|
|
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:54 | |
| Well, Quinty I agree x'] Er is echt zo'n creepy leerkracht, en toen zei ik 'Alle mannelijke leerkrachten zijn eng.' En toen begonnen ze te lachen x'D |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:56 | |
| Het is nog erger als ze in raadsels spreken x'
I mean. Het ene moment is het van "Er zit geen relatie-potentie in", het andere moment is het van "Jij bent van mij, ik claim jou". En ik zit er zo van, oké en nu? x'D |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:00 | |
| Haha, Iemand van het eerste jaar vroeg het eerst aan aan een van de oudste, dan aan mij, en dan aan een klasvriendin vanme. Three girls on one day? But, we all said 'no' xD |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:00 | |
| Omg mijn moeder hetzelfde tegen mijn vader;
Mam; Oke nu stop je wand je kunt helemaal niks he? Pap; Moet jij is opltten. Mam; Oke doe het dan is! Pap; Oke Hij loop naar buiten en gooit de doos vlak voor mijn moeders voeten neer. Mama kijkt verbaasd
xD Hier moest ik echt om lachen! |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:02 | |
| - Sam schreef:
- Sunshine Dazzle schreef:
- Sam schreef:
- Sunshine Dazzle schreef:
- For some reason i feel like shit when my friends feeling like that.. ;_;
Ik kan er gewoon niet tegen als ik al die problemen zie, maar ik er niets aan kan doen D: +1. Dat probleem heb ik ook altijd x'D Ik maak me echt veel te veel zorgen als iemand zich niet goed voelt x'D Precies. Ik schuif vaak mijn eigen problemen opzij om een ander te helpen.. Bijvoorbeeld een keer van een vriendin van me op vakantie. Ik vroeg naar haar vader, bleek het dat hij zelfmoord had gepleegd.. Je weet niet hoe rot ik me toen voelde. Atm voelt mijn beste vriend//crush zich kud. Hij was gister sowieso al erg stilletjes en wat afwezig. Dus ik me vette zorgen maken en vragen wat er aan de hand is, wilt 'ie het niet zeggen en zegt me dood leuk dat ik me geen zorgen moet maken. Hij komt er toch wel doorheen. JA, DAAR MAAK IK ME JUIST ZORGEN OM, GEK x'D Haha, dat hebben mensen vaak x'D Dan zeggen ze dat je je geen zorgen moet maken, maar doordat je niet weet wat er is ga je je juíst zorgen maken. En bij goede vrienden merk je dat ook echt gewoon heel snel.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:07 | |
| @Sunshine; True, true x'D Ik kan er niet tegen als mensen om me heen down zijn. Maar aan de andere kant, als ik zelf down ben, wil ik ook niemand om me heen hebben x'D |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:09 | |
| Kunnen jullie mij ff missen? Moet huiswerk maken ;-; |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:11 | |
| Mwiep. Rekenen. Breuken. Snap dr echt geen ene bal van...
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:13 | |
| - Summerkit schreef:
- Mwiep. Rekenen. Breuken. Snap dr echt geen ene bal van...
+1 In welke groep zit jij dan? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:14 | |
| - Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:16 | |
| - Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD Je hebt helemaal gelijk Q C= Dat met die lineaire verband ding had ik een 5,8 voor =C |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:17 | |
| Ik. Heb. Geen. Huiswerk. Staan ;D Jullie hoeven me niet te misseeeeen Wij moeten werken met bracket-sommen |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:18 | |
| - Destinyscar schreef:
- Ik. Heb. Geen. Huiswerk. Staan ;D
Jullie hoeven me niet te misseeeeen Wij moeten werken met bracket-sommen ik op dit moment met Wortels >.< |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:19 | |
| - Jaypaw schreef:
- Destinyscar schreef:
- Ik. Heb. Geen. Huiswerk. Staan ;D
Jullie hoeven me niet te misseeeeen Wij moeten werken met bracket-sommen ik op dit moment met Wortels >.< Lekker XD Nee grapje. Wij hebben wortel nog niet gehad XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:22 | |
| - Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD Je hebt helemaal gelijk Q C= Dat met die lineaire verband ding had ik een 5,8 voor =C Y = Ax+B? Lineair valt nog wel mee, alleen draai ik Delta X En Delta Y altijd om, en dan klopt de formule niet meer x'D Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:23 | |
| - Sam schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD Je hebt helemaal gelijk Q C= Dat met die lineaire verband ding had ik een 5,8 voor =C Y = Ax+B?
Lineair valt nog wel mee, alleen draai ik Delta X En Delta Y altijd om, en dan klopt de formule niet meer x'D
Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D Owh xD ja IDD y=ax+b maar daar had ik een 5.8 voor terwijl ik het goed kon :c |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:25 | |
| Ik ben Engels aan het leren... En donderdag heb ik proefwerk wiskunde, dus ik moet morgen nog een paragraaf maken (gelukkig wel een korte, en het is een rekenmachineparagraaf) |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:29 | |
| Weet iemand of er over het algemeen er een gat in de markt is voor een sandbox mensen rpg die zich afspeeld in Seoul? Just asking. (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:36 | |
| CATO!!! WHERE ARE YOU!! JE MOET ANTWOORDEN OP JAY X SUN C= |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:37 | |
| Ik ga een open topic maken met Raddlefur :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |