Icy slikte en vroeg zich af of ze dit eigenlijk wel had mogen vragen aan Angelos. Misschien werd Angelos wel heel erg kwaad door wat ze gezegd had. Icy had er nu al spijt van en wou net zeggen dat hij het niet hoefde, de vraag beantwoorden, maar ze was te laat. "Ze is dood, overleden. Mijn stiefdochter had geprobeerd wat ze kon maar het was te laat. Willowkit was dood'', zei Angelos en Icy keek even naar de grond. Nou, nou, wat een stomme poes was zij zeg! Ze ging daar toch zeker niet als een zoutzak staan terwijl Angelos net zijn kitten was verloren hè? Icy haatte zichzelf. Icy duwde haar flank tegen die van Angelos aan. "Ze was verdronken, net als de kitten van manen geleden. Alleen Willowkit is niet aangevreten door een vos. Ze lag daar oogjes dicht. Ze wist pas net dat ik haar vader was. Ik was te laat. Ik had er eerder moeten zijn. Daarna heb ik de Sterrenclan zo veel beledigd schreeuwend naar Zilverpels, nu zal het nooit meer goed met mij komen. Ik en mijn nakomelingen zijn ten dode opgeschreven'', zei Angelos en Icy suste hem zachtjes, terwijl ze met haar staart zachtjes en troostend over zijn rug streelde. 'Welnee, het was slechts een ongeluk, dat Willowkit in de rivier viel. Dat moet jij jezelf niet schuldig maken. Jij was net op dat moment in de buurt en je wou haar vast wel redden. Je zou ook wel niet stil hebben gestaan, dat geloof ik niet. Je bent vast heel erg bezorgd geweest en hebt ook geschreeuwd. Jullie zijn niet ten dode opgeschreven. Het was slecht geluk dat het op die dag, dat moment en dat zij het was. Dat moet jij jezelf niet verwijten. Je andere kittens zullen vast hele goede krijgers worden en Willowkit kijkt vast naar je vanaf SterrenClan', zei Icy en ze bemoedigde hem.