|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:39 | |
| - Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
- Mwiep. Rekenen. Breuken. Snap dr echt geen ene bal van...
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD Je hebt helemaal gelijk Q C= Dat met die lineaire verband ding had ik een 5,8 voor =C Y = Ax+B?
Lineair valt nog wel mee, alleen draai ik Delta X En Delta Y altijd om, en dan klopt de formule niet meer x'D
Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D Owh xD ja IDD y=ax+b maar daar had ik een 5.8 voor terwijl ik het goed kon :c Let's have Logaritmen! Yaaaayy...... |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:44 | |
| ugh maar beginnen met nederlands.. |
|
| |
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:44 | |
| - Sam schreef:
- @Sunshine; True, true x'D
Ik kan er niet tegen als mensen om me heen down zijn. Maar aan de andere kant, als ik zelf down ben, wil ik ook niemand om me heen hebben x'D Dat ligt bij ieder persoon weer anders.. :'] Niet dat ik vaak down ben, eens in de maand ofzo xD |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:45 | |
| Muahahha, ben samen met me zussie alleen thuis, maar ben moe dus ga zo slapen xC |
|
| |
Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:46 | |
| @Bo; Ik moest ff huiswerk maken xD Ik ga ff kijken of ik kan reageren voor ik moet douchen ;3 |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:50 | |
| Verveeeeeel.... Maar bye peepz, tas inpakken, beetje lezen en dan lekker maffen!! |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:52 | |
| - Fireheart schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
In welke groep zit jij dan? xD Wees blij dat je nog geen Normale Verdeling, Exponentiële en Lineaire verbanden en kansrekenen hebt x'D Dát is pas een hel xD Je hebt helemaal gelijk Q C= Dat met die lineaire verband ding had ik een 5,8 voor =C Y = Ax+B?
Lineair valt nog wel mee, alleen draai ik Delta X En Delta Y altijd om, en dan klopt de formule niet meer x'D
Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D Owh xD ja IDD y=ax+b maar daar had ik een 5.8 voor terwijl ik het goed kon :c Let's have Logaritmen! Yaaaayy...... Het werken met LOG is alleen bij Wiskunde B. Al hebben wij bij NLT en Natuurkunde het wel een paar keer nodig gehad x'D Ik ben dom, ik do Wiskunde A x'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:53 | |
| - Sam schreef:
- Fireheart schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D Owh xD ja IDD y=ax+b maar daar had ik een 5.8 voor terwijl ik het goed kon :c Let's have Logaritmen! Yaaaayy...... Het werken met LOG is alleen bij Wiskunde B. Al hebben wij bij NLT en Natuurkunde het wel een paar keer nodig gehad x'D Ik ben dom, ik do Wiskunde A x'D That is not true Quinty.. I have Wiskunde A (ja ik ben ook dom xD) and I have logaritmen right now! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:54 | |
| - Fireheart schreef:
- Sam schreef:
- Fireheart schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Summerkit schreef:
+1
Y = Startgetal + Groeifactor^x is erger xD Dat is de Exponentiële formule x'D Owh xD ja IDD y=ax+b maar daar had ik een 5.8 voor terwijl ik het goed kon :c Let's have Logaritmen! Yaaaayy...... Het werken met LOG is alleen bij Wiskunde B. Al hebben wij bij NLT en Natuurkunde het wel een paar keer nodig gehad x'D Ik ben dom, ik do Wiskunde A x'D That is not true Quinty.. I have Wiskunde A (ja ik ben ook dom xD) and I have logaritmen right now! Jij doet .. VWO? Dan ligt het daaraan x'D Bij ons krijg je op HAVO alleen Logaritmen bij Wis B namelijk xD En aangezien ik A doe, heb ik het niet :'] |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:57 | |
| ik heb zin om gewoon te gaan fangirlen om een serie ofzo .. maybe pretty little liars? Want sommige mensen, echt >< |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 20:58 | |
| Byee peepz, ik ga thee drinken! I think zoethout-thee <33
(200 bericht van mij!)
Laatst aangepast door Aurora op di 25 sep 2012 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:00 | |
| Zout-hout, afschuwelijk D:
Ik drink Dutch blend met een schep honing <'3
En ik maak veel te veel typo's vandaag o.0 What's wrong with me? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:02 | |
| Weet iemand een titel voor een droptopic? |
|
| |
People will ask.... TaZzZzZz 59
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons of killing people. But I'm not evil...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:08 | |
| Bo kheb gereageerd op t topic ^.^ |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:10 | |
| Mwiep, ik drink mango thee, op z'n Engels, met een beetje melk erin<3
Maar k ga denk ik, net gedoucht maar ben echt niet lekker, hoofdpijn, spierpijn, moet nog leren voor bio, nederlands en frans, en wil ook nog wat strips lezen<3
DoeggX |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:14 | |
| *zucht*
Het enige waar ik me zwaar aan irriteer bij Synkk. Hij kraakt werkelijk álles wat ik heb af >> |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:16 | |
| omg pretty littl'liars i'm addicted! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 21:27 | |
| All Time Low is zo geweldig <3 |