|
|
15
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 13:21 | |
| Laat maar ^^ Succes met kiezen
Laatst aangepast door Cinderkit* op za 20 okt 2012 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 13:51 | |
|
Name; Troutkit - paw - splash. Gender; She-cat. Nickname(s); Trout. Clan; ThunderClan. Parents; Icestorm x Fireheart. Siblings; Arrowkit, Bluekit, Jewelkit, Zealkit en Swiftkit. Extra; -
I N S I D E Like's; Zon || Warmte || Verhalen van elders. Dislike's; Kou || Nacht || Enge verhalen Character; (0-6 moons.) Als kitten is de kleine Trout erg lief en speels. Ze houd ervan naar de verhalen van de elders te luisteren, prooi naar de elders brengen en de warriors die terug komen van de jacht helemaal uit te horen over wat ze gedaan hebben. Soms sneakt ze stiekem het kamp uit, maar dan blijft ze niet ver van de kampingang af. Meestal doet ze dat alleen om de jagende warriors tegemoet te komen.
(6-12 moons.) De kleine Trout groeit op, en langzaam veranderen haar vele donshaartjes in een mooiere, créme kleurige vacht. Haar lichte, groen blauwe oogjes veranderen langzaam in donkerder groen. De enkele bruine vlekjes worden groter, en krijgen steeds meer weg van een tabby. Niet alleen haar uiterlijk veranderd een tikje, maar ook haar gedrag. Het gaat iets meer naar de rebelse kant toe. Dat komt doordat ze als kit hard is gevallen op haar hoofd, en daardoor een gespleten persoonlijkheid krijgt. Elke keer als ze iets op haar krijgt, en klap of zo, of als ze erop valt, stoot of wat dan ook, veranderd haar gedrag. De ene keer rebels, de andere keer poeslief. Meestal brengt ze zichzelf dan ook wel in moeilijk heden. Ze luisterd amper naar haar mentor. Tegen haar vader doet ze net zo. Dat hij de deputy is kan haar niks schelen. Doordat hij dan ook leider word, begint ze te geloven dat hij geen tijd meer over houd voor haar. Hierdoor gaat ze steeds vaker het kamp uit, en zoekt ruzie met Rogues, om te bewijzen dat ze sterk is, en de Clan kan verdedigen. Meestal houd ze het dan ook alleen bij bekvechten. Ze doet er alles aan haar vader te laten zien dat ze bestaat. Maar als ze op haar poeslieve kant is, doet ze er juist alles aan de prooistapel vol te houden, haar vader te helpen, etc. Zo vinden vele haar maar een raar geval.
O U T S I D E Markings; Créme kleurig, met bruine vlekken waar donkere strepen op te zien zijn. Nose & Pawpads; Zwart. Eye's; Donker groen, met aan de randen nog donkerder. Extra; Haar bouw is niet erg stevig. Ze ziet er vaak ook wat confused en verward uit.
R E A L P E R S O N Naam; Juul. Bekendste account; Chikita // Otterpaw. Motivatie; Ik hou van het koppel FirexIce, en zal er graag een kitten van willen spelen. Tevens had ik Trout al aangemaakt, en vond ik haar karakter leuk. Nog leuker zal dus zijn als ze deze awsome familie erbij kreeg.
P O S T Coming soon. ~
P R O M I S E S Ik beloof met heel mijn hart actief te blijven, aangezien ik Troutje nu al écht wil spelen. Ik beloof dat ik haar niet zou weggeven, delen, doodlaten gaan etc. Ik beloof dat ik haar karakter aanhoud zoals het hier geschreven staat.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 13:59 | |
| Alvast veel succes bij het kiezen (: |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 15:12 | |
| тσ ℓσνє, тσ нαтє, тσ ∂ιѕαρρєαя
gєηєяαℓName: Finalkit - Finalpaw - Finalquest Gender: Male Clan: ThunderClan Siblings: Arrowkit, Bluekit, Jewelkit, Zealkit, Swiftkit. Parents: Fireheart x Icestorm Fur: Finalkit heeft een korte vacht. Het is wit met lichtrode en donkerbruine vlekken over het lichaam en gezicht. Eyes: Zijn ogen staan recht en de normale afstand uit elkaar. De kleur is een beetje groengelig. Nose: Finalkit's neus is klein en donkerbruin gekleurd. Whiskers: Hij heeft witte snorharen van een normale lengte. Ears: Finalkit heeft kleine oren die aan de onderkant lichtrood en aan de bovenkant donkerbruin zijn gekleurd. Build: Als kitten is Finalkit één van de kleinste, later zal hij aan de grote kant worden met veel spieren.
- Foto's:
Karakter: Finalkit is een speelse, avontuurlijke kitten. Zodra hij zijn oogjes open heeft zal hij het kamp gaan doorspitten om allerlei leuke dingen te ontdekken. Toch zal hij het kamp niet uit gaan voor hij apprentice is, hij doet namelijk erg zijn best om braaf te zijn.
Als Finalkit eindelijk Finalpaw is geworden, wordt hij al een stuk minder braaf. Hij neemt vaak andere apprentices mee om het kamp uit te sluipen om onder klusjes uit te komen en laat de andere katten dan voor de straf opdraaien.
Als warrior is draait hij wel voor zijn eigen straffen op en is hij een heel stuk bedaard, toch zal hij nog vaak het kamp uit gaan met andere warriors. Als het eentje uiteindelijk fataal wordt door zijn schuld zal hij ermee stoppen en doet hij zijn naam eer aan: Finalquest. Likes: Avontuur - Jonge eekhoorn - Gevechtstraining Dislikes: Jagen - Echte gevechten - Stilzitten
Naam: Cato Leeftijd: 13 Bekendste account: Blossompaw Motivatie: Ik ben stiekem gewoon verliefd op Finalkit, evenals het koppel Fire x Ice. Dit is niet omdat Fireheart deputy is, of omdat jullie allebei moderator/admin zijn (geweest). Ik zit nog niet vanaf het begin der tijden op de site, dus heb ik een keer uitgezocht hoe het verhaal van Fireheart ging en ik vind Fireheart en Icestorm gewoon heel erg leuk samen. I hope you are happy, wherever you are. - ♥:
|
|
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 16:06 | |
| Naam: lili Bekendste account: - Naam kitten: Eaglkit Geslacht: kater Karakter: een stoere kitten, met een hard van goud. Uiterlijk: moet nog komen, ik wil wit met rood of alleen wit kan dus nog alleen kanten op.
het lijkt me heel erg leuk om te doen, en ik blijft vooral actief! |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 16:57 | |
| Om in de stemming te komen (ik heb t op de iPad gemaakt, dus srry voor flutheid - Spoiler:
|
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 17:38 | |
| Ik heb even mijn aanmelding een beetje aangepast ^.^ |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 18:40 | |
| Naam: Robin Bekendste account : Heb ik niet echt , anders Flamestripe Naam Kitten: Icekit-Icepaw-Icestorm Geslacht: Kater Karakter: Icekit is een heel avontuurlijke kitten. Hij gaat er altijd op uit en weet echt wat hij wil. Icekit is een vrolijke opgewonden kater, hij houd ervan om de boel op stelten te zetten en rare streken uit te halen. Hij zal het altijd opnemen voor zijn familie, en is er als je hem nodig hebt. Hij zal zelf niet zo snel steun zoeken. Uiterlijk: Icekit is een witte kater met ijzige blauwe en grijze vlekjes op zijn vacht. Uitzonderlijk is het zwarte puntje op zijn staart.
Ik zou heel graag meedoen want ik hou ontzettend veel van WC en ga heel actief zijn, Flamestripe Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Annemeike 353
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 20:37 | |
| Whoops.. Deze dan : Naam: Robin Bekendste account : Heb ik niet echt , anders Flamestripe Naam Kitten: Falconkit-Falconpaw-Falconwing Geslacht: Kater Karakter: Falconkit is een heel avontuurlijke kitten. Hij gaat er altijd op uit en weet echt wat hij wil. Falconkit is een vrolijke opgewonden kater, hij houd ervan om de boel op stelten te zetten en rare streken uit te halen. Hij zal het altijd opnemen voor zijn familie, en is er als je hem nodig hebt. Hij zal zelf niet zo snel steun zoeken. Uiterlijk: Falconkit is een gestreepte bruine kat , lijkt een beetje op Brambleclaw. Heel uitzonderlijk is het witte puntje vanachter op zijn staart en zijn gele amberkleurige ogen. Ik zou heel graag meedoen want ik hou ontzettend veel van WC en ga heel actief zijn, Flamestripe Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Laatst aangepast door Flamestripe op di 23 okt 2012 - 20:16; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 22:00 | |
| General Name Ratllekit Warrior name Ratllesnake GenderFemale Age Unborn Parents Nog geen, misschien Fire x Ice Extra Voice Komt straks Details- ideas Ze heeft een erg dwars karakter. Misschien dat zij en Fireheart daarom vaak ruzie hebben. Inside Kitten:Een klein pluizig bolletje. Zo word ze gezien. Ze is erg stevig gebouwd en samen me haar pluizige vacht ziet ze er hele schattig uit. Maar schijn bedriegt. Onder al dat wol zit een duivels karakter. Ze heeft een stem zacht als fluweel en een tong zo scherp als een dolk. Ze is erg bedriegelijk en liegt vaak. Apprentice:Als apprentice heeft ze schijt aan de wariorcode. Ze sluipt vaak weg en overtreed bijna elke dag wel de code. Ze verzamelt een vriendengroepje en zorgt dat deze andere gaan pesten. Zelf doet ze hier niet aan mee. Ze speelt een duivels spel waarbij ze het groepje als pion gebruikt. Zo zorgt ze dat zij nooit straf krijgt. Ondertussen verleid ze me haar stem duizende katers. Die ze allemaal na ene dag of twee weer dumpt. WarriorPas als warrior begrijpt ze een beetje dat de code belangrijk is. Nog steeds overtreed ze hem afentoe nog wel, maar niet vaak meer. Haar tong blijft zo scherp als een dolk. Vandaar haar naam. Tijdens haar training heeft ze ontdekt dat ze jagen erg leuk vind. Dit gebruikt ze dan ook als smoes als ze ergens geen zin in heeft. Ook in vechten is ze goed, en dat zal ze ook zeker laten merken. Ze is erg avontuurlijk en nog steeds brutaal. Ze leert zichzelf om zich overal uit te kletsen. Hierdoor komt ze altijd van alles zonder problemen af. Likes >Liegen<>Jagen<>katten bedriegen<>Op avontuur gaan Dislikes>De warrior code<>Straf<>Fireheart Outside Bouw Ze zal een erg stevige bouw hebben, maar toch verassend lenig zijn. Haar poten zijn iets langer dan gemiddeld, hierdoor kan ze goed rennen. Fur Ze heeft een erg lange pluizige vacht en lijkt hierin erg op Icestorm Fur color Wit Details Onder bij haar buik heel goed verborgen heeft ze een klein zwart plekje. Niemand weet hoe dit komt, maar ze heeft er geen last van Nose Rose Eye's erg lichtblauw/groen Picture https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTgt4amDJ4AuWDO74IkRGKhcigiyAH5NeNLj8R_Yubv_6CRmLwN8gReal Naam Katero rpg ervaring Met andere rpg's meegeteld ongeveer een jaar Motivatie 1. Ik hou erg van het karakter van Ratllekit 2. Ik ben grote fan van het koppel Fire x Ice, en ik moest dit gewoon doen 3. Ik doe dit zeker niet omdat Fire erg belangrijk is (Dat zou erg stom zijn) Voorbeeldpost "Bah" Vol afschuw keek ze naar de muis. Het diertje smerig en bebloed. Alle eetlust was in een klap uit de warrior gestroomd. Ze ging zelf wel op jacht. Zonder op andere katten te letten glipte ze het kamp uit. Toen een warrior vroeg wat ze ging doen snauwde ze naar hem dat hij zich met zijn eigen zaken moest bemoeien. Met een slecht humeur liep ze het kamp uit. Zodra ze in het bos was sprintte ze weg. Na een tijdje kwam ze bij de grens. Nog nooit was ze aan de overkant geweest. Zou ze het doen? De poes wist dat het niet mocht. Ze wende haar hoofd af, vol spijt. "Nee" Fluisterde ze zacht. Vandaag ging ze gewoon op jacht. Er was nu even geen tijd voor avontuur. Ze draaide zich om en liep weg. Het koste haar moeite om niet steeds aan avontuur te denken. Maar het lukte haar. Algauw drong de geur van eekhoorn haar neus binnen. Het zat haar mee, de wind kwam haar kant op. De eekhoorn kon haar dus niet ruiken. Rattlesnake zakte in de sluiphouding. Heel stil gleed ze op de eekhoorn af. Toen ze vlakbij was waagde ze de sprong. Ze miste de eekhoorn net, boos stortte ze zich alsnog op het diertje. Dat geen kans had tegen haar. De witte poes was te snel voor het diertje. Onmiddellijk doodde ze het. Minachtend keek ze naar het beest. Het was een klein eekhoorntje en er zat niet veel vlees aan. Toch raapte ze het op en nam het mee. Toen ze bij een geschikte plek kwam groef ze een klein gat. Ze legde de eekhoorn erin en maakte het gat weer dicht. Gauw liep ze verder opzoek naar nieuwe prooi. Toen ze even later het kamp intrippelde na een geslaagde jacht, legde ze het gauw op de prooistapel. Ze pakte de zwaluw die ze ook nog had gevangen, en glipte stilletjes haar hol in. Daar ging ze op haar plek liggen en begon te eten. De zwaluw smaakte goed. Ze keek op toen ze een geluid hoorde. Ze zag hoe een andere warrior de den binnenkwam. "Hallo" groette ze hem koeltjes. (Heb het als warrior gedaan, aangezien ik daar de meeste inspiratie voor had, maar het lukt me ook wel als kitten of apprentice.)
Laatst aangepast door Nightpaw op wo 24 okt 2012 - 13:25; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 14 okt 2012 - 22:47 | |
| Ik heb mijn aanmelding een beetje aangepast |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce ma 15 okt 2012 - 20:08 | |
| Ik heb mijn aanmelding een tikkeltje veranderd^^ Nu blijf ik er af! Beloofd. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce zo 21 okt 2012 - 18:24 | |
| Is er al iets beslist ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kitten FirexIce | |
| |
|
| |
|