|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 22:33 | |
| Fireheart & IcestormLove is made of opposites Heey leden, Gezien Babs stopt met WC en ook Robinkit niet meer zal spelen, zoeken wij dus een nieuwe kit om het plekje te vullen in het nestje. We zoeken hier natuurlijk een leuke actieve speler voor. Speel je al een kitten van Bluestar, kunnen we je helaas niet aannemen, gezien die twee nestjes zeer veel met elkaar om gaan. We hebben Arrowkit, Bluekit, Jewelkit, Zealkit en Swiftkit. Deze worden gespeeld door mij, Sanne, Maartje, Moon en Maaike. Wil jij de 6e van het stel zijn? Meld je dan nu aan. Beslissen zal ik nog wel samen met Babs doen.
Aanmeldingen: Blizzardkit - Annemeike Finishkit - Bo Icekit - Maartje Rosekit - Christina Mallowkit/Tansykit - Quinty Robinkit - Gaby Featherkit - Nathalie Cricketkit - Linn Bowkit - Saskia Flamekit - Iris Locustkit - Chi Vocalkit - Marieke Safekit - Daniëlle Salmonkit - Julia Cinderkit - rno Troutkit - Juul Finalkit - Cato Eaglekit - Lili Falconkit - Robin Earthkit - Katero
- Code:
-
[size=11][b]Naam:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Naam kitten:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] (hou het reëel, Ice is wit en Fire is rood)[/size]
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
Laatst aangepast door Fireheart op zo 14 okt 2012 - 23:49; in totaal 12 keer bewerkt |
| | | Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 22:40 | |
| OMG OMG OMG ME WANTS!!! Naam: RL Annemeike Bekendste account: Nightsky Naam kitten: Blizzardkit - Blizzardpaw - Blizzardheart Geslacht: Male Karakter: een kleine kater die niet kan stoppen met zeuren om Apprantice te worden. Als Apprantice zal hij soms iets té opgewonden zijn om te luisteren naar aanwijzingen, dit kan hem nog wel eens in de problemen brengen. Hij schept er graag over op dat zijn vader deputy/leader is, en doet dat zo dat hij anderen jaloers maakt. (Op de accountmark zal ik nog een pester zoeken omdat hij een beetje té veel opschepte). Waar hij ook altijd om smeekt is of hij later deputy mag worden. Ook is hij nogal vechtlustig, hij deinst niet terug voor een gevecht. Sterker nog, hij gaat er juist opáf. Hij is niet moordlustig, hij wil zich gewoon graag bewijzen. Hij is het echte vaderskindje van het stel. Zijn grootste angst zijn honden, daarom is hij zeer bang voor de BloodClan, maar raakt gewond door de hond in het kamp. Dat was de keer dat hij bang werd voor honden. Op een gegeven moment word het wel heel erg (als hij een hondentand ziet liggen en niks doet, gaat hij door het lint), maar dan helpt 'iemand' hem. Uiterlijk: (hou het reëel, Ice is wit en Fire is rood) sneeuwwit http://browse.deviantart.com/?q=White+ragdoll&offset=24#/d4ur7jxhttp://browse.deviantart.com/?q=White+kitten#/d14zkn9http://browse.deviantart.com/?q=White+cat&offset=96#/df5aut
Laatst aangepast door Nightsky op wo 24 okt 2012 - 12:22; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Bo~ 254 Actief
| |
| | | | Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 22:43 | |
|
Laatst aangepast door Lilythorn op zo 14 okt 2012 - 9:45; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| | | | Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 22:50 | |
| PersonalName kit Rosekit~Rosepaw~Rosestorm Geslacht Poes InsideRosekit is als kit erg speels, nieuwsgierig en ze let niet goed op. Als ze met andere kits speelt doet ze soms grof, maar als ze dat merkt stopt ze meteen en bied ze haar excuus aan. Ze is erg leergierig en ze vraagt vaak of ze naar buiten mag. Ze is erg fel als kits gemeen doen, en ze laat zich nooit de mond snoeien. Rosepaw is erg op haar hoede bij de training en luister goed naar wat de mentor zegt, maar ze luistert ook goed naar de leader en naar haar ouders. Ze doet vreselijk goed haar best, en haar vechtkunsten zijn als de beste. Alleen jagen is wat minder. Ze is nog steeds erg nieuwsgierig. Als ze wat ziet denkt ze eerst na voor ze er op af stormt, maar soms is ze zo verwondert dat ze er ook zonder bij na te denken op af stormt. Nu ze apprentice is, is ze wel voorzichtiger dan eerst, maar nog steeds even brutaal, met een scherpe tong. Ze hoopt dat haar ouders trots op haar. Rosestorm is als warrior een rustige en betrouwbare poes, en ze doet goed haar best om een uitstekende warrior te zijn. Haar jachtkunsten zijn al ver verbeterd maar ze is nogsteeds niet de beste in jagen, en ze laat het jagen liever over aan anderen, en vechten aan haar. Ze is erg zorgzaam en hoopt ook dat ze ooit kits krijgt. Verder is ze nog steeds even brutaal als alle manen daar voor, en nog steeds met een scherpe tong. InsideAls kit is Rosekit erg licht en klein. Ze heeft wel erg scherpe tandjes en klauwtjes waarmee ze soms ergens achter blijft hangen. Haar vacht is halflang tot dun. Klik voor kitAls apprentice wordt Rosekit ineens veel donkerder, en haar vacht wordt steeds dunner. Klik voor apprenticeAls warrior wordt ze weer lichter, en haar vacht is even dun als in de apprentice tijd. Klik voor Warrior 1Klik voor Warrior 2Als elder is rosekit aan 1 oog blind, en ze wordt witter. Maar haar vacht glimt wel net zo mooi als in haar warrior tijd. Klik voor Rosekit als elderZe heeft de groene ogen van haar vader en dat wordt op de plaatjes nog veranderd MeName Christina Motivation ik had al lang in gedachte een kit met ouders te willen. Ik hou van Ice en van Fire, maar exht niet omdat jullie een beetje bekend zijn. Even geedit,[b]Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance
Laatst aangepast door Darkened op zo 21 okt 2012 - 21:55; in totaal 6 keer bewerkt |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
| | | | Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 23:08 | |
| Omdat. Naam: Quinty Bekendste account: Lostvoice Naam kitten: Mallowkit - Mallowpaw - Mallowstripe óf Tansykit - Tansypaw - Tansypelt Geslacht: Poes Karakter: Mallowkit is een schatje. Ze is de perfecte dochter in feite. Ze heeft een lief en zacht karakter tegenover iedereen. Je moet heel veel geduld hebben om d'r kwaad te krijgen, maar zodra je eenmaal op haar zwarte lijst staat, kom je er ook niet meer vanaf. Ze is vanaf jonge leeftijd al erg dapper en vind het leuk om dingen te ondernemen. Ze is redelijk zelfstandig, maar geeft wel heel veel om haar familie. Ze heeft een hartje van goud en zal door haar karakter + uiterlijk het lievelingetje van de clan worden [hopelijk]. Uiterlijk: Kitten; Klik óf Klik Apprentice; Klik óf Klik Warrior; Klik óf Klik
Ik twijfel tussen lange en korte vacht xD En de ogen worden iets lichter groen dan die van Fire (: |
| | | Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce za 13 okt 2012 - 23:46 | |
| Naam: Zsa-Zsa >3 Bekendste account: Snowcrystal Naam kitten:Robinkit Geslacht: Kater Karakter: Robinkit is een vrolijke opgewonden kater, hij houd ervan om de boel op stelten te zetten en rare streken uit te halen. Maar zijn streken zullen nooit zo ver gaan dat ze de regels overtreden. Desondanks is hij een lieve, zorgzame maar bovenal dappere kater. Hij zal het altijd opnemen voor zijn familie, en is er als je hem nodig hebt. Hij zal zelf niet zo snel steun zoeken. Robin is in een woord een sterke kater. Daarbij is Robin een behoorlijk snelle leerling, hij zal goed luisteren en niet bang zijn om fouten te maken. Uiterlijk: (hou het reëel, Ice is wit en Fire is rood) Een rode tabby kater
Laatst aangepast door Robinkit op di 23 okt 2012 - 14:05; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 0:06 | |
| Naam: Nathalie Bekendste account: Brightpaw
Naam kitten: Featherkit - Featherpaw - Featherflight Geslacht: Poes As kitten: Als kitten is Featherkit heel nieuwsgierig en vaak uit op avontuur. Regels bestaan nog niet voor haar, en ze wilt zo snel mogelijk leren vechten en jagen op vogels en eekhoorns, gewoon om dat het échte uitdagingen zijn, vind ze. Ze is ondeugend, en luistert alleen als er iets gezegd word dat haar zint. Ze is eigenwijs, maar ondanks dat is ze dol op haar vader en moeder, net als op haar broertjes en zusjes. Ze wilt graag op vallen, en probeert dat ook zeker te doen. Stoeien zie je haar ook wel vaak doen, en uitdagen doet ze altijd wel een beetje.
Als apprentice is Featherpaw heel erg leergierig, zoals ze altijd al is geweest, maar nu uit ze het meer, en luistert ze toch wel beter. Puur om te leren. Maar toch, als iets haar niet aanstaat doet ze het niet, en kan ze heel erg eigenwijs gaan doen. Featherpaw volgt alleen maar bevelen van haar mentor en vader op, tenzij de bevelen haar écht niet aanstaan. Voor de rest luistert ze niet, enkel als het haar toch wel aanstaat. Featherpaw heeft ook wel zo haar leuke kanten, ze is erg speels en nog steeds loopt ze niet aan de kant voor avonturen, een gevecht is ook altijd wel welkom. Ze wilt graag beter in bomen kunnen klimmen om op bijvoorbeeld eekhoorns te jagen, of vogels. Dat vind ze dan toch wel weer heel erg leuk.
Als warrior is Featherflight toch wel een stukje volwassener, nog steeds heel eigenwijs en volgt ze niet snel orders op van anderen, maar ze gebruikt haar verstand nu toch wel wat meer. Ze neemt graag de leiding, puur om dat ze niet graag bevelen opvolgt van een ander. Ze kan wat bot over komen, maar ze heeft ook een hele leuke kant, ze kan ook vriendelijk zijn en een luisterend oor, als luistert ze niet altijd graag naar de problemen van een ander, daarom kan ze zo een onserieus antwoord geven. Ze is helemaal klaar voor het vechten, en gaat zeker niet aan de kant voor een gevecht, ze jaagt graag op eekhoorns, puur om dat ze een echte klimmer is, alles wat vliegt of klimt weet zij wel te vangen, puur om dat ze het leuk vind.
Likes; ~Jagen op eekhoorns en vogels. ~Klimmen ~Vechten ~Avonturen ~Stoeien ~Haar familie en vrienden
Dislikes: ~Bevelen van anderen ~Luisteren naar andermans problemen ~Katten die zich met haar bemoeien ~Op dingen aangesproken worden die ze doet.
Sterktes: ~Moed ~Snelheid ~Lenigheid ~Wilskracht
Zwaktes: ~Eigenwijs ~Impulsief ~Ergens aan toegeven
Uiterlijk: De ogen zullen amber/goud bewerkt worden =3
- Kitten:
- Apprentice:
- Warrior:
Bouw: Featherkit is tenger gebouwd. Ze heeft lange poten en een redelijk lange staart, langer dan de meeste. Ze heeft helder gele ogen en een korte ginger gekleurde vacht met wat donkere strepen. Aan het einde van haar staart heeft ze een wit puntje zitten. Haar slanke tengere bouw met lange poten maakt haar snel en lenig, ook de reden waarom ze zo goed kan klimmen.
Voorbeeldpost:
Haar amber/goude ogen opende zich. Ze gaapte een keertje waarna ze zich vervolgens overeind hees. Ze keek even over haar schouder naar haar moeder die nog lekker in dromen land lag. Ze grijnsde. Ze sloop klunzig naar de uitgang van de Nursery waarna ze over het kamp heen keek. Het was nog rustig, beter gezegd, er was niemand. Featherkit grijnsde en sprong de Nursery uit. Meteen draafde ze klunzig richting het kamp uitgang. Ze keek nog een paar keer heen en weer om zeker te weten dat niemand haar gezien had, en daarna spurtte ze er van door. Toen het kamp achter haar was begon ze langzamer te lopen. Ze keek haar ogen uit. Het getjilp van een vogel deed haar op kijken. Haar oren vouwde ze in haar nek en ze drukte zich laag tegen de grond uit. Ze sloop klunzig naar voren terwijl ze haar ogen op het vogeltje hield. Toen sprong ze, de vogel vloog weg en veren vielen langzaam om haar heen. Ze grijnsde. 'Je gaat er aan, veer,' piepte ze, waarna ze als een gek met haar pootjes naar het veertje begon te slaan. Ze sprong op om het veertje in haar bek op te vangen en hees vervolgens voldaan haar kop op. Het was haar gelukt, ze had de veer dood gemaakt. Een nieuw geluid deed haar opnieuw om kijken. Dit keer zag ze wat anders. Het dier was misschien net ietsjes kleiner dan haar, maar had een hele lange dikke staart. Featherkit probeerde te bedenken waar ze dat dier van herkende. Ze dacht terug aan toen haar moeder met zo'n dier - maar dan dood, in haar bek kwam aan lopen om te eten. Niet dat Featherkit daar veel aandacht in had gestoken. Maar ze herkende het dier wel. Maar wat was de naam ook al weer? Featherkit versmalde haar ogen om na te denken. Ze wist het niet. Ze haalde haar schouders op en probeerde dichterbij te komen. Het dier zat tegen de boom aan met de klauwtjes in het schors gestoken. Featherkit probeerde zo on op vallend mogelijk te zijn, niet dat ze daar succes in had. Naar mate ze dichter bij kwam, hoe veder het dier naar boven klom. Featherkit bleef onder aan de boom ztten en staarde naar boven. Zou zij ook ooit zo goed kunnen klimmen? Ze hoopte van wel, het leek haar nu al leuk...
Ik zou m nog veel langer kunnen maken, maar je kent m'n posts wel =3
"My life turned in a hell when I opened my eyes... The Only Thing I Saw Where Feathers with blood on it"
Laatst aangepast door |Frozenpaw op zo 14 okt 2012 - 12:06; in totaal 7 keer bewerkt |
| | | {Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 1:00 | |
| General » Current name Cricketkit » Future names Cricketpaw, Cricketsong » Gender Female » Age Unborn » Parents Fireheart and Icestorm » Siblings Arrowkit, Bluekit, Jewelkit, Zealkit and Swiftkit » Status Deep in the meadow, under the willow
Inside » Kit Cricketkit heeft een stem van een engel en wanneer ze spreekt kan ze men makkelijk tot rust brengen. Ze is echter verschrikkelijk lomp en kan soms zonder het even te merken nare dingen zeggen terwijl ze het niet echt meent. Ze is niet bepaald het lieve, schattige poesje waar de meesten haar voor aanzien, want Cricket is voornamelijk een erg lompe en luidruchtige poes. Fouten maken zit er bij haar vaak in, maar dit maakt haar niets uit omdat ze het verleden in no time gewoon vergeet en het achter zich laat. Cricket is een poesje dat niet graag alleen is en altijd wel iemand om haar heen wilt hebben, vandaar dat ze veel vrienden zal maken. Door haar lompe gedrag noemen vele katten haar een grapjas, iemand die dingen niet serieus neemt. Wat ze soms ook niet echt doet, maar voornamelijk zal ze over vele dingen wel behoorlijk serieus zijn.
» Apprentice Cricketpaw is echter niet meer zo heel lomp en luidruchtig. Ze maakt natuurlijk nog steeds heel veel fouten en wilt hier maar niet van leren aangezien ze in korte tijd erg koppig zal worden. Het gebeurd vaker dat ze plotseling van stemming veranderd en haar karakter kan in een seconde gewoon om switchen. Vrienden maakt ze niet meer zo snel, aangezien ze soms nogal een slechte reputatie opbouwt vanwege haar felle reacties op anderen. De vrienden die ze vroeger in haar kitten tijd had behoudt ze echter wel, de meesten dan. Ze probeert zoveel mogelijk te leren van haar mentor op dat moment, maar zal voor een lange tijd vaak dezelfde foutjes maken.
» Warrior Als warrior is Cricketsong echter geheel anders. Haar lompigheid is voorbij en ze is een lenige en elegante poes geworden die graag in is voor een gesprek met een mede clangenoot. Haar zachte stem, die nog steeds klinkt als die van een engel, heeft ze nog steeds goed behouden waardoor ze zoals vroeger nog steeds katten snel kan kalmeren. Ze maakt de fouten die ze vroeger gemaakt heeft niet vaak meer en haar stemming veranderd niet meer zo snel.
Outside » Kit Als kit heeft Cricketkit een tortie vacht. De drie kleuren die ze in haar vacht heeft matchen perfect bij haar en laten niet zo snel zien dat ze een dochter van Fireheart en Icestorm is. Ze heeft dezelfde gouden ogen als Icestorm die Fireheart vaak aan haar zullen laten herinneren. Cricket is echter niet elegant gebouwd, ze heeft eerder een breed en massief gebouwd lichaam in haar kitten periode. Dit zorgt ervoor dat ze vaak lompe acties zal maken.
» Apprentice Als apprentice is haar lichaam minder breed en lomp gebouwd, en begint ze er al wat eleganter uit te zien. Haar vacht is prachtig glad en vaak erg goed verzorgd. Ze heeft vaak een warrige blik in haar ogen doordat ze snel van emoties veranderd.
» Warrior Uiteindelijk zal ze een mooi, slank en elegant lichaam hebben dat perfect bij haar uiteindelijke karakter zal passen. Ze heeft een prachtig lange staart die iets langer is dan een gemiddelde staart en is wat kleiner dan de meeste katten.
Special » Voice » De stem van het zingende meisje
» Filmpjes » An adventure » <3
» Theme songs » The cricket song » Deep in the meadow » The hanging tree
» Setje
Facts - Cricketkit maakt vaak lompe opmerkingen die soms pijnlijk kunnen zijn voor de katten tegen wie ze het zegt.
- Haar karakter maakt enorme veranderingen in haar Apprentice en warrior periode.
- Ze houdt zielsveel van haar vrienden en familie en doet alles voor hen.
- De naam Cricketsong krijgt ze omdat ze enorme karakters wisselingen heeft gemaakt, waardoor ze soms hard en soms zacht kan zijn. Vandaar Cricketsong.
- Ze zal in haar kitten periode een grote vriendengroep hebben, die wanneer ze apprentice word wat kleiner word en in haar warrior tijd weer groeien zal.
Ideas » Ten eerste leek me het een leuk idee dat Fireheart en Cricketkit in haar kitten periode erg close worden en ze vaak met elkaar praten en lol met elkaar hebben. Maar dat wanneer ze apprentice is ze minder interesse in hem heeft en ze vaak waar hij bij is in een slechte stemming veranderd. En dan wanneer ze warrior word ze vaker met hem spreekt en ze weer een goede band opbouwen. » Misschien dat Cricketpaw door haar lompe gedrag en haar botte reacties tegenover haar vrienden deze al snel allemaal verliest en er snel alleen voor staat in haar apprentice tijd waardoor het een moeizame tijd zal worden. » Als kit zijnde gaat ze een grote vriendengroep opbouwen die bestaat uit zowel kits als apprentices als warriors etc. Ze zal hierdoor erg geliefd zijn in de clan, dit veranderd echter wel wanneer ze apprentice zal worden.
Post » Als kit Ik vroeg me soms af waarom mijn moeder heen was gegaan, waarom ze gestorven was en ons had verlaten. De andere kits speelden altijd zo fijn met hun bloedeigen moeder, en wij? Wij hadden elkaar alleen nog, en onze vader dan die er gelukkig genoeg vaak bij was. Ik bekeek mijn broeders en zusters even. De meesten hadden een vuurrode vacht, precies zoals mijn vader die had. Een ervan was wit en had blauwe ogen, en een ander had een blauw grijzig tintje. Mijn vacht was in ieder geval erg apart in dit nest. Want voor zover ik de kleuren van de rest had gezien was ik de enige in het nest die ook maar een beetje zwart in mijn vacht had. Ook had ik precies dezelfde gouden ogen als die van mijn moeder, waardoor ik nog aparter was aangezien de meesten hier de groene ogen van mijn vader hadden. Het voelde raar dat mijn vader Deputy was, en zo’n hoge rang in de clan had. Katten kenden mij nu al zo goed, en ik wist hun namen voor geen meter. Zij wisten mijn naam wel, waarom? Zo populair was ik dan ook weer niet, ik had wel een paar vrienden maar dat bijna iedereen mijn naam kende? Nee, dat moest zeker door mijn vader komen, want anders hadden ze niet zoveel aandacht aan mij geschonken. Dan was ik gewoon maar een kitten van een of andere poes en kater. Dan zouden ze mij niet herkennen bij mijn naam, waarschijnlijk geen enkele interesse in mij hebben. Hoe zou dat leven eigenlijk zijn? Ik zou het nooit weten. Ik wist wel dat ik soms door duistere figuren naar werd aangekeken, en ze soms ‘half poesiepoes’ hoorde zeggen. Ik wist natuurlijk niet waarom, ik was toch geboren in deze clan? Natuurlijk wist ik dat mijn vader ooit poesiepoes was, maar ik? Nee, ik was hier geboren en getogen in deze clan. En weet je, mijn vader had eigenlijk wel bewezen dat hij een sterke en dappere kater was. Niet zoals die poesiepoezen daarbuiten. Mijn vader was dan misschien anders dan alle andere katten binnen de clan, maar hij was net zo goed als hen een clanlid en hij had hun respect wel duidelijk verdient na alles wat hij al gedaan had voor de clan. Hij was zelfs Deputy! En ik wist zeker dat Bluestar heus niet zo dom was om een zwakkeling als Deputy uit te kiezen, mijn vader kon het heus wel aan. Ik stond op en liep naar twee kits van mijn leeftijd die samen aan het stoeien waren. “Mag ik meedoen?” Mijn stem weerklonk als die van een engel, waardoor de twee kits meteen verbaasd opkeken. Je zou niet denken dat ik zo’n stem had wanneer je mij zag. Mijn lichaam was zo lomp gebouwd, zag er zelfs bijna verschrikkelijk massief uit. Ik vond het maar lelijk, en ik voelde me soms anders dan de rest. “Ja.” Glimlachte het zwarte katertje naar mij. Zijn witte zusje zei dat ze geen zin meer had en liep weg. Ik keek haar kalmpjes na. Vond ze mij niet aardig? Naja, ik ging wel spelen met deze kater. Het zwarte katertje schoot op me af, ik probeerde te ontwijken maar was te langzaam. Ik werd door hem tegen de grond aan geduwd. Dit duurde echter niet lang want met een felle kracht duwde ik het beestje van me af. Ik sprong op en rende met een snelle snelheid op de zwarte kit af en duwde hem weer om nadat hij was opgestaan. Perongeluk rende ik even over zijn staart heen, waardoor hij kort een luid gepiep liet horen. “Sorry” Lachte ik, terwijl ik me terug naar hem omdraaide. De zwarte kater was weer opgestaan en kwam nu op mij af, hij duwde me om en samen rolden we lachend over de grond heen terwijl we lichtelijk serieus tegen elkaar aan het vechten waren. We deden alsof we beiden gewoon aan het trainen waren, zonder nageltjes, zonder gebijt. Gewoon vriendschappelijk wat meppen geven en wat op de grond duwen. Na een tijdje stopten we beiden hijgend, ik schudde met mijn hoofd en keek het kamp door. De warriors waren terug van hun laatste jaag patrouille en brachten elk hun gevangen prooi naar de prooistapel. Ze namen zelf ook een prooidier met zich mee om vervolgens te eten en daarna te tongen met elkaar. Ik grinnikte zachtjes en bekeek de prooistapel die aardig goed gevuld was. “Heb je honger?” De zwarte kater wist meteen wat ik bedoelde en we stonden samen op om naar de prooistapel te rennen. “Wie het laatst daar is, is een muizenbrein!” Schreeuwde de zwarte kater, terwijl hij zijn pas versnelde en ik hem amper bij kon houden. Hij was snel zeg! Ik struikelde al snel over mijn eigen poten en kwam met een smak tegen de grond terecht. “Shit..” Siste ik zachtjes toen ik zag dat hij de prooistapel bereikte en me lachend aankeek. “Gevallen?” Vroeg hij zachtjes, ik knikte en stond op. Rustig schudde ik enkele klodders modder uit mijn vacht en liep naar de prooistapel toe om er een klein muisje uit te pikken. Zelf wist ik dat dat genoeg voor mij was en ik niet meer nodig had. Mijn maag moest niet gaan wennen aan al te veel eten, want anders zat ik later met enorme honger opgescheept. Samen liepen we naar onze den om daar ons eten op te eten; lekker in de schaduw. Ik at mijn muisje rustig op en zag dat hij een kleine mus van de stapel af had gehaald. Hij at dus ook niet veel nu. Toen ik het op had gooide ik er beleefd wat grond over zodat het niet meer zichtbaar was en stampte er even op zodat het ook niet meer snel onder de grond vandaan zou komen. Rustig ging ik zitten terwijl ik mijn vacht schoon begon te likken. Het werd bijna tijd dat ik ging slapen, want de zon was al bijna onder gegaan en mijn pleegmoeder zou vast niet willen dat ik tot heel laat op zou blijven. Morgen moest ik namelijk weer fit genoeg zijn om te spelen en te kletsen met mijn vrienden.
» Als apprentice Ik bekeek hoe mijn mentor het jagen voor deed, voor de zoveelste keer. Ik maakte gewoon telkens diezelfde fout, maar wist er maar niet van te leren. Soms werd mijn mentor er een beetje geïrriteerd van, maar ik kon er toch niks aan doen? Zachtjes volgde ik hoe hij het deed, onthield alles precies zoals hij het deed. “En nu jij.” Ik knikte zachtjes en stond op, dus precies zoals hij het deed? Zo moeilijk moest dat toch niet zijn. Ik zakte in elkaar en sloop stilletjes naar voren. Heel voorzichtig plaatste ik mijn poten neer, heel nauwkeurig lette ik op mijn ademhaling en al het geluid om me heen. Ik moest me concentreren, en daar ging het wel vaker mis bij. Snel schoot ik omhoog, maar niet zoals mijn mentor het deed. Het was lomp, onoverzichtelijk en vooral een erg langzame techniek. Mijn mentor slaakte een diepe zucht, waardoor ik mijn oortjes wat liet hangen. “Sorry.. maar het lukt gewoon niet goed.” Ik keek hem recht aan. Waarom verpestte ik het telkens over en over? Ik maakte elke fout die ik ooit gemaakt had over en over weer. Het was gewoon niet leuk meer, al die fouten. Ik schudde met mijn hoofd en keek mijn mentor kwaad aan. “Het is allemaal jouw schuld!” Schreeuwde ik naar hem. Een verbaasde blik werd naar me geworpen, dat had hij natuurlijk niet verwacht. Mijn humeur veranderde wel vaker zo snel, van rustig naar kwaad. Het was soms gewoon niet normaal meer. Ik werd soms enorm kwaad wanneer een kit tegen me aan liep en ging helemaal tekeer tegenover deze. En nu gebeurde het weer eens bij mijn mentor, en vloog ik hem weer eens aan met scheldwoorden. Woorden vlogen uit mijn bek, die zo brutaal klonken dat je je zou af vragen waar ik ze vandaan had. Ik stond op en verdween snel in de struiken. De kater bleef verbaasd zitten met zijn ogen wijd opengesperd van verbazing. Snel rende ik door de struiken, negeerde elke tak die tegen me aankwam en soms zelfs brak. Ik schoot de bosjes uit en ontweek meteen de grote boom die voor me stond. Als een pijl schoot ik door, zonder ook maar even op te letten waar ik heen ging. Tranen gleden over mijn wangen heen. Soms vroeg ik me af waarom ik zo’n grote bek tegen deze kater opzette, hij had helemaal niks verkeerd gedaan. Ik was degene die de hele tijd fouten maakte, hij kon er helemaal niks aan doen. Toen ik een luid gebulder hoorde stopte ik abrupt met rennen. Het donderpad lag nog geen twee meter van me af. Ik keek met grote ogen naar de reusachtige monsters en schudde verwilderd met mijn hoofd. Voor hetzelfde geld was ik nu over dat donderpad heen gerend, ik bracht mezelf hier echt in gevaar zeg. Ik was niet eens goed op aan het letten waar ik was, en als ik niet even had geluisterd dan was lag ik nu onder zo’n beest dat tweebeners met zijn meedroeg. Ik keek om me heen en rook de vieze, ranzige geur van de monsters. “Ugh..” Zei ik walgend. “Snel weg hier.” Ik draaide me weer om en merkte dat de geur van de monsters mij weer terug had gekalmeerd en ik niet meer dacht aan wat er zonet was gebeurd. Rustig verdween ik weer in het bos van Thunderclan en volgde ik mijn eigen geur om terug naar het kamp te gaan. Ik moest mijn mentor even mijn excuses aanbieden. Zo kwaad had ik niet moeten worden, het waren gewoon die stemmingswisselingen die mij zo maakten. Het was vreselijk, en als hij dat ooit ook had gehad dan zou hij er vast wel begrip voor hebben. Hopelijk had hij dat met mij en was hij niet al te kwaad op me, want soms kon ik enorm ver gaan wanneer ik kwaad was. Ik was al blij genoeg dat ik hem niet had aangevallen, want dan lag ik nu in het gras met vele wonden. Want zo’n kater kon ik natuurlijk niet aan. Ik merkte op dat de weg die ik gerend had enorm lang was en dat ik dus enorm lang had gerend. Hoe had ik dit zo kunnen volhouden? Had ik dan toch veel uithoudingsvermogen? Het was raar, maar als ik kwaad of verdrietig was, was ik veel sneller dan normaal. Dat zou vast wel bij vele andere katten zo zijn, want tja.. zo apart was ik nu eenmaal ook weer niet. Ik was meer het persoon dat vaak dingen verprutste en in weinig dingen uitblonk. In rennen zal ik dan ook nooit de beste zijn. Want al als kit versloegen de andere kits mij, en waren ze veel sneller dan ik.
» Als warrior Die komt heel misschien nog ~
Real » Real name Linn » Bekendse account Dapplepaw, Heatherkit » Waarom wil ik dit? Om eerlijk te zijn vind ik de ouders gewoon zó'n leuk koppeltje dat ik er echt spijt van had dat ik mijn aanvraag toen enorm verprutst heb. Dit doe ik natuurlijk niet omdat Fireheart binnenkort leider word, want dat zou nogal sneu zijn als ik enkel daarom deze kitten wil. Ik doe dit meer omdat de ouders beiden erg goede rpg'ers zijn en hun karakters posten dan misschien niet vaak in de rpg, maar wanneer ze posten vind ik hun karakters gewoon prachtig. Ik zou graag een van hun kits willen zijn, want het zal mij heel veel inspiratie geven wanneer Icestorm bij de geboorte sterft, en ik vind Cricketkit enorm leuk bedacht voor mijn gevoel. Ik heb haar eigenlijk op een zwaan gebaseerd. Eerst een lomp en lelijk eendje, dat uitbloeit tot een prachtige, elegante zwaan <'3 » Verdien ik dit? Ik weet het niet. Ik denk wel dat ik het evenveel verdien als de rest die hier een aanvraag heeft geplaatst, en ik ga jullie beloven dat ik vaker de rpg in stap dan wat ik momenteel doe. Want ja, dat ben ik wel duidelijk van plan. Ik heb enkel gewoon één klein duwtje in mijn rug nodig, en Cricketkit kan daarvoor zorgen.
|
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who don't believe in magic will never find it.
Laatst aangepast door Heatherkit op za 3 nov 2012 - 9:08; in totaal 12 keer bewerkt |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 1:44 | |
| Naam: Saskia RPG ervaring: 3 jaar met RPG zelf en een jaartje WC Waarom deze aanmelding?: Omdat ik het leuk vind om het te proberen :3 Blijf je actief?: Als ik gekozen word blijf ik zeker actief! Bekendste account: Spotlight
Naam kitten: Bowkit - Bowpaw- Bowleg Geslacht: Katertje Karakter: Bowkit is als kit al slim en een denkertje. Hij heeft een kleine handicap: Hij kan niet ruiken. Hoe ouder hij word hoe onzekerder hij word. Hij durft niet iets zonder toestemming of zonder het gevraagd te hebben. En telkens als hij op zijn kop krijgt voor iets stoms of verkeerds wat hij deed word hij nog onzekerder. Hij word ook steeds stiller en verliest hierdoor steeds meer van zijn vrienden.
Als apprentice gaat het beter, doordat hij nu een mentor heeft die hem stimuleert en helpt (ook met zijn handicap) komt hij heel langzaam over zijn onzekerheid heen. In het begin vind hij het lastig, al die trainingen en al die katten die verwachten dat hij sociaal is. Maar hij leert er mee omgaan en durft steeds vaker iets uit zichzelf te doen of om een praatje met iemand te maken zonder te blozen of zichzelf te schamen. Af en toe is zijn onzekerheid nog zichbaar, zo kan hij inees stil vallen zonder reden of opeens weer heel verlegen worden. Hij is nog steeds pienter en slim, eerst durfde hij dit niet te tonen omdat hij bang was om een nerd of een betweter te zijn maar toen hij merkte dat anderen het juist waardeerden als hij iets slims zei durfde hij het meer en trainde hij het.
Als hij warrior word is hij heel anders dan toen hij net apprentice werd. Hij is een slimme warrior die eerst denkt en dan pas doet. Zijn aanvallen van verlegenheid zijn minder en zijn vriendengroep groter. Toch blijft hij de stille onder zijn vrienden. Hij durft nu mee te doen met discussies en komt dan vaak met goed standpunten en woorden. Hierdoor is hij geliefd onder anderen. Zijn handicap word vaak vergeten maar blijft een lastig ding, jagen of vijanden spotten moet hij vooral met zijn oren en ogen doen. Toch red hij het prima en geniet hij steeds meer van het leven.
Uiterlijk: Bowkit is vernoemd naar zijn lange en ietwat krom staande beentjes. Hij heeft een korte vacht. Zijn ogen zijn groen maar met een gele rand eromheen. Hij is grotendeels rood maar met opvallende witte benen, befje en borst. Zijn neus en kussentjes zijn roze, en zijn neus heeft een opvallende roze vlek.
Als kit: http://th08.deviantart.net/fs6/PRE/i/2005/109/4/2/White_socks_by_doggj.jpg en http://th09.deviantart.net/fs7/PRE/i/2005/182/2/0/Wallflower_by_doggj.jpg Als apprentice: http://fc08.deviantart.net/fs7/i/2005/191/8/a/Howdy_neighbour__by_doggj.jpg Als warrior: http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/071/e/5/leo_by_insolitus_mundus-d3bhcf9.jpg
Bij alle plaatjes geld: Oogkleur klopt nog niet en ze kunnen nog veranderen. Maar dit uiterlijk blijft wel ^.^
Setje: - ava:
positive sides: - Smart - Tall - Handsome - Humble - Helpfull
Negative sides: - Shy - Only talks if you ask him something - Can't scent anything - Not used to friends - thinVoice:Komt, zodra ik weer geluid kan afspelen ^.^Based on:Een paar ideetjes die al lang in mijn hoofd zaten, ik hou gewoon van stille en verlegen karakters. En zijn handicap leek me gewoon leuk, omdat het lastig maar mogelijk is om zonder geuren warrior te zijn. Die uitdaging wil ik graag aannemen <3 Verder helaas geen karakter, liedje of clip. Zijn bouw is wel afgeleid van Spiderleg. Some Facts:- Bowkits naam kwam door zijn lange benen die langer lijken door zijn witte 'laarsjes' - Bowkits naam past ook nog eens bij zijn karakter: Hij buigt als apprentice als het waren uit verlegenheid voor anderen. - Bowkits naam is officieel gekomen door de andere kit die Arrowkit heet. - Bowkit is een goede combi kwa uiterlijk tussen zijn ouders, maar zijn karakter is best afwijkend van zijn ouders. - De kader is door Lein gemaakt het setje door mijzelf. - Deze post 2 keer is gewijzigd, beide keren op een vreemd tijdstip :3 - Bowkit's bouw is afgeleid van Spiderleg, uit de Warrior Cas serie? Die is namelijk ook hoog en slank. - Bowkit niet veel eet en in zijn apprentice tijd genoeg heeft aan een klein muisje per dag. Hierdoor is hij erg dun. Als warrior eet hij normaler en is hij kwa uiterlijk gezonder. - Bowkit's uiterlijk iets van de gelaarsde kat X Brightheart heeft? - Zijn ogen zijn lastig te bewerken in de goede kleuren door de donkere ogen van het originele plaatje. |
|
- Thanks peepz c:
Laatst aangepast door Spotlight op ma 15 okt 2012 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 11:25 | |
| Naam: Iris Bekendste account: Bloodyeyes :3 Naam kitten: Flamekit/Flamepaw/Flameheart Geslacht: Male Karakter: Een onzekere kitten, als hijs het goede antwoordt op een vraag weet gaat hij er allerlei dingen doorheen bedenken waardoor het soms helemaal misgaat. Hij is ook zeer bang om Warriors of andere Apprantice's om hulp te vragen, uit angst van onzekerheid. Door deze onzekerheid zal hij later Warrior worden dan zijn broertjes en zusjes, hij krijgt hierdoor een erg groot schuldgevoel. Hij krijgt ook een momentje depressie, maar dat verhelpt Fireheart (als je dat goedvind) hem. Uiteindelijk wordt hij wel een Warrior, maar zijn onzekerheid zal altijd wel een spoortje achterlaten. - Voorbeeldpost kitten:
Twee grasgroene oogjes openden zich in de nursery van het ThunderClan kamp. Langzaiam stond Flamekit op. Schichtig keek hij rond, al wist hij zelf niet eens waarvoor. Wat zou er kunnen gebeuren hier, gewoon in het kamp? Niks, maar Flamekit moest denken aan de verhalen van de Elders, die zijn aangevallen door vossen en dassen enzo. Wat als die door de kampingang heendrongen? Vallen ze hem dan aan? Of de Warriors? Of Apprantice's? Of anders de leader? Of erger nog: zijn ouders? Buiten was gelach te horen. Flamekit stak zijn kleine kopje om de hoek, waar drie kittens Clankat aan het spelen waren. Een was de leader en de andere twee waren Warriors. Ze waren net aan het doen alsof ze een hond verscheurden. Daarna werd een andere kit de Leader. Wat zou dat leuk zijn.... Toch?! Wat als hij viel? Wat als ze hem niet aardig vonden? Wat als ze echt gaan vechten? Wat als ze hem pijn gaan doen? Dat wil hij toch ook niet? Wat nu?! Beteuterd ging hij zitten kijken naar de kittens die leuk speelden en lol hadden. Hij zuchtte. Waarom? Waarom had hij nou zo'n grote vragen-en-problemen machine in zijn hoofd? Dat wist hij niet. Maar een ding wist hij wel: dit zou hem nog gróte problemen kunnen opleveren
Uiterlijk: Een vuurrood katertje wat hij van zijn vader heeft, en ook groene ogen. - Als Kitten:
- Spoiler:
- Spoiler:
the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!!
Laatst aangepast door bloodyeyes op zo 28 okt 2012 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 11:29 | |
| Naam: Christy Bekendste account: Graystripe/Spottedleaf Naam kitten: Locustkit => Locustpaw => Locustvoice Geslacht: She-Cat Karakter:
>Kitten<
Vanaf dat Locustkit haar ogen kan openen wilt ze meer en meer ontdekken. Ze is zeer speels en houdt van schijngevechten met haar broers en zussen. Maar door al die schijngevechten en haar speelsheid weerkaatst er wat arrogantie in haar. Ze denkt dat ze 't is, en heeft een grote mond. Maar wanneer het moment daar is, voor haar neus deinst ze toch wel terug en zal ze niet meer de opschepper zijn. Ook denkt ze graag aan zichzelf. Aan de andere kant kan de kitten toch liefde schenken aan iemand, en aardig doen, omdat ze veel te snel iemand vertrouwt. Soms speelt die sociaal-heid wat in haar nadeel. Aangezien het wel eventjes duurt voordat ze je vertrouwen weer verliest. Als je alles dus simpel even samenvat is Locustkit een speelse, arrogante & sociale kitten. En heel af en toe iets té enthousiast.
>Apprentice<
Locustkit zal maar al te graag apprentice worden, net zoals de meeste kittens. Wanneer ze haar mentor krijgt toegewezen snelt ze naar hem/haar toe en vuurt meteen tal van vragen op 'm af. Elke ochtend staat ze vroeg op en springt ze vol vreugde de training in. Bij elke oefening doet ze haar uiterste best, zelfs al staat die opdracht haar niet aan! Vechten en rennen zijn haar beste vorderingen. Ook voert ze haar oefeningen wijs uit, echter straalt ze die slimheid nooit uit. Wanneer haar training zo goed als gedaan is, en het van belange niet meer lang duurt voordat ze warrior wordt zal de kattin veel minder interesse tonen in de trainingen. Aangezien hier de arrogantie weer zal terug keren en ze denkt alles wel te kunnen. De laatste weken van haar apprentice tijd zullen dus ook heel moeizaam verlopen.
>Warrior<
Locustvoice, dat is de Warrior naam die ze krijgt bij de ceremonie. Ze accepteert hem dankbaar, en vliegt er direct in. Elke dag staat ze paraat voor patrouilles en jachten, maar af en toe vergeet ze dan om wat meer bij haar vrienden te zijn. Ze zal veel te enthousiast doen over haar Warrior tijd dat ze hen vergeet. Het duurde natuurlijk niet lang of ze gingen daar iets aan veranderen. Haar karakter is nog altijd dat zelfde als van Locustkit. Speels, arrogant en sociaal. Alleen is 'slim' er nog bij gekomen. Alhoewel Locustvoice zeer arrogant kan overkomen, ze is een pak slimmer geworden tegenover vroeger. Ook tijdens gevechten combineert ze dus haar wijsheid en haar technieken. Heel haar leventje lijkt goed te verlopen dus, af en toe schept ze op over haar vader, maar dat doet ze alleen als het hoogst nodig is.
>Sterke punten< Jagen || Vechten || Rennen || Sociaal zijn || Snel lerend ||
>Zwakke punten< Manipuleren || Liegen || Zwemmen || Toegeven dat ze fout zat ||
Uiterlijk: Locustkit bezit een lichtrode vacht met hier en daar witte kenmerken. De lengte is halflang. In de winter toont het iets donkerder dan in de zomer, wat heel normaal is aangezien de zom haar pels dan zal verbleken.
>Bouw< Locustkit is een slanke, maar toch groot gebouwde kattin. Dat maakt haar dan ook een uitstekende jager, en goede vechter.
>Kitten< Kitten1 Kitten2 Kitten3 Kitten4
>Apprentice< Apprentice1 Apprentice2 Apprentice3
>Warrior< Warrior1 Warrior2 Warrior3
>Setje Locustkit<
- Code:
-
http://i32.servimg.com/u/f32/17/52/80/85/avatar10.jpg
- Code:
-
http://i32.servimg.com/u/f32/17/52/80/85/onders10.jpg >Voorbeeld post<
Een speelse grijns overtrok haar lichtrode gezichtje toen een apprentice haar uitdaagde. Ondertussen was Locustkit al zes manen oud, en dus klaar om apprentice te worden. Die kat die haar wou verslaan was maar één maand ouder, dus waarschijnlijk wel een partij voor Locust. Haar licht-oranje gekleurde ogen fonkelde speels toen de twee katten op hun plaats gingen staan, klaar om elkaar in de haren te vliegen. Een schrille kreet verliet zijn mond en de bruin/cyperse kater vloog haar kant op. Met een lenige sprong ontweek ze hem, en klauwde vervolgens naar zijn kop. Natuurlijk met ingetrokken nagels. 'Ik dacht dat je het beter kon?' Mauwde ze met een kleine uitdagende ondertoon in haar stem. De apprentice draaide zich om en keek haar woest aan, alsof ze deze keer iets te veel had gezegd. 'Kom op! Gleed er als een speels gilletje uit haar keel toen ze de kat weer besprong. De tintelingen die door haar aderen stroomde wekte al de energie in haar lichaam op. De vele kattenogen die hun aanstaarde prikte blijkbaar als stekels in de kater zijn pels, aan de houding te zien die 'ie net aannam. Speels trilde haar snorharen toen hij een on-afgemaakte strijd kreet uitriep. Locustkit was echter degene die hem in toon hield. 'Goed gevochten.' Beloonde de slanke poes de apprentice en streek met haar staart onder zijn kin, waarna-mate ze er vandoor ging. Zulke gevechten vond ze leuk. Maar de jonge kit wist goed genoeg dat de warriors op een ander niveau moesten strijden, en daar vochten ze dan ook weer niet voor hun plezier. De verhalen van de elders waren geloofwaardig genoeg om Locustkit te zeggen dat het warrior leven geen makkie was. Maar dat weerhield haar niet om ervan te dromen! Een opgeluchte kreet verliet haar keel toen ze haar broers en zussen bij elkaar zag staan. Het zou niet de eerste keer zijn geweest dat ze hun was kwijt gespeeld. Locust was eentje die vaak op haar eigen naar buiten ging, zonder enige toestemming of gezelschap. Echter was ze nog nooit voorbij de kamp uitgang geweest.. 'Heb ik iets gemist?' Vroeg ze met geamuseerde trillende snorharen aan de dichts bijzijnde kitten, die haar met een uitdrukkingsloze blik aan loerde. Een lichte grijns sierde haar rosse gelaat toen ze hem bekeek. Hij mocht denken wat 'ie wou, alsof Locust aandacht aan hem zou besteden als hij haar al zo oordeelde. Snel gunde ze haar pluizige borstkas een ruwe lik voordat ze haar bij de rest zou voegen. Haar moeder, Icestorm, was gestorven bij hun geboorte. Een lange tijd had ze daar om getreurd, maar die tijd was voorbij. Je moest geen oude koeien uit de gracht gaan halen, ging het spreekwoord. De oranje kijkers van Locustkit volgde haar redelijk grote hoeveelheid van broers en zussen, waarna mate ze als laatste aansloot om de nursery binnen te wandelen. Een ingang banen was niet echt moeilijk, aangezien de meeste voor haar uit de weg gingen. 'Prachtige voor middag zeg ik je!' Haar vrolijke, maar vermoeide stem weerkaatste zacht door de den wanden. Echter, ook al mocht Locust al 5 à 6 manen oud zijn, ze zou altijd wel haar tijd nemen om te gaan nippen...
Waarom wil je dit:Ik heb mijn kans verknoeit bij Blue x White, en dus wil ik het hier wel beter doen. Ook aangezien ik dit koppel al lang heel plezant vond<3 En nog om tal van andere redenen. Deze aanmelding is niet echt een van de langste hier x'D Naja, ik wens jullie geluk met kiezen en dat de beste mogen winnen^^
Laatst aangepast door Spottedleaf op ma 15 okt 2012 - 22:55; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 11:51 | |
| Naam: Marieke Bekendste account: Suntail Naam kitten: Vocalkit » Vocalpaw » Vocalvoice Geslacht: ♀ Karakter: Vocalkit is aardig tegen de meeste katten, hoewel ze niet zo veel praat. ZE is netjes en kan er niet tegen als haar vacht vies word. Ze houd er van om rusitg naar alle vogels in het bos te luisteren en zal soms proberen om de geluiden van gevederde dieren na te doen. Uiterlijk: Vocalkit is een sneeuwwit poesje met groene ogen.
Hie ris mijn falende aanmelding voor de kitten |
| | | Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 12:12 | |
| Naam: Daniëlle Bekendste account: Leafstorm&Skippy Naam kitten: Safekit ~ Safepaw ~ Safesong Geslacht: Poes Karakter: Safekit is een lieve maar ook verlegen kitten. Ze is niet echt een kit die bang is om haar vacht vies te maken. Safe is vreselijk loyaal aan haar clan en weet wel wat ze wil. Ze is niet speciaal arrogant ofzo, maar wel goed in het doordrammen van haar eigen willetje. [Ik kan het karakter alleen goed vormen als ik die kat echt heb snapie ] Uiterlijk: Een wit poesje met ambere oogjes, net zoals haar moeder.Ik ga't proberen xD A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
| | | Juliaaatje~ 38 Actief
| |
| | | | Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 12:33 | |
| Naam: Viktor Bekendste account: James, Kearn Naam kitten: Blackberrykit - Blackberrypaw - Blackberryblossom Geslacht: poes Karakter: Motivatie: Ik zou al lang graag eens een kitten spelen, ik had me al verschillende keren aangemeld, maar werd dan niet gekozen. Ook vind ik het een fantastisch stelletje om misschien een kitten van te kunnen spelen =) Kitten: Blackberrykit is een kitten die altijd graag het kamp uit wil en iets doen, ze houd er niet van om te moeten stilzitten. Apprentice: Blackberrypaw is heel erg blij als ze eidelijk apprentice is geworden en niet meer in het kamp moet blijven. Ze heeft een scherpe tong en durft tegen iedereen haar eigen mening uit te spreken. Ze heeft een hekel aan katten die haar verpichten om iets te doen. Brackberrypaw is ook een nieuwschierige apprentice die alles wil weten, zowel binnen als buiten haar clan. Maar ondanks haar scherpe tong blijft ze loyaal aan de clan. Warrior: Blackberryblossom is een kat die haar mening over iets heeft en nooit een moment twijfeld om die te uiten. Ze is een goede jager en vechter die graag met haar zusjes en broetjes optrekt. Als ze een hekel heeft aan een kat gaat dat waarschijnlijk voor een lange tijd zo zijn omdat ze een tijd wacht voordat ze die kat terug een kans zou geven. Voorbeeldpost
- Kitten::
Met kleine pasjes liep Blackberrykit de Nusery terug in achter haar broertjes en zusjes. Als ze daar aangekomen was ging ze rustig liggen tegen de warmbe buik van haar moeder aan. Ze voelde hoe haar broertjes en zusjes die naast haar lagen bewogen. Op de openplek van het Thunderclankamp begon het al te schemeren. Het was vandaag een koude, natte dag geweest. De kittens hadden bijna de hele dag in de Nusery gelgen te wachten totdat de regen voorbij was. Als die dan eindelijk voorbij was, was het al avond en mochten de katjes niet lang uit de Nusery. Terwijl haar gedachten daarbij waren zag Blackberrykit hoe er een patroulle terug kwam met een heleboel prooi. Over de openplek heen liepen er al een boel katten die vandaag de hele dag bezig waren geweest. Ergens kon het rood - witte poesje niet wachten totdat ze eindelijk apprentice zou worden. Haar gedachten weken af naar hoe ze dan zou leren jagen en vechten. Dan zo ze net zoals de warriors die nu in het kamp waren. Het werd snel donker, al snel rees de maan op aan de hemel en vulde deze met allemaal lichtjes. Dan pas besefte het kitten hoe moe ze al was. Ze kroop nog een beetje dichter tegen haar moeder aan en viel daarna in slaap
- Apprentice::
Met snel op elkaar volgende passen sloop een rood met witte apprenice door de blaaderen die waren gevallen de afgelopen dagen. Ze was door haar mentor op jacht gestuurd. De amberkleurige ogen van de slankgebouwde apprintice richtten alle aandacht op een muisje een aantal vossenlengtes voor haar uit. De poes naderde snel, als ze nog maar een paar staartlengtes van het diertje verwijderd was, spong ze op en lande met een sierlijke boog op het diertje. Zonder het de kans te geven om een geluid te maken doodde ze het met haar witte, scherpe tanden. Dan lag het lijkje daar, dood in de blaaderen. Zonder erbij te twijfellen nam Blackberrypaw het horizontaal in haar bek en liep naar een struik om het daar te begraven. Ze was vastbesloten om veel prooi te vangen om te tonen aan haar mentor dat ze een goede jager was geworden. Bij de stuik aangekomen groef ze met haar witte pootje een beetje aarde weg en liet het grijze diertje daarin glijden. Met de zon op haar rosse rug liep de poes door het woud op zoek naar een geur die aantoonde dat er nog prooi was. Gekoncentreerd en oplettend op het minste geluid, of de zwakste geur. Een fris bliesje stak op en waaide door de dorre blaaderen die nog aan de bomen hingen. Het was een mooi zicht hoe de blaaderen alle kleuren hadden gekregen en nu van de bomen afvielen als een soort van regen. Maar het briesje bracht ook een andere geur mee, de onmiskenbare geur van een Thunderclankat. Blackberrypaw deed haar best om aan de vage geur te weten te komen welke kat het was, maar daarvoor was de geur iets te zwak. Ineens hoorde ze een zacht geknaag aan haar linker zijde. Daar waren een aantal grote stuiken waardoor je moeilijk heen kon kijken. De amberkleurige ogen van de Thunderclan apprentice spuirden de struik af, en bleven hangen op een eekhoorntje die aan een nootje zat te knagen. Blackberrypaw bedacht zich dan dat ze eigenlijk nog nooit een eekhoorn had gevangen, ze had er wel al eens een gezien en proberen om deze te vangen, maar dat was mislukt. Vastbesloten om deze wel te kunnen vangen sloop ze dicht over de rond richting het pluizige diertje.
Ik kon nog verder gaan...
- Warrior::
Blackberryblossom zag hoe de zon stilletjes aan verdween, en de maan opkwam. Het was halfdonker nu en toch was de poes nog aan het jagen. Ze lette op alles, op de kleinste beweging, op het kleinste geluid. Ze wist dat de meeste katten nu al terug in het kamp zouden zijn om daar nog wat te eten en daarna te gaan slapen om morgen terug de clan te kunnen dienen met jagen. Een bosuil liet zich horen door het bos heen. Het was een nogal schel geroep. Het was nu bladkaal en er lag een wit spul die de grond bedekte. Er gingen geen blaaderen meer aan de bomen en het was een stuk kouder. Elke keer als je uitademde zag je hoe er een wolkje voor je mond werd gevormd. Een zacht windje bies door de kale kruinen van de bomen heen. Het was een verschrikkelijk koude tijd nu. Het water uit de river waar Blackberryblossom normaal ging gaan drinken was bevroren en je kon ze zelfs gaan op staan. Er waren meer zieke katten dan normaal en de dagen leken korter en korter te worden. Als je een paar manen geleden nu ongeveer het kamp uit zou gaan zou het nog licht zijn. Dan viel het de wit - rode poes op dat haar koude neus werd gevuld met de geur van prooi. De Thunderclan warrior stopte haar neus in de lucht om beter te kunnen bepalen waar het precies vandaan kwam. Het was ondertussen al pikdonker geworden en haar amberkleurige ogen werkten als lichtjes in de duisternis. Het was een groot nadeel dat je niet goed kon zien waar de prooi zich precies bevond. Zonder zich daar druk over te maken liep de jonge warrior in de richting van de geur. Omdat ze rook dat ze in de buurt kwam werder haar ogen automatisch minder fel zodat ze onopgemerkt kon verder gaan. Als ze een paar vossenlengtes bij haar prooi verwijderd was zag ze hoe er de vorm van een konijn werd gevormd. Voorzichtig ging ze nog een beetje dichter tegen de grond en sloop behoedzaam naar haar prooi toe. Als ze door kreeg dat ze dicht genoeg bij haar prooi was sprong ze op en lande met een boogje op het konijn. Snel doode ze het, en nam het aan het nekvel in haar bek. Het was een groot konijn en ergens vanbinnen was Blackberryblossom een beetje trots op zichzelf omdat ze erin geslaagd was om zo'n groot konijn te kunnen vangen in dit seizoen. Terwijl de poes richting het kamp terippelde hoorde ze opnieuw het schelle roep van een bosuil. Een rilling ging over de poes haar ruggegraat. Blackberryblossom versnelde haar pas nog een beetje om sneller bij het kamp te zijn zodat ze zich kon opkrullen in haar vertrouwde nest.
Uiterlijk: Een rood-witte poes die als ze kitten is blauw achtige ogen heeft. Als ze ouder wordt dan veranderen deze naar amberkleurig.
- kitten:
- Apprentice:
- warrior:
Laatst aangepast door James op zo 14 okt 2012 - 22:47; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Iro~ 104
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 12:45 | |
| Naam: Iro Bekendste account: Raza Naam kitten: Glowkit Geslacht: Kater Karakter: [Inhetkort] Glow is heel loyaal en maakt het liefst vriendjes. Hij stapt zo op elke kattin/kater af en begint een gesprek. Uiterlijk: Tabby, Witte buik, Witte pootjes, Blauwe ogen.
Me Iro Irini Papoutsakis :3. [Jeej Waz allebei Griekse naam] 11 Raza Mijn motivatie is totaal níét dat een Deputy dan een vader zou spelen. Ik love gewoon de broertjes, zusjes en natuurlijk het awesome stel. Natuurlijk was ik hier niet vanaf het begin, maar van Ice x Fire en hun kits heb ik echt wel veel meegekregen. Tevens wil ik ook gewoon een kit in de Thunderclan met ouders, die een heerlijk leventje leid :']
In het kort[/center]
Naam: Glowkit ~ Glowpaw ~ Glowthought
Leeftijd: Nog niet geboren ofcourse
Ouders: Fireheart and Icestorm
Broertjes en zusjes: Swiftkit, Arrowkit, Jewelkit, Bluekit, and Zealkit
Karakter
Glow is loyaal en wil het liefst vriendjes maken. Hij is erg luid en begint gauw een gesprekje. Zodra hij een groepje kittens/apprentices ziet spelen twijfelt hij geen moment en loopt er gelijk op af om te vragen of hij mee mag doen. Als hij apprentice is heeft hij liever een broertje of zusje bij zich, zodat hij het ook aan elke vreemde kan vragen zonder gewond te raken. Bang is hij niet buiten de clan, maar of het altijd zo goed zou verlopen...
Uiterlijk [right][b]Glow heeft iets weg van beide ouders. Hij heeft blauwe oogjes [DatkomternouvangeelxgroeneogenxD] Een oranje vacht, [Fire], een wit buikje en witte pootjes. [Ice] Hij heeft best wel een lang vachtje, maar dit noemt hij later zijn baby haartjes. Later vallen die haren namelijk af en heeft hij een korte vacht.
Al vroeg in de morgen, terwijl de zon nog hoog stond opende de oranje kitten zijn ogen. Het was weer een nieuwe dag, dus weer nieuwe kansen voor vrienden en avontuur. Voorzichtig stond Glowkit op en rekte zich uit. Hij lette nauwkeurig op alle gaatjes die tussen de kittens en liep de kitten den uit. Een paar kits waren al opgestaan. Hij liep naar ze toe. "Hoi ! Ik ben Glowkit ! En wie zijn jullie ?" Met een brede glimlach stelde hij de vraag, maar blijkbaar hadden de kittens geen intresse. "Hmpf, lekker aardig" Drong er door zijn hoofd. Als er iets was dat van Glow moest was dat wel altijd aardig en spontaan blijven. Glow draaide zich om en keek om zich heen. Hij zag een groen beestje heel hoog springen. Wat het was, hij had geen idee. Maar lange pootjes en grappig was het zeker. Glow besloot erachteraan te gaan springen en hem proberen te vangen. Alles vergat hij om zich heen, alhoewel dat niet heel slim was. Glow belandde in de bosje en had schrammen op zijn buikje. Hij rende naar zijn vader en zette zijn kopje tegen hem aan. "Pap..." zei hij zacht. "Ik heb pijn" Glow ging liggen in het zand en te rollen. Het zachte zand bleef vast zitten aan zijn vacht terwijl de zon op hem scheen, en de koude wind er soms doorheen raasde.
Laatst aangepast door Palefur op zo 14 okt 2012 - 18:55; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |