|
|
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:10 | |
| - Sunshine Dazzle schreef:
- For some reason i feel like shit when my friends feeling like that.. ;_;
Ik kan er gewoon niet tegen als ik al die problemen zie, maar ik er niets aan kan doen D: +1. Dat probleem heb ik ook altijd x'D Ik maak me echt veel te veel zorgen als iemand zich niet goed voelt x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:17 | |
| Morgen AK proefwerk :c Ik ben gewoon nu al klaar met de week, het duurt me te lang xD En natuurlijk die berg huiswerk :$ |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:26 | |
| hoeveel een bad en q-music je kunnen helpen <33
|
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :3 43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:27 | |
| Tazziieejjj |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:27 | |
| - Sam schreef:
- Sunshine Dazzle schreef:
Ik kan er gewoon niet tegen als ik al die problemen zie, maar ik er niets aan kan doen D: +1. Dat probleem heb ik ook altijd x'D Ik maak me echt veel te veel zorgen als iemand zich niet goed voelt x'D Precies. Ik schuif vaak mijn eigen problemen opzij om een ander te helpen.. Bijvoorbeeld een keer van een vriendin van me op vakantie. Ik vroeg naar haar vader, bleek het dat hij zelfmoord had gepleegd.. Je weet niet hoe rot ik me toen voelde. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:32 | |
| Daan!!!! ;D Ok, wat er net gebeurde was zoow schattig <33 Ik kwam dus zo net het bad uit, hoor ik mijn zusje van 5 roepen. Dus ikke zo: Ja? kom maar even binnen hoor! (ik had mijn pyjama al aan XD) dus ikke zo deur van het slot. Staat ze met een donut in haar hand. "Ik heb een donut voor jou". HEt WAS ZO DAMN SCHATTIG <333 *first time I love my lill annoying sister X3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:34 | |
| - Destinyscar schreef:
- Daan!!!! ;D
Ok, wat er net gebeurde was zoow schattig <33 Ik kwam dus zo net het bad uit, hoor ik mijn zusje van 5 roepen. Dus ikke zo: Ja? kom maar even binnen hoor! (ik had mijn pyjama al aan XD) dus ikke zo deur van het slot. Staat ze met een donut in haar hand. "Ik heb een donut voor jou". HEt WAS ZO DAMN SCHATTIG <333 *first time I love my lill annoying sister X3 Awhh, so cute :3 Mijn zusje moet ook eens wat schattigs doen voor me. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:39 | |
| - Cinnamon schreef:
- Destinyscar schreef:
- Daan!!!! ;D
Ok, wat er net gebeurde was zoow schattig <33 Ik kwam dus zo net het bad uit, hoor ik mijn zusje van 5 roepen. Dus ikke zo: Ja? kom maar even binnen hoor! (ik had mijn pyjama al aan XD) dus ikke zo deur van het slot. Staat ze met een donut in haar hand. "Ik heb een donut voor jou". HEt WAS ZO DAMN SCHATTIG <333 *first time I love my lill annoying sister X3 Awhh, so cute :3
Mijn zusje moet ook eens wat schattigs doen voor me. Maar het schattigste nog was, dat ze echt met zo'n cute smoel keek en zo zei: "Jij hebt een choco-donut, want die vind je lekker. Ik heb lekker een regenboog! Leuk hé?" Dus ikke zo van: "Leg die donut maar daar neer" en zij zo: "Wil je hem niet dan?" ikke: "jawel, maar ik moet eerst nog iemand knuffelen" Haar gezicht was te schattig toen ik da zei <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:40 | |
| - Sunshine Dazzle schreef:
- Sam schreef:
- Sunshine Dazzle schreef:
Ik kan er gewoon niet tegen als ik al die problemen zie, maar ik er niets aan kan doen D: +1. Dat probleem heb ik ook altijd x'D Ik maak me echt veel te veel zorgen als iemand zich niet goed voelt x'D Precies. Ik schuif vaak mijn eigen problemen opzij om een ander te helpen.. Bijvoorbeeld een keer van een vriendin van me op vakantie. Ik vroeg naar haar vader, bleek het dat hij zelfmoord had gepleegd.. Je weet niet hoe rot ik me toen voelde. Atm voelt mijn beste vriend//crush zich kud. Hij was gister sowieso al erg stilletjes en wat afwezig. Dus ik me vette zorgen maken en vragen wat er aan de hand is, wilt 'ie het niet zeggen en zegt me dood leuk dat ik me geen zorgen moet maken. Hij komt er toch wel doorheen. JA, DAAR MAAK IK ME JUIST ZORGEN OM, GEK x'D |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:40 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:41 | |
| Mijn zusje wil dat ik met My little pony's ga spelen xD
Vooruit dan ;3 |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:41 | |
| Awh =)
ugh, above the fact you can be so damn annoying and sometimes I'm just like, what is your problem, if you don't want to talk, then just say it but don't don't answer, and then say, oh we don't talk that much lately. But above that all, I just want you here to hug and cuddle with you. Even while I figured out I had some sort of crush on him. Ugh, feelings. Kill me. I just wanna drive on my horse, with the wind in my hairs, and shooting arrows in de sun. Puh. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:44 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:45 | |
| Omg dan heb je wel en mooie stem ;p |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:47 | |
| Wil iemand een topic? Morgen ben ik thuis van school en kan ik wat topics aanmaken =) |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:47 | |
| Ik ben blij, maar tegelijkertijd bang. Why are boys.. A miracle x] |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:48 | |
| Oke nu moet ik het my little pony liedje van haar zingen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:49 | |
| Mannen zeggen altijd dat vrouwen lastig in elkaar zitten. Nou, ze kunnen er zelf ook wel wat van x'D Sjeez. |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:51 | |
| Oke het liedje is klaar xD |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 sep 2012 - 19:53 | |
| Ik heb.. Geen inspi x'3 iemand plotje? |