga je niet zomaar waarom vragen. Wink - M

Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 23:12

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 2032x2
Naam: Questionkit, Questionpaw, Questionattack
Geslacht: Tom-cat
Clan: Thunderclan
Leeftijd: Not born

Karakter: Question is een nieuwsgierig katertje dat vol vragen zit, hij stelt er dan ook zeer veel en dit zal in de loop van zijn leven ook niet minderen. Vooral zijn familie zal hij hiemee ergeren, maar voor de rest is hij erg aardig. Hij is ook wat onhandig en stil als je hem nog niet goed kent, maarna een tijdje bloeit hij open, al blijft hij toch liever stil in een hoekje te zitten na denken dan op iemand af te stappen om te gaan jagen. Ook zal hij niet echt uitkijken, tegenover andere kitens naar zijn apprenticetijd door zijn onhandigheid, ook de warriortijd ziet hij niet zitten en hij zou veel liever kitten blijven. Hij wil wel slimmer worden maar enkel qua verstand, immers is hij bang dat hij te klunzig is om het jagen aan te leren. Ook zijn kleurenblindheid speelt hem parte.
Pluspunten: slim, nieuwgierig, aardig, snel, loyaal
Minpunten: Kleurenblind, klunzig, stelt veel vragen, stil

Vachtlengte: Short
Vachtkleur: Ginger and white
Oogkleur: Blauw
setje kitten:
Plaatje apprentice
Plaatje Apprentice 2
Plaatje Apprentice 3

Plaatje warrior

Bekendste account: Linepaw
Motivatie: Ik hou van het kopppel Fire x Ice en heb daarbij ook nog geen Thunderclan account, dus is dit de uitgelegen kans. Ook het karakter en de naam van Question spreekt mij erg aan. Ook weet ik zeker dat ik hem actief zal houden, om dat, zoals ik al gezegd heb, ontzettend van hem hou. C:

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:

Laatst aangepast door Linepaw op do 25 okt 2012 - 19:36; in totaal 1 keer bewerkt
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 11:54

Ik heb mijn aanmelding volledig veranderd. Ook de naam is anders geworden.

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 13:31

Dapplepaw schreef:
Je kan geen ., * etc. achter een warrior naam zetten. Dit kan alleen bij Kits en Apprentices c':
Dus je zult de naam Falconheart toch moeten veranderen.
Misschien klinkt Falconflare of Falconwing wel leuk?

Idd , bedankt heb er Falconwing van gemaakt Smile

Twilightkit
Member
lili ✗
13
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Twilightkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 15:41

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Z4ahi

Naam kitten: Twilightkit
Naam: Lili
Geslacht: Meisje, Poes
[Clan:] Tunderclan
[Leeftijd] Nog niet geboren.

karakter Twilightkit is een vrolijke verschijning. ze is heel leergierig en wil bijna altijd alles zo goed mogelijk doen. ze is soms een tikkeltje te nieuwsgierig en dan zou je haar even op te kop moeten tikken. voor een avontuur draait ze haar kopje niet snel om, zelfs als het om dingen gaan die niet mogen zou ze voorop lopen. ook zullen jullie haar minder leuke kanten te zien krijgen. zoals ze altijd overal iets op te zeggen heeft. ze zou ook snel op haar teentjes getrapt zijn en word vaak boos. maar dat alles maakt haar laten een sterke krijger en ze zou er alles aan doen om haar eigen clan te dienen. met ups en downs in haar nieuwe leven.

Bekendste account: Bondi
Uiterlijk: Zoals ik begrepen heb houd ik me dus sterk aan de regels kwa kleuren gebruik in mijn kitten. Twilightkit is een zeer mooie langharigen lapjes poes. Met veel leuke kleuren die herkend in Ice & fire, het veel oranje van fire en het witten van Ice.
Motivatie Het zou een heel eer zijn om uit gekozen te worden! en ik belooft op Starclan dat ik mijn woord zou houden als ik zeg dat ik zeer actief wil gaan zijn in Groote stuken posten en elke dag online kom.

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 2cz23yx
Strawpaw
Member
Maria
307

CAT'S PROFILE
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 16:24

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 White_ragdoll_kitten_by_venomxbaby-d4ur7jx
STORMKIT
My
Name: Maria
Country: Belgium
Cat
Name: Stormkit
Clan: ThunterClan
Parents: Fireheart and Icestorm
Karakter:
Kit
uiterlijk:
Als kitten is Stormkit heel nieuwsgierig en actief. Hij verzint voortdurend plannetje om uit het kamp te ontsnappen. Soms lukt dat hem wel, maar meestal wordt hij betrapt en dan krijgt hij straf. Hij loopt ook natuurlijk weg uit the Nusery. Hij is echt een kleine duivel. Maar hij kijkt op naar de Warriors en vooral naar zijn vader.
Apprentice
uiterlijk:
Als apprentice is Stormpaw nog altijd heel nieuwsgierig. Nu hij buiten het kamp mag zijn, steekt hij de grenzen altijd over. Dat is echt zijn hobby. Soms jaagt hij zelfs op andere territorias, maar doordat hij een prima spion is wordt hij nooit betrapt. Hij overtreedt veel te vaak the Warrior Code. Stormpaw doet zijn best bij de trainingen en hij is vooral een perfecte vechter. Tussen de andere Apprentices is hij erg populair. Hij heeft een echte leider- karakter. Hij houdt er niet van als iemand niet naar hem luistert
Warrior
uiterlijk:
Als warrior is Stormclaw nog altijd even populair. Hij is de beste vechter geworden. Hij kan alles voor zijn Clan doen. The Warrior Code overtreden zelfs. Hij maakt veel vrienden in andere Clans want hij heeft een schijt op Warrior Code. Toch is hij een goede Warrior en zal nooit zijn Clan verraden.
Fur: White
Eyes: Blue

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 20jgrdd
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile

Laatst aangepast door Strawpaw op vr 2 nov 2012 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Beautypetal
Member
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 16:50

Naam: stijn
Bekendste account: i think mudtail
Naam kitten: lionkit\lionpaw\lionheart
Geslacht: male
Karakter: lionkit is erg vrolijk maar ook erg aanwezig hij raakt bevriend met bijna iedereen maar hij kan ook opeens heel erg boos worden hij praat wel vaak iedereen tegen en je moet niet proberen voor hem te zorgen want hij denkt dat alles wel zelf kan. hij word weleens kwijt geraakt en hij is een zeer goede speurder hij kan goed jagen maar heeft problemen met de vecht technieken waardoor hij soms over stuur raakt.
Uiterlijk: hij is een beetje tussen wit en oranje in en hij heeft eigenlijk geen echt patroon op zijn vacht. (hou het reëel, Ice is wit en Fire is rood)
dit is het plaatje van lionkit je moet er alleen noch even op klikken.
http://www.fotoaanpassen.nl/temp/abtOaA7YvX.jpg?s=23849

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Bgv1qr
Raisingsun
Member
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 17:00

ik heb mijn aanmelding een beetje aangepast ;D

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 DUcRzap
Strawpaw
Member
Maria
307

CAT'S PROFILE
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 12:39

Ik heb mijn aanmelding ook wat aangepast (:

[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 20jgrdd
[GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
~Maplepaw
Member
Annemeike
45

CAT'S PROFILE
~Maplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 12:46

Strawpaw schreef:
Ik heb mijn aanmelding ook wat aangepast (:

Waarom heb je Blizzardkits plaatje nageaapt?

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce   [GZ] Kitten FirexIce - Pagina 3 Icon_minitime

[GZ] Kitten FirexIce
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: